Aż 88% Polek uważa, że możliwość zarabiania własnych pieniędzy daje im wolność
Możliwość rozpoczynania od nowa i wybór własnej drogi – to najważniejsze aspekty wolności dla polskich kobiet. Podczas badania[1] zebrano odpowiedzi od 1150 Polek w wieku 16-55 lat, w tym od 200 Konsultantek Avon. Wyniki pokazują, że Polki pragną kierować się w życiu dwoma wartościami: wolnością i niezależnością. Jak się okazuje, dla 91 % z nich niezależność finansowa pozwala na bycie wolną, a zarobienie nawet na małe rzeczy daje poczucie wolności i niezależności (88%). Z odpowiedzi ankietowanych kobiet wynika również, że Polki wyjątkowo mocno cenią sobie wsparcie innych
i poczucie wspólnoty – 83% kobiet, które brały w nim udział odpowiedziało, że inni ludzie są dla nich inspiracją, a 70% ankietowanych zaznaczyło, że zawsze może liczyć na pomoc swoich przyjaciółek.
Myślisz, że znasz Avon? No to popatrz!
Avon już od prawie 135 lat daje poczucie wolności i niezależności swoim Konsultantkom, oferując pracę na własnych warunkach i pomagając zdobyć niezależność finansową, a 84% Konsultantek firmy ceni sobie swobodę w zakresie liczby godzin, które spędzają w pracy. Dla klientek Avon kojarzy się
z zaradnością – twierdzi tak ponad połowa. Chcemy pokazać światu, jaki naprawdę jest Avon – mówi Magdalena Jakubowska-Wąsowicz, Market Research Manager z Avon.
Marka od lat stoi za wszystkimi kobietami, wspiera je, rozumie i pomaga rozwijać skrzydła. Jak pokazuje badanie wartości, za które pokochały firmę współpracujące z nią Konsultantki, są bliskie wielu Polkom. Wiedząc, że zaradne i przedsiębiorcze dziewczyny, które same decydują o własnych finansach są bardziej spełnione życiowo, szczęśliwsze i pewniejsze siebie, Avon od zawsze zachęca kobiety do eksperymentowania, odkrywania nowych rzeczy i zaskakiwania innych swoimi pomysłami.
We wrześniu 2020 ruszyła nowa kampania Watch Me Now. To ukłon wobec związanych z nią ludzi, inicjatyw przez nią podejmowanych i produktów docenianych na całym świecie. Watch Me Now ma pokazać światu, jaki jest współczesny Avon i zachęcić do jego poznania na nowo. Jak? M.in. poprzez opowiedzenie historii niesamowitych ludzi, którzy w nim pracują. Myślisz, że znasz Avon? No to popatrz! #watchmenow
Spoty kampanii można obejrzeć pod linkami:
https://youtu.be/tsuSaUyfbno
https://youtu.be/SVnX4PJwUnU
[1] „Postawy Polek wobec wolności i niezależności”, badanie zrealizowane przez IRCenter, N= 1000 reprezentatywna próba Polek w wieku 16 – 55 lat, N=150 (boost) Konsultantki Avon, wrzesień 2020.
![KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1530315595,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!
![Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?](/files/_uploaded/glownekonf_463281159,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
![Co warto wiedzieć o bakuchiolu?](/files/_uploaded/glownekonf_709841252,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.