81% kobiet zawsze nosi szminkę w torebce!
Mimo nakazu zasłaniania ust, kobiety wciąż chcą czuć się pięknie, co potwierdzają wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Avon[1]. Aż 84% kobiet potwierdza, że malowanie ust może poprawiać nastrój! Marka wyszła naprzeciw oczekiwaniom konsumentek i przedstawia szminkę Ultra w 48 kuszących, intensywnych odcieniach oraz dwóch wariantach – matowym i kremowym.
Dla każdej kobiety na każdą okazję
Szminka Avon Ultra w tym roku kusi 48 intensywnymi kolorami, które pasują do wszystkich odcieni skóry. Jej odmieniony kształt zapewnia większą precyzję przy aplikacji, zaś nowy, delikatny zapach wprowadza w doskonały nastrój i zwiększa przyjemność płynącą z robienia make-up’u. Szminka zawiera w sobie także olejek awokado, który gwarantuje ULTRA-nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. W zależności od potrzeb każda kobieta może wybrać opcję idealną dla siebie – ULTRAmatowa zapewnia aksamitne, matowe wykończenie, a jej ULTRAkremowa wersja daje na ustach wyrazisty i kremowy efekt. Szminka numer 1 od Avon[2], teraz jest jeszcze lepsza!
Malowanie ust może poprawiać nastrój i dodać pewności siebie
Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez firmę Kantar na zlecenie Avon Cosmetics Polska[3] mówią jasno, że pomalowane usta dodają pewności siebie 88% badanym, a ponad połowa z nich (52%) przyznaje się do noszenia szminki pod maseczką. Z kolei aż 81% ankietowanych kobiet deklaruje, że ma zawsze ten produkt w swojej torebce! Przy wyborze najlepszej dla siebie szminki kierują się natomiast jej zapachem, komfortem w używaniu czy łatwością aplikacji. Właśnie za te cechy kobiety doceniły nową, ulepszoną szminkę Avon Ultra, w porównaniu do konkurencyjnych marek[4]. Ty też dołącz do grona osób, które kochają swoje nowe szminki od Avon!
Szminki Avon Ultra będą dostępne w katalogu Avon 04/2021 w cenie od 17,99 zł. Można je zamówić u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl. Kupując produkty Avon, wspierasz biznes naszych Konsultantek.
[1] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.
[2] Wewnętrzne dane sprzedażowe marki Avon dla Europy Środkowo-Wschodniej za okres 2018–2020.
[3] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.
[4] Badanie jakościowe zrealizowane przez Kantar Polska S.A., 10 wywiadów jakościowych, w dn. 23-25.11.2020 r.
Frezarka do paznokci – inwestycja, która się opłaca?
Kąpielowe SPA w centrum gorącego lata
Wygrana z potem? Innowacje w służbie świeżości
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora
W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Ochrona środowiska
Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów
Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.