Komunikaty PR

Cleo w nowej kampanii OnlyBio

2020-12-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Już w październiku będzie można zobaczyć Cleo jako gwiazdę nowej kampanii marki naturalnych kosmetyków OnlyBio. Kampania będzie obejmowała szereg działań promocyjnych, w tym udział marki OnlyBio w teledysku Cleo.

Współpraca z Cleo będzie również dotyczyła intensywnej komunikacji w mediach społecznościowych, zwłaszcza na TikToku – warto przypomnieć, że w tej chwili OnlyBio jest numerem 1 wśród polskich firm kosmetycznych na tej platformie.

Start wspólnych działań OnlyBio i Cleo planowany jest na pierwszą połowę października, co zbiegnie się z terminem wdrażanych przez markę nowości kosmetycznych.

OnlyBio to marka dynamiczna, nowoczesna, kolorowa i pełna energii. Podążamy za naszymi konsumentami, odbiorcami, którzy pokochali nasze kultowe, naturalne produkty do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała. Zaprosiliśmy do współpracy Cleo, która ma tak, barwną, pozytywną osobowość i która również nasze produkty bardzo ceni, ponieważ wierzymy, że razem możemy wyzwolić jeszcze więcej tej dobrej energii i przy okazji jeszcze szerzej podzielić się wiedzą o świadomej, naturalnej pielęgnacji – mówi Joanna Wierzbicka, Marketing Manager Onlybio.life.

Współpraca z Cleo obejmować będzie produkty z linii: Hair in Balance, Face in Balance oraz Body in Balance.

OnlyBio.life to polska firma produkująca naturalne kosmetyki i środki do pielęgnacji domu oparte na innowacyjnym opatentowanym składniku z rzepaku- myjącej biosurfaktynie i nawilżającym lewanie. Pierwsza marka kosmetyczna z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Kosmetyki i środki czystości są naturalne, w 100% bezpieczne, produkowane w ekologicznej fabryce, przy użyciu najnowocześniejszych technologii. Biodegradowalne oraz w 100% wegańskie, co potwierdza certyfikat Vegan Society. Naturalne i ekologiczne pochodzenie, poświadcza certyfikat EcoCert. Kosmetyki hipoalergiczne otrzymały certyfikat Astma-Allergy Denmark, co oznacza, że wszystkie składniki są przebadane i nie zawierają żadnych alergenów. Dlatego też produkty marki OnlyBio.life są w 100% przyjazne skórze i przebadane dermatologicznie. Doskonale ją pielęgnują, nie uczulają, przeznaczone są do skóry wrażliwej jak i alergicznej. Są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim bezpieczne i to nawet dla najmłodszych domowników czy też zwierząt.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.