Click 5 Soleil – najłagodniejsza dla kobiecej skóry maszynka BIC®
Dzięki niej depilacja będzie bezpieczna i relaksująca, bez zacięć czy podrażnień. To dlatego, że projektanci BIC® zadbali, aby maszynka była idealnie dopasowana do delikatnej kobiecej skóry oraz naturalnych krzywizn sylwetki. Gwarantuje to zastosowanie 5 niezależnie ruchomych długotrwałych ostrzy, ruchomej główki oraz paska nawilżającego z aloesem i mleczkiem kokosowym.
Click 5 Soleil to zupełnie nowy model popularnych maszynek Click 3 Soleil i Click 3 Soleil Sensitive, wyposażonych w 3 ostrza. Nowa maszynka Click Soleil 5 Soleil posiada aż 5 ostrzy do jeszcze gładszego golenia i bardziej efektywnej depilacji. Dzieje się tak, gdyż ostrza – poza usuwaniem włosków – mają za zadanie także unosić je nad powierzchnią skóry. Po to, aby każde kolejne ścinało te części, które nie zdążyły jeszcze opaść. Ponieważ ostrza są osadzone bardzo blisko siebie oraz 2000 razy cieńsze niż włos, chronią skórę przed zacięciami i podrażnieniami.
Firma BIC® od niemal 50 lat słynie z najwyższych standardów produkcyjnych oraz rygorystycznego przestrzegania jakości. 100% produktów BIC® – ostrzy, komponentów i produktów finalnych – przechodzi aż 30 wizualnych i technicznych testów, a dodatkowym drobiazgowym sprawdzianom poddaje się co roku, na całym świecie, aż 7,1 miliona wyselekcjonowanych kompletnych maszynek.
Cała seria nowych maszynek BIC® Click Soleil wyróżnia się atrybutami eko. Po pierwsze – są to maszynki systemowe, co oznacza, że do trwałych uchwytów można osobno dokupić wymienne wkłady i używać ich bardzo długo, ograniczając ilość odpadów. Po drugie – ich uchwyty, w zleżności od modelu, od 30% do 40% wyprodukowano z surowców z recyklingu. Po trzecie – opakowania, w których sprzedawane są i maszynki, i wkłady – powstały z kartonu w aż 80% wykonanego z makulatury, dlatego nadają się do ponownego recyklingu. To doskonale pokazuje konsekwencję BIC® we wdrażaniu obietnicy, że do 2025 r. 100% produktów firmy będzie się nadawało do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.