Komunikaty PR

3,2,1 START – RUSZYŁA AKCJA WIELKIE TESTOWANIE W ZIKO DERMO

2022-03-29  |  16:00
Biuro prasowe

Wraz z początkiem wiosny drogerie Ziko Dermo uruchomiły wyjątkową akcję Wielkie Testowanie #testujezzikodermo. To niepowtarzalna okazja do otrzymania bezpłatnego katalogu zawierającego próbki dermokosmetyczne preparatów różnych marek, przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Akcja rozpoczęła się 24 marca i potrwa do wyczerpania ilości przygotowanych katalogów próbek.

Celem akcji Wielkie Testowanie #testujezzikodermo jest pokazanie Klientkom, nawet tym najbardziej wymagającym, że dzięki różnorodności dermokosmetyków dostępnych w Ziko Dermo, są w stanie dobrać dla siebie idealne preparaty pielęgnacyjne. Mogą odkryć i wypróbować bezpłatnie te, których zakupem dotąd nie były zainteresowane, poznać najnowsze trendy dermokosmetyczne, odkryć nowe składniki, zapachy i konsystencje.

„Wielkie Testowanie #testujezzikodermo to idealne rozwiązanie dla osób, które poszukują preparatów skrojonych na miarę potrzeb ich skóry. Dzięki możliwości przetestowania dermokosmetyku Panie i nie tylko, będą mogły go poznać i wypróbować, a więc podjąć świadomą i pewną decyzję przed zakupem pełnego opakowania, co jest szczególnie istotne, w przypadku cery wrażliwej. Poszukując idealnego preparatu warto postawić na testowanie. Dzięki wykorzystaniu małej próbki, szybko można sprawdzić, czy kosmetyk zagości w naszej kosmetyczce na dłużej – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.

W katalogu Klientki znajdą aż 17 próbek wyjątkowych dermokosmetyków takich marek jak: Avene, Biokap, Cerave, D’Alchemy, Joawe, La Roche-Posay, Lierac, Linocholesterol, Nuxe, Pharmaceris, Sesderma, SVR i Vichy. Działanie każdego preparatu zostało szczegółowo opisane, a pod próbkami znajdują się wizualizacje produktów, by katalog służył jako swoisty leksykon pielęgnacyjny i był źródłem wiedzy również po wykorzystaniu próbek. Drogerie Ziko Dermo przygotowały także tutoriale produktowe pokazujące w jaki sposób używać poszczególnych produktów. Można je obejrzeć na stronie zikodermo.pl oraz na FB/ZikoUrodaiZdrowie, IG/ziko-urodaizdrowie, YT/zikourodaizdrowie.

Katalogi dostępne są od 24.03.2022 w drogeriach Ziko Dermo na terenie całego kraju. Aby wziąć udział w akcji należy zarejestrować się na stronie zikodermo.pl. Akcja skierowana jest do członków programu Ziko Klub, zarówno tych obecnych, jak i nowych, którzy zainteresowani Wielkim Testowaniem zdecydują się wstąpić do naszego programu lojalnościowego. Udział w akcji nie wiąże się z koniecznością dokonania zakupów, więc może przystąpić do niej każdy, kto chce zostać testerem. Wychodząc naprzeciw testującym, którzy byliby zainteresowani zakupem przetestowanego produktu, wszystkie produkty, których próbki znalazły się w katalogu zostały objęte dodatkową promocją cenową do dnia 06.04.2022.

„Jesteśmy szczęśliwi, że kobiety w kosmetycznych poszukiwaniach wybierają Ziko Dermo na swojego doradcę. Chcemy być dla nich partnerem. Uważnie słuchamy, czego potrzebują, jakie mają oczekiwania i jakie marzenia. Dlatego też istotnym elementem naszej akcji jest ankieta online, którą skierujemy do uczestników Wielkiego Testowania po odebraniu katalogu. Zadamy w niej kilka krótkich pytań dotyczących testowanych produktów i nawyków pielęgnacyjnych. – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.

Za wypełnienie ankiety do 24.04.2022 nasi Testerzy otrzymają extra prezenty: 20% rabatu na zakupy w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo do wykorzystania w dniach 5 do 18 maja 2022 oraz bonus punktowy w Ziko Klub.

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w akcji Wielkie testowanie #testujezzikodermo. Więcej informacji na stronie zikodermo.pl

Zdobądź swój własny katalog próbek i #testujzzikodermo!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.