Komunikaty PR

Arabskie perfumy w olejku –zapachy dla fanów orientu

2022-01-26  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.01 MB )

Arabskie perfumy w olejku –zapachy dla fanów orientu

Zapach orientu zamknięty w małej buteleczce roll-on? To możliwe. Polski rynek podbijają właśnie arabskie perfumy, praktyczne w użyciu w każdych okolicznościach. A czym się wyróżniają? Odpowiadamy.

Orientalny zapach towarzyszący cały dzień

Ich sekret jest prosty - perfumy w olejku są trwalsze niż tradycyjne na bazie alkoholu. - Dzięki temu piękny zapach podąża za nami przez cały dzień – tłumaczy Ewa Harasimczuk, właścicielka marki Hrabina Rzewuska, oferującej perfumy arabskie w olejku. - Bazą naszych perfum jest olej jojoba, który ze względu na swoje właściwości świetnie sprawdza się przy produkcji perfum- dodaje. Efekt? Perfumy nie powodują reakcji alergicznych, olej jojoba nie wpływa na zapach perfum, kosmetyk zachowuje ważność przez długie lata, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, jest odporny na wysokie temperatury.

Perfumy arabskie – dla kogo?

Orientalne perfumy arabskie to doskonałe rozwiązanie dedykowane osobom świadomym, poszukującym wyszukanych zapachów. Mężczyznom i kobietom lubiącym podkreślić swój charakter, wyróżniać się w tłumie. Osobom, które chcą roztaczać wokół siebie magiczną aurę. Są to zapachy, które potrafią przenieść w inny świat. Świat Orientu. Zmysłowości perfumom nadaje piżmo, ambra, wanilia, paczula, przyprawy korzenne i nuty drzewne. W towarzystwie orzeźwiających nut owocowych i z uwodzicielskim aromatem kwiatów powstają piękne kompozycje.

 

 

 

Marka Hrabina Rzewuska

To rodzinna firma z Białegostoku, która powstała z miłości i pasji do perfum w olejku. Paroletnie życie w Katarze pozwoliło właścicielom wniknąć w orientalny świat zapachów i rozkochać się w nich. Marka oferuje 4 intrygujące zapachy, ciepłe, odurzające, tajemnicze: Pearl, Katara, Zekreet, Lusail.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.