Komunikaty PR

Aloesowy zastrzyk nawilżenia – rozpieść swoją skórę w Dzień Urody

2024-09-09  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Wiktoria Długosz
Triple PR

Chmielna 132/134
00-805 Warszawa
wiktoria.dlugosz|triplepr.pl| |wiktoria.dlugosz|triplepr.pl
514236645
https://www.triplepr.pl/

Dzień Urody to doskonała okazja, aby rozpieścić swoją skórę w domowym zaciszu. Kluczowym elementem pielęgnacyjnej rutyny jest nawilżenie, które pomaga zachować elastyczność, miękkość i młody wygląd skóry. Aloes, słynący z nawilżających, regenerujących i kojących właściwości, to nasz naturalny sprzymierzeniec. Produkty Yumi, oparte na tym wyjątkowym składniku, oferują rozwiązania pielęgnacyjne dla każdego typu skóry.

„Nawilżenie to podstawowy krok w pielęgnacji. Sucha skóra jest bardziej podatna na podrażnienia, zmarszczki i utratę elastyczności. Regularne nawilżanie pomaga utrzymać jej barierę ochronną, zapobiegając utracie wody i chroniąc przed szkodliwym wpływem zanieczyszczeń czy promieniowania UV. Aloes, którego jest ponad 90% w produktach Yumi, doskonale sprawdza się jako naturalny nawilżacz” – mówi Łukasz Bier, specjalista marki.

 

Dlaczego warto świętować Dzień Urody z zieloną mocą aloesu?

Aloes działa na skórę wielokierunkowo:

  1. Głębokie nawilżenie: aloes wnika w głąb skóry, dostarczając jej niezbędnych substancji nawilżających. Jego lekka konsystencja sprawia, że jest łatwo wchłanialny, nie pozostawiając tłustego filmu.
  2. Łagodzenie podrażnień: dzięki swoim właściwościom przeciwzapalnym aloes skutecznie łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.
  3. Regeneracja skóry: aloes wspiera procesy regeneracyjne skóry, przyspieszając gojenie drobnych ran i poprawiając ogólny wygląd cery. Badania potwierdzają, że składniki aktywne zawarte w aloesie stymulują produkcję kolagenu i elastyny.

Skuteczność aloesu w pielęgnacji skóry jest potwierdzona licznymi badaniami naukowymi. W badaniu opublikowanym w czasopiśmie Molecules wykazano, że aloes ma zdolność do zwiększania zawartości wody w skórze oraz do redukcji zaczerwienień i szorstkości (https://www.mdpi.com/1420-3049/26/9/2626).

 

Aloesowe SPA w domu – rozpieść skórę na Dzień Urody!

„Tworzenie aloesowego SPA w domowym zaciszu to doskonały sposób na kompleksową pielęgnację. Polecam rozpocząć od oczyszczenia twarzy. Następnie warto zastosować głęboko nawilżające i odżywiające produkty do ciała i twarzy, które pozostawiają skórę jedwabiście gładką i promienną” – mówi Łukasz Bier, specjalista marki Yumi.

Yumi Tonik Intensywne Nawilżenie z 6% Kwasem Mlekowym to produkt, który łączy nawilżające właściwości aloesu z delikatnym działaniem złuszczającym kwasu mlekowego. Tonik usuwa martwe komórki naskórka, poprawia strukturę skóry i przygotowuje ją na dalsze etapy pielęgnacji. Jego lekka formuła szybko się wchłania, pozostawiając skórę miękką, odświeżoną i promienną.

Wielofunkcyjny Żel Aloesowy 99% to prawdziwy must-have na Dzień Urody. Dzięki wysokiej zawartości czystego aloesu żel doskonale nawilża, koi i regeneruje. Jest niezwykle wszechstronny – może być stosowany na twarz, ciało, włosy, a nawet jako łagodzący balsam po opalaniu. Ma lekką, nietłustą konsystencję. Szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiego filmu. Zapewnia Twojej skórze natychmiastowe nawilżenie i ukojenie.

Sorbet do Twarzy to lekki krem zapewniający skórze intensywne nawilżenie, wzmacniając jej barierę ochronną. Formuła wzbogacona kwasem hialuronowym i ekstraktem z aloesu działa nawilżająco i ochronnie, nie pozostawiając tłustego filmu. Krem idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji, doskonale sprawdza się również jako baza pod makijaż, utrzymując skórę świeżą przez cały dzień.

Dzień Urody to idealny moment, aby zamienić swoje domowe zacisze w relaksujące SPA i podarować skórze dawkę intensywnego nawilżenia. W tym celu sięgnij po moc aloesu, aby odświeżyć, nawilżyć i ukoić skórę, tworząc rytuał pełen przyjemności i odprężenia.

Zadbaj o chwilę tylko dla siebie, czerpiąc pełnymi garściami z aloesowej pielęgnacji.

#osiedbanie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Triple PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Maść Rokitnikowa Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:
Uroda Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
2024-12-30 | 10:10

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”

Grudzień i styczeń to czas, kiedy szczególnie zależy nam na tym, by błyszczeć. Święta, noc sylwestrowa i upragnione, karnawałowe szaleństwa, które czekają nas już za
Uroda Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
2024-12-30 | 08:00

Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą

Jednym z kluczowych zimowych problemów skóry jest utrata blasku, świeżości i witalności. To właśnie teraz najwyraźniej dostrzegamy zmęczenie i szarość cery. Kosmetolodzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.