3,2,1 START – RUSZYŁA AKCJA WIELKIE TESTOWANIE W ZIKO DERMO
Wraz z początkiem wiosny drogerie Ziko Dermo uruchomiły wyjątkową akcję Wielkie Testowanie #testujezzikodermo. To niepowtarzalna okazja do otrzymania bezpłatnego katalogu zawierającego próbki dermokosmetyczne preparatów różnych marek, przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Akcja rozpoczęła się 24 marca i potrwa do wyczerpania ilości przygotowanych katalogów próbek.
Celem akcji Wielkie Testowanie #testujezzikodermo jest pokazanie Klientkom, nawet tym najbardziej wymagającym, że dzięki różnorodności dermokosmetyków dostępnych w Ziko Dermo, są w stanie dobrać dla siebie idealne preparaty pielęgnacyjne. Mogą odkryć i wypróbować bezpłatnie te, których zakupem dotąd nie były zainteresowane, poznać najnowsze trendy dermokosmetyczne, odkryć nowe składniki, zapachy i konsystencje.
„Wielkie Testowanie #testujezzikodermo to idealne rozwiązanie dla osób, które poszukują preparatów skrojonych na miarę potrzeb ich skóry. Dzięki możliwości przetestowania dermokosmetyku Panie i nie tylko, będą mogły go poznać i wypróbować, a więc podjąć świadomą i pewną decyzję przed zakupem pełnego opakowania, co jest szczególnie istotne, w przypadku cery wrażliwej. Poszukując idealnego preparatu warto postawić na testowanie. Dzięki wykorzystaniu małej próbki, szybko można sprawdzić, czy kosmetyk zagości w naszej kosmetyczce na dłużej – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.
W katalogu Klientki znajdą aż 17 próbek wyjątkowych dermokosmetyków takich marek jak: Avene, Biokap, Cerave, D’Alchemy, Joawe, La Roche-Posay, Lierac, Linocholesterol, Nuxe, Pharmaceris, Sesderma, SVR i Vichy. Działanie każdego preparatu zostało szczegółowo opisane, a pod próbkami znajdują się wizualizacje produktów, by katalog służył jako swoisty leksykon pielęgnacyjny i był źródłem wiedzy również po wykorzystaniu próbek. Drogerie Ziko Dermo przygotowały także tutoriale produktowe pokazujące w jaki sposób używać poszczególnych produktów. Można je obejrzeć na stronie zikodermo.pl oraz na FB/ZikoUrodaiZdrowie, IG/ziko-urodaizdrowie, YT/zikourodaizdrowie.
Katalogi dostępne są od 24.03.2022 w drogeriach Ziko Dermo na terenie całego kraju. Aby wziąć udział w akcji należy zarejestrować się na stronie zikodermo.pl. Akcja skierowana jest do członków programu Ziko Klub, zarówno tych obecnych, jak i nowych, którzy zainteresowani Wielkim Testowaniem zdecydują się wstąpić do naszego programu lojalnościowego. Udział w akcji nie wiąże się z koniecznością dokonania zakupów, więc może przystąpić do niej każdy, kto chce zostać testerem. Wychodząc naprzeciw testującym, którzy byliby zainteresowani zakupem przetestowanego produktu, wszystkie produkty, których próbki znalazły się w katalogu zostały objęte dodatkową promocją cenową do dnia 06.04.2022.
„Jesteśmy szczęśliwi, że kobiety w kosmetycznych poszukiwaniach wybierają Ziko Dermo na swojego doradcę. Chcemy być dla nich partnerem. Uważnie słuchamy, czego potrzebują, jakie mają oczekiwania i jakie marzenia. Dlatego też istotnym elementem naszej akcji jest ankieta online, którą skierujemy do uczestników Wielkiego Testowania po odebraniu katalogu. Zadamy w niej kilka krótkich pytań dotyczących testowanych produktów i nawyków pielęgnacyjnych. – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.
Za wypełnienie ankiety do 24.04.2022 nasi Testerzy otrzymają extra prezenty: 20% rabatu na zakupy w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo do wykorzystania w dniach 5 do 18 maja 2022 oraz bonus punktowy w Ziko Klub.
Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w akcji Wielkie testowanie #testujezzikodermo. Więcej informacji na stronie zikodermo.pl
Zdobądź swój własny katalog próbek i #testujzzikodermo!

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.