135 lat po stronie kobiet, a dopiero się rozkręcamy
Avon już od 135 lat troszczy się o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet oraz oferuje im niezależność finansową. Od początku istnienia firma wraz ze swoimi przedstawicielami i klientami przekazała ponad 1 miliard dolarów na cele, które mają największe znaczenie dla kobiet. To także marka, która każdego dnia tworzy innowacyjne kosmetyki i zaledwie w ciągu 3 ostatnich lat zdobyła 300 nagród produktowych. A najlepsze jest to, że to dopiero początek! Niezależnie od tego, jakie plany ma przed sobą Avon, dopiero się rozkręca!
Tworzymy lepszy świat dla kobiet
Avon od początku istnienia przekazał ponad 1 miliard dolarów na wsparcie kobiet na całym w świecie. W Polsce od prawie 30 lat co roku zwiększa tę pulę. Jak? Prowadzi kampanię Avon Kontra Rak Piersi, a w jej ramach inicjatywę „Gabinety z Różową Wstążką”, realizowaną we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. Tylko od 2019 roku dofinansował ponad 13 tys. badań USG piersi. A kolejnych kilka tysięcy już w tym roku! Co więcej, wspólnie z Fundacją Rak'n'Roll Wygraj Życie! zainicjował kampanię „Dzień na U”, zachęcającą do odpowiedniej profilaktyki raka piersi. Ponadto Avon od lat współpracuje z Ogólnopolskim Pogotowiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” i tylko w tym roku przekazał na jego wsparcie 90 tys. zł. Natomiast we współpracy z fundacją Feminoteka uruchomił przeciwprzemocową aplikację https://avonalert.pl. Co jeszcze planuje marka?
Troska o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Konsultantek, pracowników oraz klientów, to dla nas podstawa. Dlatego każdego dnia staramy się zmieniać ich świat na lepsze i być DLA tych, którzy najbardziej nas potrzebują. Z okazji 135. urodzin przygotowaliśmy coś specjalnego! Avon i Fundacja Avon zadeklarowały, że globalnie przekażą 1 350 000 dolarów na rzecz kobiet – dodaje Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.
Dopiero się rozkręcamy
Przez ostatnie 135 lat zmieniały się trendy w modzie, makijażu, pielęgnacji skóry, a także potrzeby i wymagania konsumentów. Zmieniły się także same kobiety, ale produkty Avon towarzyszyły im kiedyś, towarzyszą dziś i towarzyszyć będą w przyszłości. Avon od lat cieszy się wysoką świadomością wśród konsumentów i od lat pozostaje marką numer 1 w sprzedaży bezpośredniej kosmetyków. Ponad stuletnie doświadczenie w tworzeniu przełomowych innowacji w pielęgnacji skóry sprawiły, że produkty Avon są cały czas doceniane na całym świecie. Przez lata zdobywały różne nagrody i patenty. Co sekundę na świecie marka sprzedaje 3 szminki, 7 butelek perfum (to więcej niż jakakolwiek inna marka) oraz 2 produkty do pielęgnacji skóry Anew. Jej kosmetyki są sprzedawane w kilkudziesięciu krajach na świecie i bardzo doceniane w samej Polsce. W ostatnim roku Avon zdobył m.in. tytuł najsilniejszej marki kosmetycznej według raportu „Top Marka 2020” oraz Superbrands 2021. I to nie jej ostatnie słowo! Protinol™, aktywator witaminy D – to zaledwie kilka przykładów innowacyjnych składników i formuł wykorzystywanych przez Avon. Łącznie firma otrzymała ponad 300 nagród produktowych i to zaledwie w ciągu ostatnich 3 lat! A to dopiero początek.
Tworzymy możliwości biznesowe dla kobiet
Avon wierzy, że lepszy świat dla kobiet, to lepszy świat dla wszystkich. Nie tylko dba o ich zdrowie i bezpieczeństwo, ale daje też możliwość niezależności finansowej i rozwoju zawodowego. W Avon 70% naukowców to kobiety. Ale firma to także wyjątkowa społeczność tworzona przez Konsultantki. Obecnie tworzy ją ponad 5 milionów kobiet w ponad 50 krajach. Marka nieustannie dostosowuje swój model biznesowy do zmieniających się czasów. W czasie pandemii jeszcze mocniej postawiła na Digital, w czym pomógł m.in. Katalog Avon w wersji online i nowa aplikacja Avon On, która pozwala na szybą i wygodną pracę z każdego miejsca na ziemi. Dodatkowo firma proponuje swoim Konsultantkom szereg programów. Jednym z nich jest nowy program lojalnościowy „Avon nagradza”, który został stworzony razem z Konsultantkami, by dać im wsparcie, jakiego potrzebują w codziennej pracy oraz przywileje i nagrody, na jakie zasługują. Obejmuje on 5 różnych poziomów, a każdy z nich oferuje inny poziom rabatów, inne benefity oraz nagrody i wyróżnienia. To odpowiedź Avon na codzienne zaangażowanie Konsultantek w pracę i ich nieopisany wkład w rozwój firmy.
Z tej okazji swoich 135. urodzin Avon przygotował specjalny manifest, w którym mówi o tym, jaka naprawdę jest marka i co robi, by zmieniać życie kobiet na lepsze. Manifest do obejrzenia pod linkiem: https://youtu.be/sGwOwtpE5SM

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.