135 lat po stronie kobiet, a dopiero się rozkręcamy
Avon już od 135 lat troszczy się o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet oraz oferuje im niezależność finansową. Od początku istnienia firma wraz ze swoimi przedstawicielami i klientami przekazała ponad 1 miliard dolarów na cele, które mają największe znaczenie dla kobiet. To także marka, która każdego dnia tworzy innowacyjne kosmetyki i zaledwie w ciągu 3 ostatnich lat zdobyła 300 nagród produktowych. A najlepsze jest to, że to dopiero początek! Niezależnie od tego, jakie plany ma przed sobą Avon, dopiero się rozkręca!
Tworzymy lepszy świat dla kobiet
Avon od początku istnienia przekazał ponad 1 miliard dolarów na wsparcie kobiet na całym w świecie. W Polsce od prawie 30 lat co roku zwiększa tę pulę. Jak? Prowadzi kampanię Avon Kontra Rak Piersi, a w jej ramach inicjatywę „Gabinety z Różową Wstążką”, realizowaną we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. Tylko od 2019 roku dofinansował ponad 13 tys. badań USG piersi. A kolejnych kilka tysięcy już w tym roku! Co więcej, wspólnie z Fundacją Rak'n'Roll Wygraj Życie! zainicjował kampanię „Dzień na U”, zachęcającą do odpowiedniej profilaktyki raka piersi. Ponadto Avon od lat współpracuje z Ogólnopolskim Pogotowiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” i tylko w tym roku przekazał na jego wsparcie 90 tys. zł. Natomiast we współpracy z fundacją Feminoteka uruchomił przeciwprzemocową aplikację https://avonalert.pl. Co jeszcze planuje marka?
Troska o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Konsultantek, pracowników oraz klientów, to dla nas podstawa. Dlatego każdego dnia staramy się zmieniać ich świat na lepsze i być DLA tych, którzy najbardziej nas potrzebują. Z okazji 135. urodzin przygotowaliśmy coś specjalnego! Avon i Fundacja Avon zadeklarowały, że globalnie przekażą 1 350 000 dolarów na rzecz kobiet – dodaje Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.
Dopiero się rozkręcamy
Przez ostatnie 135 lat zmieniały się trendy w modzie, makijażu, pielęgnacji skóry, a także potrzeby i wymagania konsumentów. Zmieniły się także same kobiety, ale produkty Avon towarzyszyły im kiedyś, towarzyszą dziś i towarzyszyć będą w przyszłości. Avon od lat cieszy się wysoką świadomością wśród konsumentów i od lat pozostaje marką numer 1 w sprzedaży bezpośredniej kosmetyków. Ponad stuletnie doświadczenie w tworzeniu przełomowych innowacji w pielęgnacji skóry sprawiły, że produkty Avon są cały czas doceniane na całym świecie. Przez lata zdobywały różne nagrody i patenty. Co sekundę na świecie marka sprzedaje 3 szminki, 7 butelek perfum (to więcej niż jakakolwiek inna marka) oraz 2 produkty do pielęgnacji skóry Anew. Jej kosmetyki są sprzedawane w kilkudziesięciu krajach na świecie i bardzo doceniane w samej Polsce. W ostatnim roku Avon zdobył m.in. tytuł najsilniejszej marki kosmetycznej według raportu „Top Marka 2020” oraz Superbrands 2021. I to nie jej ostatnie słowo! Protinol™, aktywator witaminy D – to zaledwie kilka przykładów innowacyjnych składników i formuł wykorzystywanych przez Avon. Łącznie firma otrzymała ponad 300 nagród produktowych i to zaledwie w ciągu ostatnich 3 lat! A to dopiero początek.
Tworzymy możliwości biznesowe dla kobiet
Avon wierzy, że lepszy świat dla kobiet, to lepszy świat dla wszystkich. Nie tylko dba o ich zdrowie i bezpieczeństwo, ale daje też możliwość niezależności finansowej i rozwoju zawodowego. W Avon 70% naukowców to kobiety. Ale firma to także wyjątkowa społeczność tworzona przez Konsultantki. Obecnie tworzy ją ponad 5 milionów kobiet w ponad 50 krajach. Marka nieustannie dostosowuje swój model biznesowy do zmieniających się czasów. W czasie pandemii jeszcze mocniej postawiła na Digital, w czym pomógł m.in. Katalog Avon w wersji online i nowa aplikacja Avon On, która pozwala na szybą i wygodną pracę z każdego miejsca na ziemi. Dodatkowo firma proponuje swoim Konsultantkom szereg programów. Jednym z nich jest nowy program lojalnościowy „Avon nagradza”, który został stworzony razem z Konsultantkami, by dać im wsparcie, jakiego potrzebują w codziennej pracy oraz przywileje i nagrody, na jakie zasługują. Obejmuje on 5 różnych poziomów, a każdy z nich oferuje inny poziom rabatów, inne benefity oraz nagrody i wyróżnienia. To odpowiedź Avon na codzienne zaangażowanie Konsultantek w pracę i ich nieopisany wkład w rozwój firmy.
Z tej okazji swoich 135. urodzin Avon przygotował specjalny manifest, w którym mówi o tym, jaka naprawdę jest marka i co robi, by zmieniać życie kobiet na lepsze. Manifest do obejrzenia pod linkiem: https://youtu.be/sGwOwtpE5SM

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Qczaj: W te wakacje planuję zwiedzić sporą część Stanów Zjednoczonych. Pojadę z siostrą do Yellowstone
W Stanach Zjednoczonych trener zamierza spędzić co najmniej miesiąc. Jak zaznacza, szczególnie marzy o tym, by zobaczyć Park Narodowy Yellowstone – miejsce, które zafascynowało go po obejrzeniu popularnego serialu. Qczaj planuje też zabrać mamę na wycieczkę samochodową po atrakcyjnych trasach USA. Pielęgnowanie relacji rodzinnych jest dla niego niezwykle ważne, dlatego chce efektywnie spędzić czas z bliskimi tak, by po wakacjach pozostały im miłe wspomnienia.
Nauka
Dog parenting jest skutkiem szerszych zmian społecznych. U źródeł rosnąca samotność i trudności w budowaniu relacji [DEPESZA]

Naukowcy z Uniwersytetu Loránda Eötvösa w Budapeszcie uważają, że dzięki specyficznym cechom wyglądu niektórych psów, zachowaniom komunikacyjnym zbliżonym do niemowląt i zależności od człowieka mogą one budzić w nas instynkt opiekuńczy porównywalny z tym, jaki wywołują dzieci. Obserwowane w bogatych i rozwiniętych krajach zjawisko dog parentingu budzi wiele kontrowersji, ale zdaniem naukowców nie ma ono wpływu na rodzicielstwo.
Podróże
Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły

Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.