3 etapowa pielęgnacja aloesem, czyli jak zadbać o swoją cerę?
Pierwszy krok – oczyszczanie
Tak jak całe nasze ciało, skóra twarzy również potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji. A podstawowym krokiem jest oczywiście oczyszczanie. To podstawa działania! Dlatego bardzo ważne jest to, by codziennie po całym dniu pozbyć się makijażu oraz innych zanieczyszczeń, które osadziły się na naszej twarzy. Zanieczyszczenia, jeśli nie zostaną usunięte, mogą prowadzić do pojawienia się wyprysków i niedoskonałości. W tym celu należy dokładnie zmyć resztki makijażu przy pomocy płynu micelarnego. Najlepiej wybrać taki produkt, który oprócz mocy oczyszczania, będzie także nawilżał naszą buzię. Tutaj idealnie sprawdzi się DuoLife Beauty Care Aloes Micellar Cleansing Water.
Kolejnym etapem w tym kroku jest użycie żelu do mycia twarzy, który zmyje micele i pozostałości zanieczyszczeń. W tym celu polecamy DuoLife Beauty Care Aloes Face Cleansing Gel. Zawarty w nim kompleks trzech ekstraktów roślinnych z liści brzoskwini i owoców malin oraz jabłka delikatnie złuszczy martwy naskórek, rozświetli i nada promienny blask skórze twarzy.
Krok drugi – tonizacja
Dogłębne oczyszczanie skóry za pomocą kosmetyków z pierwszego kroku, niestety nie jest obojętne dla naszej cery. Zmywając całe sebum z twarzy, zaburzamy pH skóry. Dlatego warto sięgnąć po tonik, któryma za zadanie przywrócić odpowiednie pH skórze i przygotować ją do kolejnego etapu pielęgnacyjnego. Odpowiedni produkt dodatkowo spowolni namnażanie się bakterii oraz unormuje wydzielanie sebum. Właśnie taki jest DuoLife Beauty Care Aloes Face Toner. Zawarty w nim ocet jabłkowy sprawia, że produkt wspomaga regulację sebum, oczyszcza, tonizuje i delikatnie złuszcza naskórek. Betaina zawarta w tym toniku pomoże w zatrzymaniu cząsteczek wody i złagodzi podrażnienia, a ekstrakt ze stewii idealnie nawilży cerę. Tonik wzbogacono w kompleks roślinny złożony z 6 ekstraktów popularnych w Azji roślin. Po użyciu toniku skóra pozostaje dobrze nawilżona, jedwabiście gładka i przygotowana do kolejnych etapów pielęgnacji.
Krok trzeci - nawilżenie
Ostatnim krokiem jest wisienka na torcie – czyli dawka nawilżenia. To oczywiście oznacza jedno – czas na krem. Jednak ze względu na różne potrzeby naszej skóry w zależności od pory dnia, warto wybrać inny kosmetyk na dzień i na noc. Rano tuż po przebudzeniu, idealnie sprawdzi się DuoLife Beauty Care Aloes Day Cream. W jego składzie znajdziemy olej z konopii, który znany jest ze swoich właściwości regenerujących i odżywczych. Do tego obecność oleju ryżowego dostarczy witaminę E, przeciwdziałającą starzeniu się skóry. Natomiast wieczorem warto użyć kremu DuoLife Beauty Care Aloes Night Cream, który będzie mocniej nawilżał i regenrował skórę podczas nocnego wypoczynku. Zawiera oleje z pestek winogron i awokado. Dzięki czemu będzie jeszcze mocniej nawilżał i regenerował skórę. Olej z pestek winogron jest źródłem witaminy E i flawonoidów, dzięki czemu nazwany został „olejem młodości”, ponieważ świetnie wygładza małe zmarszczki! Natomiast olej z awokado ma właściwości nawilżające, regenerujące i odżywiające dzięki zawartości aż 7 różnych witamin. Kremy marki DuoLife będą idealnym zwieńczeniem każdej pielęgnacji.
A dodatkowo w każdym z komsetyków z linii DuoLife Beauty Care Aloes zostały użyte komórki macierzyste. Ti innowacyjna na rynku kosmetycznym substancja aktywna, która przywraca równowagę naszej skórze, a także działają łagodząco, ochronnie i wzmacniająco. Wyrównują koloryt oraz uruchamiają korzyści odmładzające, włącznie z mechanizmami łagodzącymi i przeciwutleniającymi.
Potrzeby cery każdego z nas, są różne. Najlepiej w tym celu sprawdzi się 3-etapowa pielęgnacja rano i wieczorem, która pomoże zatrzymać młodość i nada blasku skórze. Zadbaj o swoją cerę już dziś i ciesz się jej pięknym wyglądem przez lata.
Więcej informacji znajdziesz na: myduolife.com

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.