Atrium otwiera pop up Auna Vegan - marki wyróżnionej w konkursie
W Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu otwarto stoisko pop up marki Auna Vegan. To efekt wyróżnienia, jakie ta innowacyjna manufaktura kosmetyków wegańskich otrzymała od Atrium Poland Real Estate w ramach konkursu Wygraj pop-up store! Nowa przestrzeń handlowa będzie dostępna dla wrocławskich klientów przez najbliższe pół roku. Celem projektu Atrium jest wsparcie młodych brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększanie ich szans na zaistnienie w handlu offline.
O własny sklep we wrocławskim centrum handlowym walczyło niemal 100 polskich marek. Wyróżniona przez Atrium Auna Vegan przekonała grono jury swoim podejściem do prowadzonego biznesu oraz energią i pasją właścicielki i twórczyni konceptu, która w sposób niezwykle zaangażowany, z troską o każdy szczegół, pracuje nad recepturami kosmetyków. Znaczącą rolę dla jej wyróżnienia miał też lokalny charakter konceptu oraz działalność Auny Vegan na rzecz społeczności
i środowiska – w tym fakt, że kosmetyki są tworzone wyłącznie z naturalnych składników, a firma jest aktywnie zaangażowana w działalność ekologiczną.
- Program Wygraj pop-up store realizowany przez Atrium Polska to świetna inicjatywa, która pozwala rozwijać się młodym, jeszcze nieznanym szerszej publiczności markom. To też realna pomoc, która może przełożyć się na wzrost sprzedaży
i rozpoznawalności – mówi Anna Kościelnik, chemik kosmetyczny, właścicielka i twórczyni marki Auna Vegan i dodaje: - Myśląc o strategii rozwoju naszego biznesu, rozważaliśmy różne lokalizacje. Najbliżej było nam do Wrocławia. Dlatego informację o konkursie potraktowałam jak „znak z nieba”, że kolejnym miastem na mapie Auny musi być właśnie stolica Dolnego Śląska. Galerię Dominikańską odwiedza sporo osób o różnych zainteresowaniach, poglądach i potrzebach. Liczymy na to, że osoby, które wcześniej nas nie znały, szybko zaznajomią się z marką i w niedalekiej przyszłości zostaną naszymi klientami.
- Cieszę się, że do grona najemców Galerii Dominikańskiej dołączyła młoda, innowacyjna polska marka. Wierzę, że przestrzeń handlowa w naszym centrum będzie dla Auna Vegan skuteczną okazją na dotarcie z ofertą do nowej grupy docelowej
i przetestowanie produktów przez szerokie grono wrocławskich klientów. Mam nadzieję, że ten nowy rozdział w działalności marki będzie dla niej początkiem rozwoju na szeroką skalę – mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Wygraj pop-up store! to autorski program Atrium Poland Real Estate. Jego celem jest wspieranie młodych polskich marek
i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy.
Projekt Wygraj pop-up store! jest element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie
i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Więcej o programie: www.atriumpopup.pl
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.