Komunikaty PR

135 lat po stronie kobiet, a dopiero się rozkręcamy

2021-09-21  |  10:00
Biuro prasowe

 

Avon już od 135 lat troszczy się o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet oraz oferuje im niezależność finansową. Od początku istnienia firma wraz ze swoimi przedstawicielami i klientami przekazała ponad 1 miliard dolarów na cele, które mają największe znaczenie dla kobiet. To także marka, która każdego dnia tworzy innowacyjne kosmetyki i zaledwie w ciągu 3 ostatnich lat zdobyła 300 nagród produktowych. A najlepsze jest to, że to dopiero początek! Niezależnie od tego, jakie plany ma przed sobą Avon, dopiero się rozkręca!

Tworzymy lepszy świat dla kobiet

Avon od początku istnienia przekazał ponad 1 miliard dolarów na wsparcie kobiet na całym w świecie. W Polsce od prawie 30 lat co roku zwiększa tę pulę. Jak? Prowadzi kampanię Avon Kontra Rak Piersi, a w jej ramach inicjatywę „Gabinety z Różową Wstążką”, realizowaną we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. Tylko od 2019 roku dofinansował ponad 13 tys. badań USG piersi. A kolejnych kilka tysięcy już w tym roku! Co więcej, wspólnie z Fundacją Rak'n'Roll Wygraj Życie! zainicjował kampanię „Dzień na U”, zachęcającą do odpowiedniej profilaktyki raka piersi. Ponadto Avon od lat współpracuje z Ogólnopolskim Pogotowiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” i tylko w tym roku przekazał na jego wsparcie 90 tys. zł. Natomiast we współpracy z fundacją Feminoteka uruchomił przeciwprzemocową aplikację https://avonalert.pl. Co jeszcze planuje marka?

Troska o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Konsultantek, pracowników oraz klientów, to dla nas podstawa. Dlatego każdego dnia staramy się zmieniać ich świat na lepsze i być DLA tych, którzy najbardziej nas potrzebują. Z okazji 135. urodzin przygotowaliśmy coś specjalnego! Avon i Fundacja Avon zadeklarowały, że globalnie przekażą 1 350 000 dolarów na rzecz kobiet – dodaje Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Dopiero się rozkręcamy

Przez ostatnie 135 lat zmieniały się trendy w modzie, makijażu, pielęgnacji skóry, a także potrzeby i wymagania konsumentów. Zmieniły się także same kobiety, ale produkty Avon towarzyszyły im kiedyś, towarzyszą dziś i towarzyszyć będą w przyszłości. Avon od lat cieszy się wysoką świadomością wśród konsumentów i od lat pozostaje marką numer 1 w sprzedaży bezpośredniej kosmetyków. Ponad stuletnie doświadczenie w tworzeniu przełomowych innowacji w pielęgnacji skóry sprawiły, że produkty Avon są cały czas doceniane na całym świecie. Przez lata zdobywały różne nagrody i patenty. Co sekundę na świecie marka sprzedaje 3  szminki, 7 butelek perfum (to więcej niż jakakolwiek inna marka) oraz 2 produkty do pielęgnacji skóry Anew. Jej kosmetyki są sprzedawane w kilkudziesięciu krajach na świecie i bardzo doceniane w samej Polsce. W ostatnim roku Avon zdobył m.in. tytuł najsilniejszej marki kosmetycznej według raportu „Top Marka 2020” oraz Superbrands 2021. I to nie jej ostatnie słowo! Protinol™, aktywator witaminy D – to zaledwie kilka przykładów innowacyjnych składników i formuł wykorzystywanych przez Avon. Łącznie firma otrzymała ponad 300 nagród produktowych i to zaledwie w ciągu ostatnich 3 lat! A to dopiero początek.

 

Tworzymy możliwości biznesowe dla kobiet

Avon wierzy, że lepszy świat dla kobiet, to lepszy świat dla wszystkich. Nie tylko dba o ich zdrowie i bezpieczeństwo, ale daje też możliwość niezależności finansowej i rozwoju zawodowego. W Avon 70% naukowców to kobiety. Ale firma to także wyjątkowa społeczność tworzona przez Konsultantki. Obecnie tworzy ją ponad 5 milionów kobiet w ponad 50 krajach. Marka nieustannie dostosowuje swój model biznesowy do zmieniających się czasów. W czasie pandemii jeszcze mocniej postawiła na Digital, w czym pomógł m.in. Katalog Avon w wersji online i nowa aplikacja Avon On, która pozwala na szybą i wygodną pracę z każdego miejsca na ziemi. Dodatkowo firma proponuje swoim Konsultantkom szereg programów. Jednym z nich jest nowy program lojalnościowy „Avon nagradza”, który został stworzony razem z Konsultantkami, by dać im wsparcie, jakiego potrzebują w codziennej pracy oraz przywileje i nagrody, na jakie zasługują. Obejmuje on 5 różnych poziomów, a każdy z nich oferuje inny poziom rabatów, inne benefity oraz nagrody i wyróżnienia. To odpowiedź Avon na codzienne zaangażowanie Konsultantek w pracę i ich nieopisany wkład w rozwój firmy.

