Komunikaty PR

#TREND: Łazienka na wagę złota

2020-09-24  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania TECE ( 1.78 MB )

Po latach popularności minimalistycznych aranżacji nadszedł czas na zmiany. Do przestrzeni sanitarnych wkraczają złote akcenty. Nie ma tu jednak przepychu i przesadzonych stylizacji, jest za to spójność i harmonia. Szlachetne barwy i materiały znajdują odzwierciedlenie w detalach.

Nawet najmniejsze elementy mają istotne znaczenie w aranżacji. Często stają się punktem centralnym i niczym biżuteria nadają ton całej stylizacji. Dlatego też urządzając łazienkę warto przemyśleć w szczególności dobór takich rozwiązań, jak armatura sanitarna, przycisk spłukujący czy odwodnienie prysznicowe. W tym przypadku wachlarz możliwości jest szeroki, bowiem złoto niejedno ma oblicze.

Nowoczesny romantyzm

Pierwszą propozycją jest czerwone złoto. Sprawdzi się w łazienkach urządzonych w kobiecym stylu, w których subtelny wdzięk, szlachetne materiały i wyraziste akcenty wzajemnie się uzupełniają. W porównaniu do klasycznej wersji jest bardziej delikatne, stonowane i minimalistyczne. To propozycja dla osób ceniących z jednej strony ponadczasowość w aranżacji, z drugiej – lekkość i nowoczesną elegancję. Czerwone złoto współgra stylistycznie z bielą, ciepłymi beżami, pudrowym różem, kremowymi i szampańskimi odcieniami.

Dobra optyka

Złoto w wersji klasycznej wprowadza do wnętrza ciepło i elegancję. Niezwykle ważne jest, aby zestawić je z bardziej stonowanymi barwami, takimi jak biel i czerń. Taka kolorystyka pozwoli wydobyć jego urok i nadać aranżacji wyrafinowany charakter. Warto także zadbać o spójność wizualną. Teraz, dzięki innowacyjnej technologii i powłokom PVD, możemy dopasować do armatury sanitarnej także przycisk spłukujący i profil prysznicowy. Takie rozwiązania pozwolą nam zadbać o harmonię i stworzyć ponadczasowe wnętrze.

Polecane do łazienki na wagę złota:

Przycisk TECEsquare II i profil prysznicowy TECEdrainprofile w kolorze czerwonego złota

Przycisk TECEsquare II i profil prysznicowy TECEdrainprofile w kolorze złota optycznego

Szklany przycisk TECEsquare

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.