3,2,1 START – RUSZYŁA AKCJA WIELKIE TESTOWANIE W ZIKO DERMO
Wraz z początkiem wiosny drogerie Ziko Dermo uruchomiły wyjątkową akcję Wielkie Testowanie #testujezzikodermo. To niepowtarzalna okazja do otrzymania bezpłatnego katalogu zawierającego próbki dermokosmetyczne preparatów różnych marek, przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Akcja rozpoczęła się 24 marca i potrwa do wyczerpania ilości przygotowanych katalogów próbek.
Celem akcji Wielkie Testowanie #testujezzikodermo jest pokazanie Klientkom, nawet tym najbardziej wymagającym, że dzięki różnorodności dermokosmetyków dostępnych w Ziko Dermo, są w stanie dobrać dla siebie idealne preparaty pielęgnacyjne. Mogą odkryć i wypróbować bezpłatnie te, których zakupem dotąd nie były zainteresowane, poznać najnowsze trendy dermokosmetyczne, odkryć nowe składniki, zapachy i konsystencje.
„Wielkie Testowanie #testujezzikodermo to idealne rozwiązanie dla osób, które poszukują preparatów skrojonych na miarę potrzeb ich skóry. Dzięki możliwości przetestowania dermokosmetyku Panie i nie tylko, będą mogły go poznać i wypróbować, a więc podjąć świadomą i pewną decyzję przed zakupem pełnego opakowania, co jest szczególnie istotne, w przypadku cery wrażliwej. Poszukując idealnego preparatu warto postawić na testowanie. Dzięki wykorzystaniu małej próbki, szybko można sprawdzić, czy kosmetyk zagości w naszej kosmetyczce na dłużej – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.
W katalogu Klientki znajdą aż 17 próbek wyjątkowych dermokosmetyków takich marek jak: Avene, Biokap, Cerave, D’Alchemy, Joawe, La Roche-Posay, Lierac, Linocholesterol, Nuxe, Pharmaceris, Sesderma, SVR i Vichy. Działanie każdego preparatu zostało szczegółowo opisane, a pod próbkami znajdują się wizualizacje produktów, by katalog służył jako swoisty leksykon pielęgnacyjny i był źródłem wiedzy również po wykorzystaniu próbek. Drogerie Ziko Dermo przygotowały także tutoriale produktowe pokazujące w jaki sposób używać poszczególnych produktów. Można je obejrzeć na stronie zikodermo.pl oraz na FB/ZikoUrodaiZdrowie, IG/ziko-urodaizdrowie, YT/zikourodaizdrowie.
Katalogi dostępne są od 24.03.2022 w drogeriach Ziko Dermo na terenie całego kraju. Aby wziąć udział w akcji należy zarejestrować się na stronie zikodermo.pl. Akcja skierowana jest do członków programu Ziko Klub, zarówno tych obecnych, jak i nowych, którzy zainteresowani Wielkim Testowaniem zdecydują się wstąpić do naszego programu lojalnościowego. Udział w akcji nie wiąże się z koniecznością dokonania zakupów, więc może przystąpić do niej każdy, kto chce zostać testerem. Wychodząc naprzeciw testującym, którzy byliby zainteresowani zakupem przetestowanego produktu, wszystkie produkty, których próbki znalazły się w katalogu zostały objęte dodatkową promocją cenową do dnia 06.04.2022.
„Jesteśmy szczęśliwi, że kobiety w kosmetycznych poszukiwaniach wybierają Ziko Dermo na swojego doradcę. Chcemy być dla nich partnerem. Uważnie słuchamy, czego potrzebują, jakie mają oczekiwania i jakie marzenia. Dlatego też istotnym elementem naszej akcji jest ankieta online, którą skierujemy do uczestników Wielkiego Testowania po odebraniu katalogu. Zadamy w niej kilka krótkich pytań dotyczących testowanych produktów i nawyków pielęgnacyjnych. – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.
Za wypełnienie ankiety do 24.04.2022 nasi Testerzy otrzymają extra prezenty: 20% rabatu na zakupy w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo do wykorzystania w dniach 5 do 18 maja 2022 oraz bonus punktowy w Ziko Klub.
Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w akcji Wielkie testowanie #testujezzikodermo. Więcej informacji na stronie zikodermo.pl
Zdobądź swój własny katalog próbek i #testujzzikodermo!

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.