Komunikaty PR

Unikatowe wydarzenie w galerii handlowej. Koszykarki z Energa Basket Ligi zagrał

2023-02-24  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Magnolia Park areną rywalizacji najlepszych koszykarek z Energa Basket Ligi Kobiet. Pierwszy w historii koszykówki Finał LOTTO 3x3 Ligi odbywający się na parkiecie, na placu eventowym największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku, zgromadził tysiące kibiców.

 

To było unikatowe wydarzenie dla branży retail i polskiej koszykówki. Po raz pierwszy w przestrzeni centrum handlowego odbył się turniej koszykówki 3x3 na najwyższym krajowym szczeblu. Na parkiecie zaaranżowanym na placu eventowym Magnolia Park spotkały się zespoły ligi kobiecej, by rywalizować o tytuł najlepszej drużyny kobiecej w koszykówce 3x3.

Tysiące kibiców odwiedziło Magnolia Park we Wrocławiu podczas turnieju LOTTO 3x3 Ligi. Dzięki temu wielu ludzi poznało tę odmianę koszykówki. Wielki finał LOTTO 3x3 Ligi pokazał, że to właśnie w takich miejscach koszykówka 3x3 powinna być pokazywana. LOTTO 3x3 Liga to duży projekt, który tworzymy razem z naszym partnerem, Totalizatorem Sportowym. Wspólnie wierzymy w potencjał tej odmiany koszykówki i liczymy na jej dalszy rozwój, w czym utwierdził nas pozytywny odbiór tego wydarzenia – mówi Radosław Piesiewicz, prezes Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.

Partnerem tytularnym całego wydarzenia była marka LOTTO, należąca do Totalizatora Sportowego. – Koszykówka 3x3 jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się dyscyplin w naszym kraju. Pierwszy w historii turniej finałowy żeńskiej LOTTO 3x3 Ligi dostarczył kibicom mnóstwo atrakcji i kumulacji koszykarskich emocji. Gratuluję wszystkim zaangażowanym w organizację tego wydarzenia, które odbyło się na terenie wrocławskiego centrum handlowego. Cieszę się, że marka LOTTO wspiera projekty, które przyczyniają się do rozwoju i promocji nie tylko koszykówki 3x3, lecz także sportu w ogóle – mówi Aida Bella, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego.

Organizacja turnieju wymagała od Magnolia Park zaaranżowania przestrzeni i dostosowania jej do potrzeb zawodniczek i kibiców. Powstało boisko o wymiarach 15x11 metrów, a kibice zasiedli na specjalnie przygotowanych dla nich trybunach. – To było wyzwanie, które z chęcią podjęliśmy. W historii Magnolia Park organizowaliśmy wydarzenia sportowe o podobnej randze, dlatego zdecydowaliśmy, że finał LOTTO 3x3 Ligi to kolejna okazja, by pokazać, że w przestrzeni komercyjnej galerii handlowej można przygotować sportowe rozgrywki na najwyższym poziomie – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland. Jak dodaje, przez cały dzień zawodniczki grające w Magnolia Park dopingowało tysiące kibiców: – Finał koszykówki kobiecej 3x3 utwierdził w przekonaniu nas, a przede wszystkim klientów naszego centrum, że galeria handlowa może się pozycjonować nie tylko jako miejsce komercyjne, ale także jako przestrzeń do spędzania w ciekawy sposób wolnego czasu.

W Magnolia Park organizowane już były m.in. turniej squasha, akcja ekologiczna z Lasami Państwowymi, czy teatralny event „Teatr na leżakach”, który został doceniony przez branżę retail i zdobył Srebrną Nagrodę w kategorii Wydarzenie Roku 2022 w Obiekcie Handlowym na najbardziej prestiżowym evencie – Gali PRCH Retail Awards 2022.

 

Tysiące kibiców na placu eventowym

W dwóch turniejach – kwalifikacyjnym i finałowym, rywalizowało ze sobą 11 drużyn: 1KS Ślęza Wrocław, BC Polkowice, Enea AZS Politechnika Poznań, Energa Krajowa Grupa Spożywcza Toruń, PolskaStrefaInwestycji Enea Gorzów Wlkp., Polskie Przetwory KS Basket 25 Bydgoszcz, Zagłębie Sosnowiec, MKS Pruszków, SKK Polonia Warszawa, Polski Cukier AZS UMCS Lublin oraz VBW Arka Gdynia. W meczu finałowym spotkały się zespoły SKK Polonia Warszawa i Energa Krajowa Grupa Spożywcza Toruń. Spotkanie zakończyło się wynikiem 20:18 dla zawodniczek Polonii. Trzecie miejsce zajęła drużyna Polski Cukier AZS UMCS Lublin.

