Komunikaty PR

Trendy 2019/2020

2020-01-03  |  13:00
Biuro prasowe

Make-up

Modny makijaż to przede wszystkim blask i wyrazistość. Warto postawić na mocno podkreślone oczy i ciemne usta, zgodnie z trendami na sezon jesień/zima 2019/2020. Najmodniejsze są odcienie czerni, grafitu i zmysłowego brązu – efekt ma być nieprzesadzony, elegancki, niczym z czerwonego dywanu. Jeśli chcesz mieć odważny i modny makijaż, postaw na glossy skin. To jeden z najgorętszych trendów w tym sezonie, opiera się na świetlistej cerze mocno podkreślonej rozświetlaczem. Pamiętaj, że w przypadku przyciągającej uwagę szminki musisz dodatkowo zadbać o nieskazitelny uśmiech. Na wybielanie jest trochę za późno, dlatego przed wykonaniem make-upu użyj pasty Rapid White Anti Color!

Fryzura

Fryzura powinna pasować nie tylko do sukni, ale także do nas samych. Nie można o tym zapominać, wybierając imprezową stylizację – tylko to pozwoli nam wyglądać naturalnie i czuć się komfortowo. Włosy długie i półdługie doskonale będą wyglądać rozpuszczone, lekko podkręcone, delikatnie uniesione u nasady. Wyrazistości i objętości doda im farbowanie sombre, z rozjaśnionymi końcami. Z krótkich włosów też można wyczarować bardziej „wyjściową" fryzurę. Wystarczy lekko unieść je u nasady, a potem zmierzwić odrobiną żelu do stylizacji. Najważniejsze by tegoroczne fryzury były naturalne, pozbawione brokatu i nadmiernej ilości lakieru.

Outfit

Sukienka powinna łączyć w sobie elegancję z nutą ekstrawagancji. Szaleństwo, radość
i entuzjazm –  te emocje towarzyszą nam w karnawale. Powinny być widoczne w naszym stroju, szczególnie jeśli świętujemy to wydarzenie w takich miejscach jak klub czy sala bankietowa. Jeśli szykujesz się na tzw. domówkę, sukienka też jest dobrym rozwiązaniem, ale ustal wcześniej z pozostałymi uczestnikami imprezy dress code. Cekiny –  jak najbardziej, ale nie wtedy, gdy planujecie jedynie grać w planszówki i oglądać w telewizji relacje z koncertów. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.