Komunikaty PR

Trendy 2019/2020

2020-01-03  |  13:00
Biuro prasowe

Make-up

Modny makijaż to przede wszystkim blask i wyrazistość. Warto postawić na mocno podkreślone oczy i ciemne usta, zgodnie z trendami na sezon jesień/zima 2019/2020. Najmodniejsze są odcienie czerni, grafitu i zmysłowego brązu – efekt ma być nieprzesadzony, elegancki, niczym z czerwonego dywanu. Jeśli chcesz mieć odważny i modny makijaż, postaw na glossy skin. To jeden z najgorętszych trendów w tym sezonie, opiera się na świetlistej cerze mocno podkreślonej rozświetlaczem. Pamiętaj, że w przypadku przyciągającej uwagę szminki musisz dodatkowo zadbać o nieskazitelny uśmiech. Na wybielanie jest trochę za późno, dlatego przed wykonaniem make-upu użyj pasty Rapid White Anti Color!

Fryzura

Fryzura powinna pasować nie tylko do sukni, ale także do nas samych. Nie można o tym zapominać, wybierając imprezową stylizację – tylko to pozwoli nam wyglądać naturalnie i czuć się komfortowo. Włosy długie i półdługie doskonale będą wyglądać rozpuszczone, lekko podkręcone, delikatnie uniesione u nasady. Wyrazistości i objętości doda im farbowanie sombre, z rozjaśnionymi końcami. Z krótkich włosów też można wyczarować bardziej „wyjściową" fryzurę. Wystarczy lekko unieść je u nasady, a potem zmierzwić odrobiną żelu do stylizacji. Najważniejsze by tegoroczne fryzury były naturalne, pozbawione brokatu i nadmiernej ilości lakieru.

Outfit

Sukienka powinna łączyć w sobie elegancję z nutą ekstrawagancji. Szaleństwo, radość
i entuzjazm –  te emocje towarzyszą nam w karnawale. Powinny być widoczne w naszym stroju, szczególnie jeśli świętujemy to wydarzenie w takich miejscach jak klub czy sala bankietowa. Jeśli szykujesz się na tzw. domówkę, sukienka też jest dobrym rozwiązaniem, ale ustal wcześniej z pozostałymi uczestnikami imprezy dress code. Cekiny –  jak najbardziej, ale nie wtedy, gdy planujecie jedynie grać w planszówki i oglądać w telewizji relacje z koncertów. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.