Jak podkreśla Katarzyna Ziobro, prezes zarządu Ślęzy Wrocław, parkiet na placu eventowym w Magnolia Park doskonale spełnił swoją funkcję, a przestrzeń zaaranżowana dla kibiców została w pełni wykorzystana.

W popołudniowym szczycie zajęte były wszystkie trybuny oraz cała przestrzeń wokół boiska, a i na balkonach ciężko było znaleźć miejsce do kibicowania. Jesteśmy zachwyceni odbiorem tego turnieju wśród widzów i nie mogliśmy znaleźć lepszego miejsca niż Magnolia Park na jego zorganizowanie. Dziękuję bardzo kierownictwu Magnolia Park za przychylność, życzliwość i nieocenione wsparcie przy organizacji tej imprezy. To czysta przyjemność współpracować z takimi partnerami – podkreśla Katarzyna Ziobro.

Pierwszy finał w historii koszykówki 3x3 ligi kobiecej zakończył się uroczystym wręczeniem nagród trzem najlepszym drużynom na specjalnie zaaranżowanym podium. Dekoracji zawodniczek również towarzyszyły tłumy kibiców.

Miejsca na pucharowym podium odpowiednio zajęły zespoły SKK Polonia Warszawa (nagroda o wartości 30 tys. i vouchery do Magnolia Park dla każdej zawodniczki o wartości 500 zł), Energa Krajowa Grupa Spożywcza Toruń (nagroda o wartości 20 tys. zł i vouchery do Magnolia Park dla każdej zawodniczki o wartości 400 zł) i Polski Cukier AZS UMCS Lublin (nagroda o wartości 10 tys. i vouchery do Magnolia Park dla każdej zawodniczki o wartości 300 zł). Odkryciem turnieju została Karolina Podkańska, która została nagrodzona przez Joannę Sawośko-Dudę, dyrektor Magnolia Park, voucherem o wartości 1000 złotych, a najbardziej wartościową zawodniczką została Klaudia Sosnowska, która otrzymała telefon iPhone 14 od Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO.

 

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się: Peek&Cloppenburg, Zara, H&M, C&A, Reserved, CCC, Deichamnn, KappAhl, Carry, New Yorker, TK Maxx oraz HalfPrice, a także Tommy Hilfiger, Guess oraz Marciano By Guess, Pierre Cardin, Molton, Olsen, Ulla Popken, Gerry Weber, Kazar i Venezia. Wśród grona jubilerów są Apart, Jubitom, Yes, W.Kruk, Pandora, Tous, Savicki oraz Swarowski. Oferta sportowa jest silnie reprezentowana m.in. przez takie marki jak Decathlon, Intersport, Martes Sport oraz Regatta Great Outhdoors. Artykuły elektroniczne dostępne są m.in. w sklepach Media Markt, Denon, Ispot oraz Komputronik. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują m.in. Super-Pharm, Rossmann, Douglas, Sephora, Mac oraz Clinique. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: hiszpańskiej marki Decimas oraz Crocs z Colorado w Stanach Zjednoczonych, The North Face znad zatoki San Francisco oraz południowokoreańskie LG Brand Store oraz Samsung Brand Store, a także drugi w Polsce salon e-obuwie.pl z dziesięcioma nowoczesnymi przymierzalniami Modivo polskiego lidera Grupy CCC. Ofertę handlową Magnolia Park uzupełnia 7-salowe kino Helios. Klienci mogą również zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie Komfort. Ofertę artykułów wnętrzarskich wzbogacają: Zara Home, Homla, Home&You, Tempur i Duka. Do grona najemców dołączyła też marka Pepco – z największym sklepem tej marki we Wrocławiu. W centrum dostępny jest także najnowocześniejszy koncept hipermarketu Carrefour z największym w całej sieci w Polsce działem produktów ekologicznych, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Mieszkańcy Wrocławia mogą przy okazji zakupów w Magnolia Park załatwić wiele spraw urzędowych w przy jednym z prawie 30 okienek w nowoczesnym Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni m.in. znane w całej Polsce sieci McDonald’s, KFC, Burger King, Pizza Hut czy Kuchnia Marche, jak również unikalne Ohh!! Sushi&Grill, Pasibus oraz Mango Mama. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

