Komunikaty PR

Atrium otwiera pop up Auna Vegan - marki wyróżnionej w konkursie

2022-03-16  |  14:00
Biuro prasowe

W Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu otwarto stoisko pop up marki Auna Vegan. To efekt wyróżnienia, jakie ta innowacyjna manufaktura kosmetyków wegańskich otrzymała od Atrium Poland Real Estate w ramach konkursu Wygraj pop-up store! Nowa przestrzeń handlowa będzie dostępna dla wrocławskich klientów przez najbliższe pół roku. Celem projektu Atrium jest wsparcie młodych brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększanie ich szans na zaistnienie w handlu offline.

 

O własny sklep we wrocławskim centrum handlowym walczyło niemal 100 polskich marek. Wyróżniona przez Atrium Auna Vegan przekonała grono jury swoim podejściem do prowadzonego biznesu oraz energią i pasją właścicielki i twórczyni konceptu, która w sposób niezwykle zaangażowany, z troską o każdy szczegół, pracuje nad recepturami kosmetyków. Znaczącą rolę dla jej wyróżnienia miał też lokalny charakter konceptu oraz działalność Auny Vegan na rzecz społeczności
i środowiska – w tym fakt, że kosmetyki są tworzone wyłącznie z naturalnych składników, a firma jest aktywnie zaangażowana w działalność ekologiczną.

 

- Program Wygraj pop-up store realizowany przez Atrium Polska to świetna inicjatywa, która pozwala rozwijać się młodym, jeszcze nieznanym szerszej publiczności markom. To też realna pomoc, która może przełożyć się na wzrost sprzedaży
i rozpoznawalności –
mówi Anna Kościelnik, chemik kosmetyczny, właścicielka i twórczyni marki Auna Vegan i dodaje: - Myśląc o strategii rozwoju naszego biznesu, rozważaliśmy różne lokalizacje. Najbliżej było nam do Wrocławia. Dlatego informację o konkursie potraktowałam jak „znak z nieba”, że kolejnym miastem na mapie Auny musi być właśnie stolica Dolnego Śląska. Galerię Dominikańską odwiedza sporo osób o różnych zainteresowaniach, poglądach i potrzebach. Liczymy na to, że osoby, które wcześniej nas nie znały, szybko zaznajomią się z marką i w niedalekiej przyszłości zostaną naszymi klientami.

 

- Cieszę się, że do grona najemców Galerii Dominikańskiej dołączyła młoda, innowacyjna polska marka. Wierzę, że przestrzeń handlowa w naszym centrum będzie dla Auna Vegan skuteczną okazją na dotarcie z ofertą do nowej grupy docelowej
i przetestowanie produktów przez szerokie grono wrocławskich klientów. Mam nadzieję, że ten nowy rozdział w działalności marki będzie dla niej początkiem rozwoju na szeroką skalę
mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

 

Wygraj pop-up store! to autorski program Atrium Poland Real Estate. Jego celem jest wspieranie młodych polskich marek
i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy.

 

Projekt Wygraj pop-up store! jest element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie
i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

 

Więcej o programie: www.atriumpopup.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów! Biuro prasowe
2024-07-25 | 11:43

NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!

Lato to czas szaleństwa, rozkosznego lenistwa i wzmożonej chęci do odkrywania nowych rzeczy. Właśnie w tym ciepłym czasie chętnie eksplorujemy dotychczas nieznane miejsca,
Uroda Jak dbać o higienę jamy ustnej latem? 5 przydatnych wskazówek
2024-07-25 | 11:41

Jak dbać o higienę jamy ustnej latem? 5 przydatnych wskazówek

Ciepłe letnie dni to czas, kiedy często zmienia się styl życia. Stajemy się bardziej aktywni i otwarci na odkrywanie nowych smaków i eksplorowanie nieznanych dotąd regionów.
Uroda Co warto wiedzieć o witaminie C?
2024-07-22 | 12:00

Co warto wiedzieć o witaminie C?

Witamina C to jeden z najlepiej poznanych i najbardziej docenionych w kosmetyce składników aktywnych. Świat beauty pokochał tę substancję za jej absolutną multifunkcjonalność.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.