Komunikaty PR

Trzeci lokal sieci the White Bear Coffee już otwarty!

2021-08-09  |  01:00
Biuro prasowe

the White Bear Coffee to sieć kawiarni serwująca kawę z segmentu speciality. W lipcu do dwóch białostockich lokali dołączył kolejny – tym razem w Giżycku. Obecnie trwają też przygotowania do następnych otwarć – w Ostrowie Wielkopolskim oraz w Suwałkach.

Ziarna sprowadzane z najlepszych plantacji świata. Własna, rzemieślnicza palarnia kawy.  Autorskie przepisy, przelewowe metody parzenia. A do tego nowoczesny design, utrzymany w pastelowych kolorach, z charakterystyczną postacią miśka. Tym wyróżnia się sieć kawiarni the White Bear Coffee, która właśnie wystartowała z nową ofertą franczyzową. Pierwszy lokal partnerski otworzył się w Giżycku. Wkrótce to grono powiększy się o dwa kolejne.
– Sukces białostockich kawiarni pokazał nam, że w mniejszych miastach istnieje spora nisza. Ich mieszkańcy także kochają dobrą kawę i liczą na coś więcej niż tradycyjne menu. Nasza oferta jest wyjątkowa pod każdym względem. Nasi bariści nieustannie wymyślają własne receptury, zmieniające się wraz z porami roku. Napoje powstają na bazie najlepszych kaw, parzonych zarówno w ekspresach, jak i metodami przelewowymi. Dzięki temu dajemy gościom okazję do odkrywania nowych smaków i pokazujemy, że kawa ma różne oblicza – tłumaczy Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci.
Potwierdza to Agnieszka Zacharewicz, właścicielka nowo otwartego lokalu w blisko 30-tysięcznym Giżycku.
– Giżycko to miasto turystyczne i brakowało w nim miejsca, które będzie służyło zarówno odwiedzającym nas z całej Polski gościom, jak i mieszkańcom poza sezonem. Koncept the White Bear Coffee świetnie odpowiada na tę potrzebę. Nasza kawiarnia spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem, zauważamy, że już buduje się wokół niej prężna społeczność stałych bywalców. Mamy nadzieję, że będzie ona tylko rosnąć – komentuje Agnieszka Zacharewicz.

Nie tylko kawa, ale też lody, ciasta i kanapki
Franczyzie the White Bear Coffee towarzyszy także druga nowo powstała marka – to the White Bear Ice Cream, czyli rzemieślnicze lody, produkowane z naturalnych składników. Mogą być one zarówno uzupełnieniem oferty kawiarni, jak i oddzielnym, sezonowym biznesem. W menu lodowych miśków oprócz ponadczasowych propozycji, jak śmietanka, truskawka czy pistacja, znajdziemy również smaki kawowe, stworzone specjalnie na potrzeby sieci.
Oferta kawiarni to ponadto herbaty, smoothies oraz desery. Nowością jest na przykład gorący pączek z zimnymi lodami w środku. Są także gofry, batony, drożdżówki czy ciasta, a także przekąski na słono – w postaci pysznych kanapek.  
– Kawiarnie the White Bear Coffee są przemyślane w każdym detalu, mają dopracowany model biznesowy, gotowe zaplecze marketingowe, system szkoleń oraz nowoczesną identyfikacją wizualną. Nasz cel? W ciągu kilku lat chcemy zostać wiodącą marką w kraju i otworzyć 50 kawiarni – podsumowuje Marcin Zalewski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.