Multi Corporation jest czołową ogólnoeuropejską firmą zintegrowanych usług zarządzania nieruchomościami. Od założenia w 1982 r. firma zrealizowała ponad 200 projektów nieruchomościowych obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobywając za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi zarządza obecnie ponad 80 nieruchomościami w Europie, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają w nich, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 7200 sklepach, restauracjach i lokalach rozrywkowych. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset i property management, zarządzanie operacyjne, przebudowy i remonty, komercjalizację, doradztwo, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości najemców handlowych, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi dostarcza właścicielom nieruchomości zintegrowaną i niezależną platformę do ochrony i podnoszenia wartości aktywów w każdej fazie cyklu życia nieruchomości. Szeroka wiedza Multi z zakresu finansów, handlu i doświadczenie w kwestiach technicznych pozwoliły nam przez lata wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu. Multi aktywnie działa w 13 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Holandii, a oddziały w Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii, Turcji, Ukrainie oraz na Węgrzech, Łotwie i Słowacji. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji i profil firmowy na www.multi.eu/pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Novak Djoković: Olimpijskie złoto najważniejszym celem mojej kariery Biuro prasowe
2024-08-05 | 16:00

Novak Djoković: Olimpijskie złoto najważniejszym celem mojej kariery

Novak Djoković na igrzyskach olimpijskich w Paryżu sięgnął po złoto w singlu, czyli po ostatni medal, którego brakowało w jego bogatej kolekcji. Serb jest zaledwie trzecim sportowcem
Sport Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa
2024-08-01 | 14:00

Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa

W stolicy Małopolski po raz 13. odbędzie się największa charytatywna sztafeta biznesowa – Poland Business Run. W biegu weźmie udział ponad 40 000 osób na całym świecie, z
Sport STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
2024-07-30 | 15:30

STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów

2 i 3 sierpnia br. na placu parkingowym przy dawnej bramie FSO pod adresem ul. Jagiellońska 88 w Warszawie odbędą się „Dni Testów rowerów STORM". W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta

Najpierw pandemia, duża popularność zakupów w sieci i inwestowanie w drogie markowe ubrania oraz dodatki, by zdążyć spełnić swoje marzenia, a teraz powrót do galerii handlowych i korzystanie z taniej oferty sieciówek. Projektantka przyznaje, że w ostatnich latach w branży modowej sporo się dzieje. Niezmienne pozostaje jednak to, że produkcja ubrań w dużej mierze przyczynia się do degradacji środowiska. Joanna Przetakiewicz zachęca więc do tego, by zamiast kupować ubrania na jeden sezon, wybierać second handy, gdzie można znaleźć prawdziwe perełki, często za niewielkie pieniądze.

Konsument

Polki dość późno zaczynają myśleć o swojej niezależności finansowej na emeryturze. Nie mają konkretnie zdefiniowanych celów związanych z oszczędzaniem

Podejście Polaków do pieniędzy uwarunkowane jest zarówno realnymi dochodami i bieżącymi potrzebami, jak i psychologicznymi barierami, nieraz bardzo silnymi, których przełamanie wymaga opracowania precyzyjnego planu finansowego i jego konsekwentnej realizacji. Tymczasem większość osób odkłada oszczędzanie, a już zwłaszcza inwestowanie na bliżej nieokreśloną przyszłość. Tymczasem tylko ten drugi sposób daje szanse na wypracowanie kapitału, który pozwoli na zaspokojenie swoich potrzeb na emeryturze. W większym stopniu dotyczy to kobiet, które pracują krócej, mniej zarabiają, a więc odprowadzają niższe nominalnie składki, a żyją o kilka lat dłużej niż mężczyźni.

Nauka

Wysoka jakość snu w weekend pozytywnie wpływa na pracowników przez kolejny tydzień. Odsypianie „na zapas” utrudnia jednak powrót do obowiązków

Ludziom, którzy wysypiają się w weekend, łatwiej przestawić się na poniedziałkowy tryb pracy – wynika z badań niemieckich naukowców. Co więcej, są oni mniej zmęczeni podczas całego tygodnia roboczego. Inaczej jest z tymi, którzy w weekend odsypiają zaległości z poprzedniego tygodnia i śpią dużo dłużej – dla nich powrót do pracy jest trudniejszy, a kolejne dni bardziej wyczerpujące. Badanie niemieckich naukowców pomaga zrozumieć, jakie znaczenie dla naszej energii w trakcie tygodnia pracy ma płynne włączenie się z odpoczynku w rytm pracy oraz jak ważny jest w tym względzie jakościowy sen.