Trzecie Targi Sztuki Dostępnej na platformie Allegro!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Na tę wiadomość czekali wszyscy miłośnicy sztuki. Kolejna, trzecia edycja Targów Sztuki Dostępnej odbędzie się w dniach 7-30 czerwca po raz pierwszy wyłącznie w Internecie. Wydarzenie przeniesione na platformę Allegro zyska zasięg międzynarodowy. Tysiące dzieł sztuki będzie można oglądać i kupować online, z każdego miejsca na świecie, nie wychodząc z domu!
Targi Sztuki Dostępnej to najbardziej popularne wydarzenie tego typu w Polsce. Jedyne targi sztuki z limitem ceny: nic nie kosztuje tu więcej niż 5000 PLN. Aby zagwarantować kupującym wysoki poziom oferty, wszystkie galerie i wszyscy artyści biorący udział w wydarzeniu poddawani są selekcji. Dwie pierwsze edycje Targów w 2019 roku przyciągnęły prawdziwe tłumy. Ponad 7000 osób kupiło w sumie ponad 1500 dzieł sztuki!
W dniach 7-30 czerwca na platformie Allegro działać będzie nowo utworzona strona: https://allegro.pl/zobacz/TSD Pod tym adresem do kupienia będą tysiące prac wystawionych do sprzedaży przez artystów i właścicieli galerii. Dobre i niedrogie dzieła sztuki staną się jeszcze bardziej dostępne. Będzie je można kupować z każdego miejsca na świecie.
Zakupy na Targach Sztuki Dostępnej odbywać się będą w systemie „kup teraz”, czyli każdy obiekt będzie miał z góry ustaloną przez wystawcę cenę. Kupujący otrzymają do wyboru prace wykonane w różnych technikach (malarstwo, grafika, rysunek, fotografia, rzeźba). Ułatwieniem będzie prezentacja ofert w różnych przedziałach cenowych, przy czym zgodnie z ideą Targów żadna cena nie przekroczy 5000 PLN.
Dodatkowo, na rozpoczęcie Wydarzenia, w terminie 7-14 czerwca 2020 w ramach dedykowanej strony https://allegro.pl/zobacz/TSD odbędzie się licytacja dzieł sztuki.
Partner Strategiczny: Allegro
Partnerzy: OKK! PR, Leonarda Art Gallery, ewa&wnętrze, Centrum Praskie Koneser
Patroni medialni:
M jak Mieszkanie, Dobre Wnętrze, Urzadzamy.pl, Rynek i Sztuka, Exspace, Auxioner, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Foorni, Konik Kreatywny, Magazif, PoliszDesign by Kate & Co.
Więcej informacji:
karolina.jedryszek@okkpr.pl
olga@okkpr.pl
ewa.mierzejewska@ewaiwnetrze.pl

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.