Komunikaty PR

Trwa Wielka Świąteczna Loteria Lidla - zarejestrowano kilkaset tysięcy paragonów

2022-12-06  |  01:00
Biuro prasowe

Od połowy listopada klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. Każdego dnia aż 16 osób może je zdobyć! Akcja cieszy się dużą popularnością – klienci zarejestrowali już kilkaset tysięcy paragonów i zdobyli karty podarunkowe o łącznej wartości ponad pół miliona złotych.

Minęła połowa czasu przeznaczonego na akcję „Wielka Świąteczna Loteria Lidla”, w której od 14 listopada do 23 grudnia br., codziennie od 6:00 do 21:59 w każdej godzinie można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. Przez 40 dni, w tym 2 niedziele handlowe, wygrać może aż 640 klientów sklepów Lidl Polska, zdobywając karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych o łącznej wartości 1 280 000 zł! W loterii mogą wziąć udział osoby, które dokonały zakupów za min. 99 zł od 14 listopada do 23 grudnia br.

Do końca loterii zostało niecałe 20 dni. Każdego dnia po dokonaniu zakupów w sklepie Lidl Polska można spróbować szczęścia jeszcze raz!


Zasady loterii

Aby wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, należy zrobić zakupy za min. 99 zł w sklepach sieci Lidl Polska w terminie od 14 listopada do 23 grudnia br., pamiętając, że do wartości promocyjnych zakupów nie mogą wliczać się produkty wyłączone wskazane w regulaminie. Konieczne jest zachowanie oryginału dowodu zakupu, a następnie zarejestrowanie paragonu na stronie: www.swiatecznaloterialidla.pl. Szczęśliwcy o wygranej dowiedzą się od razu po wysłaniu zgłoszenia oraz otrzymają do wypełnienia formularz, do którego należy dołączyć zdjęcie lub skan wygranego paragonu. Po pozytywnej weryfikacji przekazanych danych, w odpowiedzi na podany adres mailowy, zostanie wysłana nagroda w postaci elektronicznych kart podarunkowych o łącznej wartości 2 000 zł. Nagrody można wykorzystać na zakupy w sklepach stacjonarnych Lidl Polska do 28 lutego 2023 r.

Organizatorem akcji jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Robert Wojkowski.

„Wielka Świąteczna Loteria Lidla” potrwa do 23 grudnia br. Szczegóły oraz informacje o artykułach wyłączonych z akcji dostępne są na stronie www.swiatecznaloterialidla.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.