Komunikaty PR

Biały Jeleń żel pod prysznic 3 w 1 – uniwersalność i komfort po treningu!

2020-06-24  |  14:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.43 MB )

Nie wyobrażasz sobie dnia bez ćwiczeń, a w głowie wciąż słyszysz podkład do ulubionego filmiku z fitnessem? Marka Biały Jeleń wychodzi naprzeciw potrzebom osób aktywnych, przedstawiając linię produktów 3 w 1, dzięki którym błyskawicznie odświeżysz twarz, ciało i włosy po codziennym treningu. Żele pod prysznic Biały Jeleń powstały z myślą o skórze ze skłonnością do podrażnień i alergii.

Miłośników sportu nic nie powstrzyma przed ćwiczeniem, nawet niedostępność klubów czy siłowni. Na szczęście trening w domu może być równie skuteczny i dawać taką samą satysfakcję, co ten pod okiem profesjonalnego trenera. Bez względu na to, czy ćwiczeniem zaczynasz dzień, czerpiesz z niego energię w porze lunchu, czy traktujesz go jako wieczorną nagrodę, z pewnością docenisz wygodę, jaką dają żele pod prysznic Biały Jeleń 3 w 1.

Linia Biały Jeleń 3 w 1 składa się z multifunkcyjnego żelu dla mężczyzn i dla kobiet. Obydwa produkty zostały przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą skłonną do podrażnień i alergii.

Biały Jeleń żel pod prysznic 3 w 1 dla aktywnych kobiet zapewnia skórze oczyszczenie, wzmocnienie i intensywne orzeźwienie oraz nadaje włosom zdrowy wygląd. Dzięki minerałom pochodzenia morskiego skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia, nawet po długotrwałym wysiłku fizycznym. Produkt nie zawiera alergenów, parabenów, sztucznych barwników ani SLES-u.

Biały Jeleń Żel pod prysznic dla aktywnych mężczyzn 3 w 1 receptura posiada wodny ekstrakt soli mineralnych z wapiennych osadów morskich i muszli ostryg który zawiera skoncentrowane pokłady  cynku, miedzi, manganu i kobaltu. Kombinacja tych drogocennych pierwiastków pozwala dostarczyć skórze niezliczonych pokładów energii i witalności. Żel zapewnia uczucie długotrwałej świeżości oraz orzeźwienia, pobudzając ciało i zmysły oraz pozostawiając niezwykle atrakcyjny męski zapach.

Uniwersalny żel pod prysznic to również idealne rozwiązanie na letni wyjazd! Zamiast trzech oddzielnych produktów wrzucasz do kosmetyczki jeden i zyskujesz miejsce na… dodatkową parę butów! Albo możesz po prostu dać kręgosłupowi odpocząć – wybór należy do Ciebie ☺

 

Rekomendowana cena sprzedaży: 10,49 zł/200 ml

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.