Z tej okazji swoich 135. urodzin Avon przygotował specjalny manifest, w którym mówi o tym, jaka naprawdę jest marka i co robi, by zmieniać życie kobiet na lepsze. Manifest do obejrzenia pod linkiem:  https://youtu.be/sGwOwtpE5SM

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Październikowe Ekocuda w wersji online! Biuro prasowe
2021-10-14 | 09:50

Październikowe Ekocuda w wersji online!

23 i 24 października br. organizatorzy zapraszają na instagramowy profil Ekocudów, gdzie swoją ofertę zaprezentują producenci oraz dystrybutorzy polskich i zagranicznych marek.
Uroda Odkryj nowość od IT Cosmetics!
2021-10-12 | 10:00

Odkryj nowość od IT Cosmetics!

Your Skin But Better Foundation + Skincare to podkład, który pokocha Twoja skóra W ofercie marki IT Cosmetics dostępna jest już nowość: Your Skin But Better Foundation +
Uroda Masz problemy ze snem? Zadbaj o urodę i zdrowie - po prostu lepiej śpiąc.
2021-10-12 | 01:00

Masz problemy ze snem? Zadbaj o urodę i zdrowie - po prostu lepiej śpiąc.

Krótki, przerywany i niespokojny sen odbija się na zdrowiu i urodzie. Nasz nastrój, odporność, a także uroda zależą od jakości snu. Od 7 do 9 godzin snu jest nieodzownym

Więcej ważnych informacji

Gwiazdy

Doda: Nie umiałabym być żoną bogatego męża, która tylko leży i pachnie. Jako artystka muszę się spełniać i mieć nowe cele, żebym czuła się potrzebna

Wokalistka przekonuje, że wciąż szuka dla siebie nowych wyzwań zawodowych. Jest osobą niezwykle ambitną i jeśli wyznaczy sobie jakiś cel, który jest dla niej ważny, to nic nie jest w stanie powstrzymać jej przed realizacją swoich planów. Nie boi się ryzyka, lubi wchodzić na nieznane ścieżki i wierzy, że ma w sobie wyjątkową siłę, z której mogą czerpać również inni.

Seriale

Małgorzata Socha: Dzięki „BrzydUli” moja kariera ruszyła z miejsca. Na pewno to była dla mnie trampolina, bo zostałam zauważona

Aktorka przyznaje, że z dużym sentymentem powróciła na plan „BrzydUli”, bo ten serial przyniósł jej dużą popularność i okazał się dla niej przepustką do sławy. Małgorzata Socha przekonuje więc, że z prawdziwą przyjemnością ponownie wcieliła się w uwielbianą przez widzów, szaloną Violettę Kubasińską. Nowe odcinki cieszą się wśród fanów dużą popularnością, dlatego też, jej zdaniem, producenci powinni wykorzystać ten potencjał i nie mówić jeszcze ostatniego słowa.

Regionalne - Śląskie

Od 2022 roku Krajowa Sieć Kardiologiczna ma objąć kolejne regiony. To szansa na przyspieszenie diagnostyki i leczenia chorób serca

Choroby układu krążenia, a wśród nich choroby serca, są najczęstszą przyczyną zgonów Polaków – odpowiadają za 40 proc. z nich. Te statystyki są znacznie gorsze niż w bogatszych krajach UE – wskazuje raport Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – PIB. Choroby te są też najczęstszym powodem hospitalizacji, a pacjenci, którzy się z nimi zmagają, są w większym stopniu narażeni na wielochorobowość. Do kardiologów w tym roku trafia więcej pacjentów z chorobami serca, na co wpływ miały dotychczasowe fale pandemii. Lekarze upatrują szansy na poprawę sytuacji chorych w nowym programie Krajowej Sieci Kardiologicznej, której pilotaż ruszył we wrześniu na Mazowszu.