Analiza kolorystyczna – typ Pani Zima
Czym jest analiza kolorystyczna? W prostych słowach to paleta barw odpowiednio dobrana do każdej osoby. Według najprostszego schematu, urodę dzieli się na 4 typy: wiosna, lato, jesień i zima. Dzięki prawidłowo przeprowadzonej analizie kolorystycznej można łatwo i bez problemów poruszać się w świecie barw, dopasowywać do siebie właściwe odcienie kolorów i łączyć je w ciekawe zestawienia. Zaczynamy od chłodnego typu – Pani Zimy, zgodnego z założeniami wegańskiej marki IUNO Cosmetics.
Pani Zima
To typ urody podkreślany przez chłodne, nasycone barwy garderoby i makijażu.
Zima może mieć oblicze Królewny Śnieżki, a więc jasną, porcelanową karnację i ciemne włosy, albo być typem urody południowej o śniadej karnacji, ciemnych włosach i najczęściej ciemnych oczach. Pani Zima będzie dobrze wyglądać w stylizacji w odcieniach szarości, granatu w śnieżno-białym, czarnym oraz we wszystkich żywych i chłodnych barwach jak fuksja, czerwień, fiolet, zieleń szmaragdowa i intensywny błękit. Są to kolory, które podkreślą urodę Pani Zimy i ożywią jej karnację.
Makijaż w intensywnych odcieniach
Aby dopełnić całości należy w tych tonacjach kolorystycznych wybrać także zestawy do makijażu. Usta Pani Zimy pięknie podkreśli pomadka w odcieniach czerwieni, fuksji lub bordowym, a powieki będą prezentować się najlepiej w kolorach z palety cieni IUNO Cosmetics numer 303.
Jasny kolor w tym zestawie aplikujemy od wewnętrznego kącika oka, środkowy cień o pięknie opalizujących drobinkach może być nałożony na środek powieki lub przy makijażu smokey eyes na całość. Czarny cień może służyć do podkreślenia konturu oka na górnej i dolnej powiece lub do łączenia z innymi cieniami i tworzenia wyrazistych i wieczorowych makijaży, pasujących do tego typu urody. Na kości policzkowe aplikujemy niezawodny bronzer IUNO Cosmetics a powyżej rozświetlacz IUNO Cosmetics nr 1 o chłodnym odcieniu. Co ciekawe rozświetlacz możemy także użyć na powiece do podkreślenia wewnętrznego kącika oka lub pod łukiem brwiowym.
Typ urody Zima charakteryzuje się mocną, wyraźną urodą, więc tak dobrane kosmetyki do makijażu pozwolą naturalną urodę podkreślić i intrygująco wyeksponować.
IUNO Cosmetics to marka rodzinna, założona i prowadzona przez mamę i córkę. Twórczynie swoje doświadczenie w świecie makijażu zdobyły prowadząc (od prawie 30 lat) szkołę makijażu „Beauty-Art”. Będąc tak mocno zaangażowanymi w środowisku wizażystów stwierdziły, że to, co aktualnie oferuje rynek, nie spełnia ich oczekiwań. Poszukiwały połączenia naturalnych składników w produktach do makijażu, ale jednocześnie kosmetyki te miały cechować się dużą trwałością, mocną pigmentacją i wydajnością.
Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó
Czego potrzebują włosy kręcone?
Menopauza nie jest chorobą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.