Komunikaty PR

#TREND: Łazienka na wagę złota

2020-09-24  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania TECE ( 1.78 MB )

Po latach popularności minimalistycznych aranżacji nadszedł czas na zmiany. Do przestrzeni sanitarnych wkraczają złote akcenty. Nie ma tu jednak przepychu i przesadzonych stylizacji, jest za to spójność i harmonia. Szlachetne barwy i materiały znajdują odzwierciedlenie w detalach.

Nawet najmniejsze elementy mają istotne znaczenie w aranżacji. Często stają się punktem centralnym i niczym biżuteria nadają ton całej stylizacji. Dlatego też urządzając łazienkę warto przemyśleć w szczególności dobór takich rozwiązań, jak armatura sanitarna, przycisk spłukujący czy odwodnienie prysznicowe. W tym przypadku wachlarz możliwości jest szeroki, bowiem złoto niejedno ma oblicze.

Nowoczesny romantyzm

Pierwszą propozycją jest czerwone złoto. Sprawdzi się w łazienkach urządzonych w kobiecym stylu, w których subtelny wdzięk, szlachetne materiały i wyraziste akcenty wzajemnie się uzupełniają. W porównaniu do klasycznej wersji jest bardziej delikatne, stonowane i minimalistyczne. To propozycja dla osób ceniących z jednej strony ponadczasowość w aranżacji, z drugiej – lekkość i nowoczesną elegancję. Czerwone złoto współgra stylistycznie z bielą, ciepłymi beżami, pudrowym różem, kremowymi i szampańskimi odcieniami.

Dobra optyka

Złoto w wersji klasycznej wprowadza do wnętrza ciepło i elegancję. Niezwykle ważne jest, aby zestawić je z bardziej stonowanymi barwami, takimi jak biel i czerń. Taka kolorystyka pozwoli wydobyć jego urok i nadać aranżacji wyrafinowany charakter. Warto także zadbać o spójność wizualną. Teraz, dzięki innowacyjnej technologii i powłokom PVD, możemy dopasować do armatury sanitarnej także przycisk spłukujący i profil prysznicowy. Takie rozwiązania pozwolą nam zadbać o harmonię i stworzyć ponadczasowe wnętrze.

Polecane do łazienki na wagę złota:

Przycisk TECEsquare II i profil prysznicowy TECEdrainprofile w kolorze czerwonego złota

Przycisk TECEsquare II i profil prysznicowy TECEdrainprofile w kolorze złota optycznego

Szklany przycisk TECEsquare

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.