Komunikaty PR

BLACK FRIDAY W NOTINO POTRWA AŻ DWA TYGODNIE!

2021-11-10  |  10:00
Biuro prasowe

Święto cenowych okazji każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów – w 2020 r. Notino odnotowało 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu z roczną średnią. Tegoroczna oferta Black Friday przygotowana przez czeskiego giganta branży kosmetycznej będzie dostępna od 15 listopada. Przez dwa tygodnie polscy klienci sklepu internetowego notino.pl skorzystają z atrakcyjnych promocji do nawet 40 proc.

Black Friday – co wybierają klienci Notino?

Czarny Piątek, który powszechnie jest już kojarzony z początkiem przedświątecznych zakupów cieszy się dużą popularnością wśród klientów Notino – w ubiegłym roku dokonali oni aż 140 tys. zamówień jednego dnia. Z danych sklepu internetowego wynika, że w 2020 r. perfumeria odnotowała 508 proc. wzrost dziennych zamówień w porównaniu ze średnią roczną. Ponadto, w czasie trwających promocji wartość koszyka zakupowego wzrosła o 12 proc.  (w porównaniu do średniej wartości w 2020). W ubiegłym roku klienci Notino najchętniej dokonywali zakupów pomiędzy godziną 21:00 a 22:00. Podczas tzw. golden hour sklep internetowy sprzedawał 100 produktów w minutę. Najwyższy popyt odnotowały trzy kategorie – w koszykach polskich konsumentów najczęściej znajdowały się perfumy i wody perfumowane dla kobiet, produkty do pielęgnacji włosów (głównie szampony) oraz produkty do pielęgnacji skóry (przeważały balsamy nawilżające).

Oferta Black Friday 2021 w Notino

Tegoroczne święto cenowych okazji w Notino rozpocznie się już 15 listopada i potrwa przez kolejne dwa tygodnie. W pierwszym tygodniu trwania promocji klienci Notino skorzystają z 15-procentowej zniżki w kategorii kosmetyków do makijażu oraz pielęgnacji ciała, włosów i skóry (z wyjątkiem perfum oraz zapachów dla domu). W kolejnym tygodniu klienci sklepu internetowego będą mogli wybierać spośród popularnych, markowych produktów w cenach nawet do 40 proc. niższych niż zazwyczaj. W ofercie Black Friday Notino znajdą się takie marki, jak: Clarins, Clinique, KORIKA, Atelier Cologne, Yves Saint Laurent.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Nowe technologie

Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.