Komunikaty PR

Trzy wyraziste zapachy od szwajcarskiej marki Gisada

2023-10-31  |  15:00
Biuro prasowe

Gisada to luksusowa marka oznaczająca nowoczesną elegancję i ekskluzywne zapachy, produkowane z pasją i największą starannością w Szwajcarii. Przedstawia trzy kompozycje, skierowane do mężczyzn i kobiet - Ambassador Men, Ambassador Intense oraz Ambassadora, które stanowią eleganckie i ponadczasowe propozycje. Zapachy dostępne są w perfumeriach Douglas. 

Gisada została założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady. Najnowsze kompozycje Ambassador Men, Ambassador Intense oraz Ambassadora to propozycje dla osób, które szukają trwałych i wyrazistych doznań zapachowych. 

 

AMBASSADOR MEN 

Wysokiej jakości, luksusowy zapach dla mężczyzn ceniących klasykę, elegancję i ponadczasowość. To świeża i bardzo żywa propozycja od Gisady. Harmonijne połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że ​​zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje - zarówno na dzień i wieczór. Zapewnia intensywne i długotrwałe doznania, utrzymując się przez cały dzień. Ambassador Men to popularny wybór wśród mężczyzn, którzy chcą wyrazić się poprzez swój zapach. 

Kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
  • NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
  • NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe

 

AMBASSADOR INTENSE - nowość 

„Intensywna miłość trwa wiecznie”!

Zapach ten skierowany jest do mężczyzn pragnących uosabiać pewność siebie i poczucie stylu, a jego twarzą został włoski piosenkarz i aktor Michele Morrone, znany między innymi z popularnego filmu „365 dni”. Ambassador Intense to nowa interpretacja znanego z ponadczasowej elegancji zapachu Ambassador Men, który w tym wydaniu stał się jeszcze bardziej intensywny. Klasyczną wersję uzupełniono ciepłymi, orientalnymi nutami. Propozycja łączy w sobie między innymi świeżość grejpfruta, różowego pieprzu i kardamonu, a także zmysłowe aromaty maliny i cynamonu z głębokimi, korzennymi esencjami wanilii i paczuli. Nadaje się do różnych sytuacji, w dzień i wieczorem. 

Kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, żywica elemi, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja, akord ozonowy
  • NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
  • NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, labdanum, mech dębowy, piżmo

 

AMBASSADORA

To wyrafinowana, elegancka i zmysłowa propozycja dla kobiet lubiących wyraziste zapachy. Owocowa słodycz mandarynek, jagód i delikatnego jaśminu spotyka się z ciepłymi i miękkimi nutami wanilii, piżma i drzewa sandałowego, a także wyrafinowaną szczyptą różowego pieprzu. Połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że ​​zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje.

Kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
  • NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
  • NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder  

 

Więcej na https://gisada.com/ 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.