„Tyta dla smyka” W CH Rondo odbierzesz szkolną wyprawkę!
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Jak zaoszczędzić czas na kompletowaniu szkolnej wyprawki? Zrób zakupy w CH Rondo i odbierz wszystkie niezbędne szkolne przybory i akcesoria w prezencie! Akcja promocyjna rusza już w najbliższy piątek i potrwa do 4 września. W tych dniach klienci będą mogli również wziąć udział w Giełdzie Zajęć Pozalekcyjnych.
Wyprawka szkolna to niemały wydatek, ponoszony przez rodziców praktycznie co roku. Chcąc odciążyć domowy budżet, CH Rondo postanowiło przygotować dla klientów akcję promocyjną, w ramach której będą mogli odebrać w prezencie do zakupów wyprawkę szkolną w formie tyty (zwyczajowy prezent dla dzieci idących do szkoły), wyposażoną we wszystkie niezbędne szkolne przybory i akcesoria. Aby wziąć udział w akcji wystarczy zrobić zakupy w sklepach CH Rondo w dniach 3-4 września na kwotę min. 150 zł, a następnie zgłosić się z paragonem (w godz. 11:00-19:00) do Punktu Obsługi Akcji, w którym wydawane będą upominki. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym zakupy w hipermarkecie za max. 50 zł).
„W CH Rondo zawsze mamy na uwadze potrzeby naszych sąsiadów. Wiemy, że wielu z nich to rodziny z dziećmi, które obecnie przygotowują się do powrotu do szkoły. Dlatego postanowiliśmy zorganizować akcję promocyjną, która ułatwi im skompletowanie szkolnej wyprawki, a jednocześnie pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze. Mamy nadzieję, że nasza akcja spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców, a szkolne przybory i akcesoria sprawią, że dzieci z radością powrócą do szkolnych ławek” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
Wszystkie osoby, które wezmą udział w akcji promocyjnej będą mogły również odwiedzić Giełdę Zajęć Pozalekcyjnych, organizowaną w CH Rondo w dniach 3-4 września. Na stoiskach wystawców opiekunowie będą mogli zapoznać się z ofertą zajęć szkół prywatnych oraz publicznych, oferujących zajęcia sportowe, taneczne, plastyczne i wiele innych. To doskonała okazja, by poznać oferty wielu placówek w jednym miejscu i odkryć ukryte talenty czy zainteresowania u swojego dziecka.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.