CRÈME FRAÎCHE® DE BEAUTÉ NAWILŻAJĄCY KREM 3 W 1 48H
W 1999 roku, kilka lat po premierze kultowego suchego olejku Huile Prodigieuse®, marka NUXE ponownie ugruntowała swoją pozycję pioniera w ultrasensorycznej i naturalnej pielęgnacji skóry.
Gama Crème fraîche®, charakteryzująca się rozkosznie bogatymi formułami opartymi na mleczkach roślinnych, rzuciła wyzwanie ówczesnym kanonom nawilżania twarzy i szybko stała się obowiązkowym krokiem w codziennej pielęgnacji.
20 lat później, gama Crème fraîche de beauté® wciąż jest odkrywana na nowo, aby inspirować nowe pokolenia kobiet i mężczyzn, jednocześnie pozostając wiernym swoim podstawowym wartościom. Badania NUXE przenoszą swoje naturalne podejście na wyższy poziom dzięki czystym formułom
i nowym, jeszcze bardziej zmysłowym konsystencjom. Odkryj nową, 48-GODZINNĄ kolekcję nawilżającą, w tym innowacyjny nawilżający krem 3-w-1, uniwersalny produkt do pielęgnacji skóry. Krem nawilżający, mleczko do demakijażu i maska w jednym produkcie.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.