Komunikaty PR

Tygryski BIO podwójnie nagrodzone w plebiscycie Influencer’s TOP 2020

2020-12-15  |  07:55

Kukurydziane chrupki Tygryski BIO otrzymały nagrodę  Influencer’s TOP 2020  w plebiscycie prowadzonym przez portal AllAboutLife, stając się tym samym niekwestionowanym liderem wśród przekąsek dla dzieci. Tygryski BIO zwyciężyły w aż dwóch kategoriach: EKO/NATURALNE oraz DZIECI/NASTOLATKI.   

– Zdobyte laury dowodzą, że stawiając na innowacyjne rozwiązania, czyli odpowiedni, prosty i krótki skład oraz ekologiczne, biodegradowalne opakowania, podjęliśmy słuszną decyzję. Podwójna nagroda w tegorocznym plebiscycie Influencer’s TOP, to dla nas duże wyróżnienie, a zarazem mobilizacja do dalszej pracy – mówi Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się poszerzenie asortymentu Tygrysków. – Obserwujemy trendy konsumenckie i zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby klientów. Przyznane Tygryskom BIO nagrody potwierdzają, że w przypadku tego produktu udało nam się w 100% zrealizować ten cel i potwierdzają najwyższą jakość naszych chrupek – dodaje Antczak.

Tygryski BIO to idealna przekąska dla maluchów, którą chętnie częstują się również ich rodzice. Są produkowane z najwyższej jakości składników, tylko od sprawdzonych dostawców. Posiadają certyfikat „zielonego listka”, który potwierdza, że te chrupki kukurydziane spełniają restrykcyjne normy i powstają zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Tygryski BIO mają tzw. „czystą etykietę” i są doskonałym wyborem dla konsumentów, którzy poszukują wyrobów o sprawdzonym składzie, bez substancji dodatkowych. Wyróżniają się niesamowitą chrupkością i niepowtarzalnym smakiem.

Tygryski wspierają działania proekologiczne na wielu płaszczyznach. Są pakowane w folię biodegradowalną, która szybko się rozkłada i jest wykonana z materiałów kompostowalnych. Ich ingerencja w otoczenie jest dzięki temu ograniczona do minimum. Warto dodać, że TBM jest pierwszą firmą na polskim rynku przekąsek, która wprowadziła zastosowanie takiej folii.

Tygryski BIO pomagają rodzicom zadbać nie tylko o jadłospis najmłodszych, ale również o wykształcenie w nich świadomości ekologicznej już od najmłodszych lat. Aktywne zaangażowanie w działania na rzecz środowiska naturalnego to najlepsza droga do wykształcenia nawyku troski o przyrodę i najbliższe otoczenie oraz podejmowanie mądrych i odpowiedzialnych decyzji konsumenckich. – Firma TBM nie tylko wprowadziła w 100% ekologiczny produkt na rynek, prowadzi też edukację w tym obszarze i promuje odpowiedzialne podejmowanie decyzji konsumenckich. Brand hero – lubiany Tygrysek – jest wykorzystywany do bezpośredniej komunikacji z rodzicami i dziećmi. Został przygotowany tzw. Manifest Tygryska, pokazujący konkretne możliwości, jak być bardziej „eko” na co dzień – podsumowuje Antczak.

W plebiscycie Influencer’s TOP influencerzy i gwiazdy wybierają najlepsze produkty z danego okresu. Organizator zaprasza do współpracy najbardziej opiniotwórcze osoby, mające wpływ na decyzje konsumenckie tysięcy osób.

Tygryski BIO są dostępne w dwóch wersjach: jako chrupki i pałeczki.

Cena:

Tygryski chrupki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/50 g

Tygryski pałeczki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/60 g

Tygryski to jedna z marek firmy TBM Sp. z o.o., istniejącej na polskim rynku od 1992 r. Spółka zajmuje się produkcją wielu rodzajów przekąsek, wytwarzanych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym i dedykowanych do różnych grup docelowych. Firma z największą starannością dba o klientów, poprawiając i udoskonalając produkty oraz zapewniając im wysoką jakość, co jest poparte najwyższymi ocenami audytów systemów bezpieczeństwa żywności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2 Biuro prasowe
2024-06-28 | 10:00

Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2

Chociaż mleko A2A2 – w przeciwieństwie do krajów zachodnich – nie jest jeszcze powszechnie dostępne w naszym kraju, dotychczasowe działania w ramach
Żywienie Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Żywienie Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania
2024-06-25 | 13:40

Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania

Niemal 30 proc. respondentów uważa, że nowe opłaty za jednorazowe opakowania z tworzyw sztucznych są zbyt wysokie. Nawet 60 proc. ankietowanych planuje ograniczenie ich kupowania w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.