Czerwone szminki idealne na Walentynki, dostępne w Super-Pharm
14 lutego to idealny moment, aby do wykończenia walentynkowego makijażu użyć czerwonej szminki, która jest też bardzo dobrym rozwiązaniem dla Panów, chcących zaskoczyć swoje ukochane uniwersalnym i pragmatycznym prezentem. Wszystkim kobietom i mężczyznom zagubionym w odcieniach czerwieni - Super-Pharm podpowiada, który wariant najlepiej wybrać. Delikatne czerwienie, nieco wpadające w róż lub koralową tonację, pasują do rudowłosych jak i blondynek o jasnej cerze. Brunetki z ciemniejszą karnacją świetnie wyglądają w głębokich bordowych kolorach przełamanych brązem i fioletem, a u szatynek z jasną lub oliwkową cerą, sprawdzają się brzoskwiniowe odcienie czerwieni.
Super-Pharm zwraca uwagę, że zarówno kolor szminki ma znaczenie – jak i ważna jest jej formuła. Idealna pomadka otula usta intensywnym, głębokim i matowym kolorem, pozostawiając je aksamitnie miękkie, gładkie i nawilżone. Z kolei jej tekstura umożliwia doskonałe rozprowadzanie, które zapewnia długotrwały efekt - bez rozmazywania. Wszystkie wymienione odcienie szminek o opisanej powyżej formule są dostępne w Super-Pharm na półce z kosmetykami marki Milucca. Marka Milucca niedawno dołączyła do listy producentów kosmetyków dostępnych w Super-Pharm, w związku z tym na klientów czekają niezwykłe promocje!
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty w drogeriach i na stronie www.super-pharm.pl.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.