Aż 88% Polek uważa, że możliwość zarabiania własnych pieniędzy daje im wolność
Możliwość rozpoczynania od nowa i wybór własnej drogi – to najważniejsze aspekty wolności dla polskich kobiet. Podczas badania[1] zebrano odpowiedzi od 1150 Polek w wieku 16-55 lat, w tym od 200 Konsultantek Avon. Wyniki pokazują, że Polki pragną kierować się w życiu dwoma wartościami: wolnością i niezależnością. Jak się okazuje, dla 91 % z nich niezależność finansowa pozwala na bycie wolną, a zarobienie nawet na małe rzeczy daje poczucie wolności i niezależności (88%). Z odpowiedzi ankietowanych kobiet wynika również, że Polki wyjątkowo mocno cenią sobie wsparcie innych
i poczucie wspólnoty – 83% kobiet, które brały w nim udział odpowiedziało, że inni ludzie są dla nich inspiracją, a 70% ankietowanych zaznaczyło, że zawsze może liczyć na pomoc swoich przyjaciółek.
Myślisz, że znasz Avon? No to popatrz!
Avon już od prawie 135 lat daje poczucie wolności i niezależności swoim Konsultantkom, oferując pracę na własnych warunkach i pomagając zdobyć niezależność finansową, a 84% Konsultantek firmy ceni sobie swobodę w zakresie liczby godzin, które spędzają w pracy. Dla klientek Avon kojarzy się
z zaradnością – twierdzi tak ponad połowa. Chcemy pokazać światu, jaki naprawdę jest Avon – mówi Magdalena Jakubowska-Wąsowicz, Market Research Manager z Avon.
Marka od lat stoi za wszystkimi kobietami, wspiera je, rozumie i pomaga rozwijać skrzydła. Jak pokazuje badanie wartości, za które pokochały firmę współpracujące z nią Konsultantki, są bliskie wielu Polkom. Wiedząc, że zaradne i przedsiębiorcze dziewczyny, które same decydują o własnych finansach są bardziej spełnione życiowo, szczęśliwsze i pewniejsze siebie, Avon od zawsze zachęca kobiety do eksperymentowania, odkrywania nowych rzeczy i zaskakiwania innych swoimi pomysłami.
We wrześniu 2020 ruszyła nowa kampania Watch Me Now. To ukłon wobec związanych z nią ludzi, inicjatyw przez nią podejmowanych i produktów docenianych na całym świecie. Watch Me Now ma pokazać światu, jaki jest współczesny Avon i zachęcić do jego poznania na nowo. Jak? M.in. poprzez opowiedzenie historii niesamowitych ludzi, którzy w nim pracują. Myślisz, że znasz Avon? No to popatrz! #watchmenow
Spoty kampanii można obejrzeć pod linkami:
https://youtu.be/tsuSaUyfbno
https://youtu.be/SVnX4PJwUnU
[1] „Postawy Polek wobec wolności i niezależności”, badanie zrealizowane przez IRCenter, N= 1000 reprezentatywna próba Polek w wieku 16 – 55 lat, N=150 (boost) Konsultantki Avon, wrzesień 2020.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.