Trylogia Władcy Pierścieni w Warner TV
Warszawa, Polska, 06.12.2021. W 2021 roku mija 20 lat od premiery, która stała się początkiem światowego filmowego fenomenu: produkcji „Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia”. Już rok temu widzowie rozpoczęli świętowanie podczas transmisji jubileuszowego spotkania ekipy filmowej na YouTube. Do tej pory jej zapis obejrzało ponad 6 mln osób, a teraz fani mogą zdecydować się na seans całej trylogii legendarnych filmów – emisja w Warner TV od 12 grudnia.
Trylogia „Władcy Pierścieni” pobiła wiele rekordów. Przed reżyserem Peterem Jacksonem nikt wcześniej nie nakręcił trzech tak ogromnych produkcji po kolei i bez przerw. Zakończenie serii zdobyło też najwięcej Oscarów podczas jednej ceremonii: aż 11 statuetek. Ten sam wynik osiągnął jedynie „Ben Hur” i „Titanic”.
To pozornie prosta historia o odważnych hobbitach, które w towarzystwie innych postaci zamieszkujących Śródziemie udają się do Mordoru, aby zniszczyć pierścień. Historia hobbitów była pierwszym eposem rycerskim w świecie fantasy i właśnie ta cecha sprawiła, że robiła ogromne wrażenie po przeniesieniu na wielki ekran i była równie epicką ekranizacją, co materiał źródłowy. Łączny budżet gigantycznego przedsięwzięcia wynosił 281 milionów dolarów. Żaden dolar nie został zmarnowany: na planie samej pierwszej części znalazło się aż 20 000 statystów. Inwestycja w efekty specjalne opłaciła się. Do dziś widzowie i krytycy chwalą „Władcę Pierścieni” za aspekt produkcyjny, który sprawia, że filmy nie zestarzały się pomimo upływu lat. Wciąż utrzymują wynik ponad 90% pozytywnych ocen od krytyków różnych mediów na portalu Rotten Tomatoes.
Widzowie Warner TV mogą obejrzeć „Władcę Pierścieni” w ramach grudniowej emisji całej trylogii.
Plan emisji:
„Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia”:
12.12, godz. 18:00
15.12, godz. 22:00
18.11, godz. 11:10
„Władca Pierścieni: Dwie wieże”
19.12, godz. 18:00
22.12, godz. 22:00
25.12, godz. 11:40
„Władca Pierścieni: Powrót króla”
26.12, godz. 18:00
29.12, godz: 22:00
01.01, godz. 12:00
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PR.Turner.Polska@turner.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.