BLACK FRIDAY W NOTINO POTRWA AŻ DWA TYGODNIE!
Święto cenowych okazji każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów – w 2020 r. Notino odnotowało 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu z roczną średnią. Tegoroczna oferta Black Friday przygotowana przez czeskiego giganta branży kosmetycznej będzie dostępna od 15 listopada. Przez dwa tygodnie polscy klienci sklepu internetowego notino.pl skorzystają z atrakcyjnych promocji do nawet 40 proc.
Black Friday – co wybierają klienci Notino?
Czarny Piątek, który powszechnie jest już kojarzony z początkiem przedświątecznych zakupów cieszy się dużą popularnością wśród klientów Notino – w ubiegłym roku dokonali oni aż 140 tys. zamówień jednego dnia. Z danych sklepu internetowego wynika, że w 2020 r. perfumeria odnotowała 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu ze średnią roczną. Ponadto, w czasie trwających promocji wartość koszyka zakupowego wzrosła o 12 proc. (w porównaniu do średniej wartości w 2020). W ubiegłym roku klienci Notino najchętniej dokonywali zakupów pomiędzy godziną 21:00 a 22:00. Podczas tzw. golden hour sklep internetowy sprzedawał 100 produktów w minutę. Najwyższy popyt odnotowały trzy kategorie – w koszykach polskich konsumentów najczęściej znajdowały się perfumy i wody perfumowane dla kobiet, produkty do pielęgnacji włosów (głównie szampony) oraz produkty do pielęgnacji skóry (przeważały balsamy nawilżające).
Oferta Black Friday 2021 w Notino
Tegoroczne święto cenowych okazji w Notino rozpocznie się już 15 listopada i potrwa przez kolejne dwa tygodnie. W pierwszym tygodniu trwania promocji klienci Notino skorzystają z 15-procentowej zniżki w kategorii kosmetyków do makijażu oraz pielęgnacji ciała, włosów i skóry (z wyjątkiem perfum oraz zapachów dla domu). W kolejnym tygodniu klienci sklepu internetowego będą mogli wybierać spośród popularnych, markowych produktów w cenach nawet do 40 proc. niższych niż zazwyczaj. W ofercie Black Friday Notino znajdą się takie marki, jak: Clarins, Clinique, KORIKA, Atelier Cologne, Yves Saint Laurent.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.