Trzy wyraziste zapachy od szwajcarskiej marki Gisada
Gisada to luksusowa marka oznaczająca nowoczesną elegancję i ekskluzywne zapachy, produkowane z pasją i największą starannością w Szwajcarii. Przedstawia trzy kompozycje, skierowane do mężczyzn i kobiet - Ambassador Men, Ambassador Intense oraz Ambassadora, które stanowią eleganckie i ponadczasowe propozycje. Zapachy dostępne są w perfumeriach Douglas.
Gisada została założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady. Najnowsze kompozycje Ambassador Men, Ambassador Intense oraz Ambassadora to propozycje dla osób, które szukają trwałych i wyrazistych doznań zapachowych.
AMBASSADOR MEN
Wysokiej jakości, luksusowy zapach dla mężczyzn ceniących klasykę, elegancję i ponadczasowość. To świeża i bardzo żywa propozycja od Gisady. Harmonijne połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje - zarówno na dzień i wieczór. Zapewnia intensywne i długotrwałe doznania, utrzymując się przez cały dzień. Ambassador Men to popularny wybór wśród mężczyzn, którzy chcą wyrazić się poprzez swój zapach.
Kompozycja:
- NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
- NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
- NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe
AMBASSADOR INTENSE - nowość
„Intensywna miłość trwa wiecznie”!
Zapach ten skierowany jest do mężczyzn pragnących uosabiać pewność siebie i poczucie stylu, a jego twarzą został włoski piosenkarz i aktor Michele Morrone, znany między innymi z popularnego filmu „365 dni”. Ambassador Intense to nowa interpretacja znanego z ponadczasowej elegancji zapachu Ambassador Men, który w tym wydaniu stał się jeszcze bardziej intensywny. Klasyczną wersję uzupełniono ciepłymi, orientalnymi nutami. Propozycja łączy w sobie między innymi świeżość grejpfruta, różowego pieprzu i kardamonu, a także zmysłowe aromaty maliny i cynamonu z głębokimi, korzennymi esencjami wanilii i paczuli. Nadaje się do różnych sytuacji, w dzień i wieczorem.
Kompozycja:
- NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, żywica elemi, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja, akord ozonowy
- NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
- NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, labdanum, mech dębowy, piżmo
AMBASSADORA
To wyrafinowana, elegancka i zmysłowa propozycja dla kobiet lubiących wyraziste zapachy. Owocowa słodycz mandarynek, jagód i delikatnego jaśminu spotyka się z ciepłymi i miękkimi nutami wanilii, piżma i drzewa sandałowego, a także wyrafinowaną szczyptą różowego pieprzu. Połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje.
Kompozycja:
- NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
- NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
- NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder
Więcej na https://gisada.com/
![NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1617963497,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!
![Jak dbać o higienę jamy ustnej latem? 5 przydatnych wskazówek](/files/_uploaded/glownekonf_1275148374,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak dbać o higienę jamy ustnej latem? 5 przydatnych wskazówek
![Co warto wiedzieć o witaminie C?](/files/_uploaded/glownekonf_487097448,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Co warto wiedzieć o witaminie C?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto-tam,w_274,_small.jpg)
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.
Nauka
Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie
![](/files/1922771799/sankowski--ai-nieplodnosc-foto,w_133,r_png,_small.png)
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](/files/1922771799/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.