135 lat po stronie kobiet, a dopiero się rozkręcamy
Avon już od 135 lat troszczy się o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet oraz oferuje im niezależność finansową. Od początku istnienia firma wraz ze swoimi przedstawicielami i klientami przekazała ponad 1 miliard dolarów na cele, które mają największe znaczenie dla kobiet. To także marka, która każdego dnia tworzy innowacyjne kosmetyki i zaledwie w ciągu 3 ostatnich lat zdobyła 300 nagród produktowych. A najlepsze jest to, że to dopiero początek! Niezależnie od tego, jakie plany ma przed sobą Avon, dopiero się rozkręca!
Tworzymy lepszy świat dla kobiet
Avon od początku istnienia przekazał ponad 1 miliard dolarów na wsparcie kobiet na całym w świecie. W Polsce od prawie 30 lat co roku zwiększa tę pulę. Jak? Prowadzi kampanię Avon Kontra Rak Piersi, a w jej ramach inicjatywę „Gabinety z Różową Wstążką”, realizowaną we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. Tylko od 2019 roku dofinansował ponad 13 tys. badań USG piersi. A kolejnych kilka tysięcy już w tym roku! Co więcej, wspólnie z Fundacją Rak'n'Roll Wygraj Życie! zainicjował kampanię „Dzień na U”, zachęcającą do odpowiedniej profilaktyki raka piersi. Ponadto Avon od lat współpracuje z Ogólnopolskim Pogotowiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” i tylko w tym roku przekazał na jego wsparcie 90 tys. zł. Natomiast we współpracy z fundacją Feminoteka uruchomił przeciwprzemocową aplikację https://avonalert.pl. Co jeszcze planuje marka?
Troska o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Konsultantek, pracowników oraz klientów, to dla nas podstawa. Dlatego każdego dnia staramy się zmieniać ich świat na lepsze i być DLA tych, którzy najbardziej nas potrzebują. Z okazji 135. urodzin przygotowaliśmy coś specjalnego! Avon i Fundacja Avon zadeklarowały, że globalnie przekażą 1 350 000 dolarów na rzecz kobiet – dodaje Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.
Dopiero się rozkręcamy
Przez ostatnie 135 lat zmieniały się trendy w modzie, makijażu, pielęgnacji skóry, a także potrzeby i wymagania konsumentów. Zmieniły się także same kobiety, ale produkty Avon towarzyszyły im kiedyś, towarzyszą dziś i towarzyszyć będą w przyszłości. Avon od lat cieszy się wysoką świadomością wśród konsumentów i od lat pozostaje marką numer 1 w sprzedaży bezpośredniej kosmetyków. Ponad stuletnie doświadczenie w tworzeniu przełomowych innowacji w pielęgnacji skóry sprawiły, że produkty Avon są cały czas doceniane na całym świecie. Przez lata zdobywały różne nagrody i patenty. Co sekundę na świecie marka sprzedaje 3 szminki, 7 butelek perfum (to więcej niż jakakolwiek inna marka) oraz 2 produkty do pielęgnacji skóry Anew. Jej kosmetyki są sprzedawane w kilkudziesięciu krajach na świecie i bardzo doceniane w samej Polsce. W ostatnim roku Avon zdobył m.in. tytuł najsilniejszej marki kosmetycznej według raportu „Top Marka 2020” oraz Superbrands 2021. I to nie jej ostatnie słowo! Protinol™, aktywator witaminy D – to zaledwie kilka przykładów innowacyjnych składników i formuł wykorzystywanych przez Avon. Łącznie firma otrzymała ponad 300 nagród produktowych i to zaledwie w ciągu ostatnich 3 lat! A to dopiero początek.
Tworzymy możliwości biznesowe dla kobiet
Avon wierzy, że lepszy świat dla kobiet, to lepszy świat dla wszystkich. Nie tylko dba o ich zdrowie i bezpieczeństwo, ale daje też możliwość niezależności finansowej i rozwoju zawodowego. W Avon 70% naukowców to kobiety. Ale firma to także wyjątkowa społeczność tworzona przez Konsultantki. Obecnie tworzy ją ponad 5 milionów kobiet w ponad 50 krajach. Marka nieustannie dostosowuje swój model biznesowy do zmieniających się czasów. W czasie pandemii jeszcze mocniej postawiła na Digital, w czym pomógł m.in. Katalog Avon w wersji online i nowa aplikacja Avon On, która pozwala na szybą i wygodną pracę z każdego miejsca na ziemi. Dodatkowo firma proponuje swoim Konsultantkom szereg programów. Jednym z nich jest nowy program lojalnościowy „Avon nagradza”, który został stworzony razem z Konsultantkami, by dać im wsparcie, jakiego potrzebują w codziennej pracy oraz przywileje i nagrody, na jakie zasługują. Obejmuje on 5 różnych poziomów, a każdy z nich oferuje inny poziom rabatów, inne benefity oraz nagrody i wyróżnienia. To odpowiedź Avon na codzienne zaangażowanie Konsultantek w pracę i ich nieopisany wkład w rozwój firmy.
Z tej okazji swoich 135. urodzin Avon przygotował specjalny manifest, w którym mówi o tym, jaka naprawdę jest marka i co robi, by zmieniać życie kobiet na lepsze. Manifest do obejrzenia pod linkiem: https://youtu.be/sGwOwtpE5SM

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.