Komunikaty PR

Trzy wyraziste zapachy od szwajcarskiej marki Gisada

2023-10-31  |  15:00
Biuro prasowe

Gisada to luksusowa marka oznaczająca nowoczesną elegancję i ekskluzywne zapachy, produkowane z pasją i największą starannością w Szwajcarii. Przedstawia trzy kompozycje, skierowane do mężczyzn i kobiet - Ambassador Men, Ambassador Intense oraz Ambassadora, które stanowią eleganckie i ponadczasowe propozycje. Zapachy dostępne są w perfumeriach Douglas. 

Gisada została założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady. Najnowsze kompozycje Ambassador Men, Ambassador Intense oraz Ambassadora to propozycje dla osób, które szukają trwałych i wyrazistych doznań zapachowych. 

 

AMBASSADOR MEN 

Wysokiej jakości, luksusowy zapach dla mężczyzn ceniących klasykę, elegancję i ponadczasowość. To świeża i bardzo żywa propozycja od Gisady. Harmonijne połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że ​​zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje - zarówno na dzień i wieczór. Zapewnia intensywne i długotrwałe doznania, utrzymując się przez cały dzień. Ambassador Men to popularny wybór wśród mężczyzn, którzy chcą wyrazić się poprzez swój zapach. 

Kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
  • NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
  • NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe

 

AMBASSADOR INTENSE - nowość 

„Intensywna miłość trwa wiecznie”!

Zapach ten skierowany jest do mężczyzn pragnących uosabiać pewność siebie i poczucie stylu, a jego twarzą został włoski piosenkarz i aktor Michele Morrone, znany między innymi z popularnego filmu „365 dni”. Ambassador Intense to nowa interpretacja znanego z ponadczasowej elegancji zapachu Ambassador Men, który w tym wydaniu stał się jeszcze bardziej intensywny. Klasyczną wersję uzupełniono ciepłymi, orientalnymi nutami. Propozycja łączy w sobie między innymi świeżość grejpfruta, różowego pieprzu i kardamonu, a także zmysłowe aromaty maliny i cynamonu z głębokimi, korzennymi esencjami wanilii i paczuli. Nadaje się do różnych sytuacji, w dzień i wieczorem. 

Kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, żywica elemi, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja, akord ozonowy
  • NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
  • NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, labdanum, mech dębowy, piżmo

 

AMBASSADORA

To wyrafinowana, elegancka i zmysłowa propozycja dla kobiet lubiących wyraziste zapachy. Owocowa słodycz mandarynek, jagód i delikatnego jaśminu spotyka się z ciepłymi i miękkimi nutami wanilii, piżma i drzewa sandałowego, a także wyrafinowaną szczyptą różowego pieprzu. Połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że ​​zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje.

Kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
  • NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
  • NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder  

 

Więcej na https://gisada.com/ 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów! Biuro prasowe
2024-07-25 | 11:43

NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!

Lato to czas szaleństwa, rozkosznego lenistwa i wzmożonej chęci do odkrywania nowych rzeczy. Właśnie w tym ciepłym czasie chętnie eksplorujemy dotychczas nieznane miejsca,
Uroda Jak dbać o higienę jamy ustnej latem? 5 przydatnych wskazówek
2024-07-25 | 11:41

Jak dbać o higienę jamy ustnej latem? 5 przydatnych wskazówek

Ciepłe letnie dni to czas, kiedy często zmienia się styl życia. Stajemy się bardziej aktywni i otwarci na odkrywanie nowych smaków i eksplorowanie nieznanych dotąd regionów.
Uroda Co warto wiedzieć o witaminie C?
2024-07-22 | 12:00

Co warto wiedzieć o witaminie C?

Witamina C to jeden z najlepiej poznanych i najbardziej docenionych w kosmetyce składników aktywnych. Świat beauty pokochał tę substancję za jej absolutną multifunkcjonalność.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.

Nauka

Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.