81% kobiet zawsze nosi szminkę w torebce!
Mimo nakazu zasłaniania ust, kobiety wciąż chcą czuć się pięknie, co potwierdzają wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Avon[1]. Aż 84% kobiet potwierdza, że malowanie ust może poprawiać nastrój! Marka wyszła naprzeciw oczekiwaniom konsumentek i przedstawia szminkę Ultra w 48 kuszących, intensywnych odcieniach oraz dwóch wariantach – matowym i kremowym.
Dla każdej kobiety na każdą okazję
Szminka Avon Ultra w tym roku kusi 48 intensywnymi kolorami, które pasują do wszystkich odcieni skóry. Jej odmieniony kształt zapewnia większą precyzję przy aplikacji, zaś nowy, delikatny zapach wprowadza w doskonały nastrój i zwiększa przyjemność płynącą z robienia make-up’u. Szminka zawiera w sobie także olejek awokado, który gwarantuje ULTRA-nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. W zależności od potrzeb każda kobieta może wybrać opcję idealną dla siebie – ULTRAmatowa zapewnia aksamitne, matowe wykończenie, a jej ULTRAkremowa wersja daje na ustach wyrazisty i kremowy efekt. Szminka numer 1 od Avon[2], teraz jest jeszcze lepsza!
Malowanie ust może poprawiać nastrój i dodać pewności siebie
Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez firmę Kantar na zlecenie Avon Cosmetics Polska[3] mówią jasno, że pomalowane usta dodają pewności siebie 88% badanym, a ponad połowa z nich (52%) przyznaje się do noszenia szminki pod maseczką. Z kolei aż 81% ankietowanych kobiet deklaruje, że ma zawsze ten produkt w swojej torebce! Przy wyborze najlepszej dla siebie szminki kierują się natomiast jej zapachem, komfortem w używaniu czy łatwością aplikacji. Właśnie za te cechy kobiety doceniły nową, ulepszoną szminkę Avon Ultra, w porównaniu do konkurencyjnych marek[4]. Ty też dołącz do grona osób, które kochają swoje nowe szminki od Avon!
Szminki Avon Ultra będą dostępne w katalogu Avon 04/2021 w cenie od 17,99 zł. Można je zamówić u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl. Kupując produkty Avon, wspierasz biznes naszych Konsultantek.
[1] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.
[2] Wewnętrzne dane sprzedażowe marki Avon dla Europy Środkowo-Wschodniej za okres 2018–2020.
[3] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.
[4] Badanie jakościowe zrealizowane przez Kantar Polska S.A., 10 wywiadów jakościowych, w dn. 23-25.11.2020 r.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.