Avon NIE OBCHODZI DNIA KOBIET
Avon nie obchodzi Dnia Kobiet, ponieważ ich losy obchodzą firmę przez 365 dni w roku. W ten przewrotny sposób, marka chce podkreślić, że troszczy się o Panie przez cały rok – #365DniKobiet.To właśnie kobieca energia, przedsiębiorczość i determinacja są siłą napędową i motywacją Avon do tego, by zmieniać świat na lepsze. Dlatego firma codziennie podejmuje istotne działania na rzecz poprawy życia kobiet na świecie. Efekty całorocznych działań przedstawiamy w Raporcie Avon 2019 #365DniKobiet.
Zdrowie i bezpieczeństwo
Avon Kontra Rak Piersi oraz Avon Kontra Przemoc, to jedne z największych i najbardziej rozpoznawalnych inicjatyw społecznych w Polsce. Firma dofinansowała 50 tys. badań USG, a ponad 23 tys. kobiet otrzymało pomoc „Niebieskiej Linii”. Zaś dzięki wspólnej kampanii Avon i Rak’n’Roll „Coś do nich mam”, 4-krotnie zwiększyła się świadomość Polek na temat profilaktyki raka piersi.[1] Dodatkowo ubiegłoroczna akcja pt. „PrzeMOC wobec KOBIET. Skreśl niepotrzebne” pozwoliła na uruchomienie 1. w Polsce przeciwprzemocowej aplikacji mobilnej Avon Alert, która do tej pory umożliwiła pomoc ponad 45 tys. osobom.
Avon… jest kobietą!
Czy wiesz, że co 8. kobieta w Polsce była lub jest związana z Avon, a w samej firmie 60% zarządu stanowią kobiety? Co ciekawe, różnica wieku między najmłodszą, a najstarszą Konsultantką to 84 lata. Wśród dziewczyn są początkujące „beauty icon”, które firma zainspirowała do dzielenia się ich makijażowymi trikami w social mediach, jak i Konsultantki stawiające na budowanie relacji offline. Efekt pracy jednej z nich to 83 177 zł w ciągu zaledwie 3 tygodni kampanii! Bez względu na wiek czy zainteresowania, Avon nie tylko edukuje (500 szkoleń dla Liderek i Konsultantek), ale także buduje otwartą społeczność kobiet i łączy pokolenia.
W zgodzie z naturą
W dzisiejszym świecie troska o środowisko, to jeden z kluczowych standardów biznesowych. Avon każdego roku ratuje blisko 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień (które pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu). W ciągu ostatnich 5 lat firma zaoszczędziła 17% ilości zużywanej wody – to ponad 11 basenów olimpijskich! Avon zmniejszył także zużycie energii o 5%, czyli tyle, ile potrzeba do zasilenia 200 domów. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach. Avon stał się pierwszą globalną firmą kosmetyczną, sprzedającą produkty w Chinach, która powstrzymała te praktyki.
Chcesz dowiedzieć się więcej o działaniach Avon na rzecz kobiet? Odwiedź stronę www.avon.pl lub zapoznaj się z Raportem Avon 2019 dostępnym pod linkiem: http://avon.io/365DniKobiet
[1] Badania ilościowe CAWI, Instytut Badań Pollster, N=500 (Polski w wieku 20-39 lat), luty 2019 (3 miesiące po zakończeniu kampanii). Wynik wśród kobiet, które deklarowały kontakt z kampanią (26% TG). Wyliczenie w oparciu o wyniki badania „Rak piersi nie ma metryki” z 2017 roku, przeprowadzonego przez Instytut DELab Uniwersytetu Warszawskiego. 13,4% Polek w wieku 30-39 lat deklaruje, że w ciągu ostatniego roku wykonało badanie piersi pod kątem raka.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.