81% kobiet zawsze nosi szminkę w torebce!
Mimo nakazu zasłaniania ust, kobiety wciąż chcą czuć się pięknie, co potwierdzają wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Avon[1]. Aż 84% kobiet potwierdza, że malowanie ust może poprawiać nastrój! Marka wyszła naprzeciw oczekiwaniom konsumentek i przedstawia szminkę Ultra w 48 kuszących, intensywnych odcieniach oraz dwóch wariantach – matowym i kremowym.
Dla każdej kobiety na każdą okazję
Szminka Avon Ultra w tym roku kusi 48 intensywnymi kolorami, które pasują do wszystkich odcieni skóry. Jej odmieniony kształt zapewnia większą precyzję przy aplikacji, zaś nowy, delikatny zapach wprowadza w doskonały nastrój i zwiększa przyjemność płynącą z robienia make-up’u. Szminka zawiera w sobie także olejek awokado, który gwarantuje ULTRA-nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. W zależności od potrzeb każda kobieta może wybrać opcję idealną dla siebie – ULTRAmatowa zapewnia aksamitne, matowe wykończenie, a jej ULTRAkremowa wersja daje na ustach wyrazisty i kremowy efekt. Szminka numer 1 od Avon[2], teraz jest jeszcze lepsza!
Malowanie ust może poprawiać nastrój i dodać pewności siebie
Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez firmę Kantar na zlecenie Avon Cosmetics Polska[3] mówią jasno, że pomalowane usta dodają pewności siebie 88% badanym, a ponad połowa z nich (52%) przyznaje się do noszenia szminki pod maseczką. Z kolei aż 81% ankietowanych kobiet deklaruje, że ma zawsze ten produkt w swojej torebce! Przy wyborze najlepszej dla siebie szminki kierują się natomiast jej zapachem, komfortem w używaniu czy łatwością aplikacji. Właśnie za te cechy kobiety doceniły nową, ulepszoną szminkę Avon Ultra, w porównaniu do konkurencyjnych marek[4]. Ty też dołącz do grona osób, które kochają swoje nowe szminki od Avon!
Szminki Avon Ultra będą dostępne w katalogu Avon 04/2021 w cenie od 17,99 zł. Można je zamówić u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl. Kupując produkty Avon, wspierasz biznes naszych Konsultantek.
[1] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.
[2] Wewnętrzne dane sprzedażowe marki Avon dla Europy Środkowo-Wschodniej za okres 2018–2020.
[3] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.
[4] Badanie jakościowe zrealizowane przez Kantar Polska S.A., 10 wywiadów jakościowych, w dn. 23-25.11.2020 r.
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.
Gwiazdy
Iga Baumgart-Witan: Mama nie pozwoliła mi na udział w programie „Mistrzowskie pojedynki”. Zdecydowałam się i już pierwszego dnia marzyłam, żeby wrócić do domu
Biegaczka nie ukrywa, że miała kilka momentów zwątpienia w kwestii swojego udziału w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”. Po obejrzeniu zajawki zagranicznej edycji zrozumiała bowiem, jak wymagające mogą być konkurencje, i nie była do końca przekonana, czy sobie z nimi poradzi. Oliwy do ognia dolała jej mama, która absolutnie nie godziła się na ten wyjazd. Mimo wątpliwości Iga Baumgart-Witan postanowiła jednak stawić czoła trudnościom i zmierzyć się z wyczerpującymi wyzwaniami, ale jak zaznacza – nic za wszelką cenę.
Media
Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu
Mistrzyni świata w kickboxingu z entuzjazmem wspomina swój udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”, bo jak podkreśla, okazał się dla niej wyjątkowo cennym doświadczeniem. Realizując poszczególne zadania, sportowcy musieli bowiem stawić czoła nie tylko rywalom, ale i własnym ograniczeniom. Iwona Guzowska zdradza też, że niektórzy uczestnicy byli mocno zdeterminowani. Nie ukrywali, że przyjechali po to, żeby wygrać, i nie dawali sobie żadnej taryfy ulgowej.