Czujesz wiosnę?
Coś nowego, kwiatowego, świeżego – tego pragniemy wiosną. Spójrz na nasze propozycje i nie wahaj się rozkwitać. Teraz jest na to idealna pora!
Kosmetyki są jak pory roku – zmieniają się co pewien czas. Pogoda odgrywa ogromną rolę w naszych potrzebach dotyczących skóry, włosów i makijażu, ale także naszego nastroju. Wiosną potrzebujemy lżejszych, świeższych konsystencji, radosnych kolorów i zapachów nawiązujących wprost do przyrody.
Na szczęście
Najbardziej kwiatowa propozycja z najnowszej kolekcji zapachowej EISENBERG Paris - Happiness to zapach Happy. Znajdziesz w nim świeżą frezję, pudrową mimozę i heliotrop muśnięte piżmem. Kolekcja obejmuje trzy uniwersalne propozycje unikatowych zapachów EISENBERG Paris dedykowanych dla kobiet oraz mężczyzn – idealne do łączenia ze sobą. Po Twojemu! Bo szczęście to rzecz całkowicie indywidualna.
SPRAWDŹ: EISENBERG PARIS HAPPY WODA PERFUMOWANA CENA: 345ZŁ/459ZŁ/699ZŁ/30ML/50ML/100ML.
Koronkowa robota
Perfekcyjne wymodelowanie biustu, piękne koronki i totalna swoboda ruchów – Amourette Charm to innowacyjna i bezfiszbinowa bielizna w zmysłowym wydaniu od Triumph. Biustonosz Wireless Amourette Charm (prawdopodobnie najwygodniejszy na świecie!) wyróżnia krój bez fiszbin z profilowaną koronką i konstrukcją wspierającą biust aż do miseczki F. Został on zaprojektowany w taki sposób, by wyglądał jak biustonosz z fiszbinami, a przy tym gwarantował absolutną wygodę biustonosza bez fiszbin. Idealny w duecie z jedwabną bluzką albo zwiewną sukienką spod których może śmiało odrobinę wystawać.
SPRAWDŹ: TRIUMPH BIUSTONOSZ AMOURETTE CHARM CENA: 199ZŁ.
Warstwa z kolorem
Słońce operuje teraz bardzo mocno a nasza blada skóra, jest jeszcze zupełnie do tego nieprzyzwyczajona. Może nawet reagować podrażnieniem. Przyda się codzienny kosmetyk, który połączy odrobinę koloru z ochroną przeciwsłoneczną. Superaktywny Krem BB SPF 20 od Pat&Rub to naturalny, wieloskładnikowy krem pielęgnacyjny z podkładem i filtrem SPF 20 (filtr fizyczny, czyli tlenek cynku oraz oleje zawierające naturalne filtry). Zawiera wyciąg z modrzewia północnoamerykańskiego zmniejszający naskórkową utratę wody i ogranicza powstawanie zmarszczek. Dostępny jest w 3 odcieniach, bazujących na naturalnych pigmentach, więc na pewno się do Ciebie dopasuje!
SPRAWDŹ: PAT&RUB SUPERAKTYWNY KREM BB SPF 20 CENA: 169,99ZŁ/50ML.
Zmiany od wewnątrz
Wiosna to czas zmian nie tylko na zewnątrz, ale i wewnątrz. Marka Medilâge opracowała metodę suplementacji, która zmniejsza widoczność cellulitu na udach, brzuchu i redukuję wagę. Anti-cellulite bazuje na liofilizowanym koncentracie soku z francuskiej odmiany melona kantalupa. To pierwsza podawana doustnie substancja z klinicznie udowodnioną skutecznością działania na cellulit. Produkt zawiera także Sinetrol® Xpure C1, czyli opatentowany składnik wytwarzany z soku, skórki i nasion pomarańczy, grejpfrutów oraz guarany. Wejdź w wiosenny klimat z nowym wyglądem i lepszym samopoczuciem!
SPRAWDŹ: MEDILAGE ANTI-CELLULITE CENA: 450ZŁ/90 KAPSUŁEK.
Komfort we wysłanym ciele
Olejki CBD wesprą nasz organizm w zachowaniu idealnej równowagi. Wyciszają, uspokajają, łagodzą ból. Sprawiają, że mamy lepsze samopoczucie i możemy czerpać dużo, dużo więcej. Propozycja od Kanaste jest całkowicie bezpieczna. W naturalny sposób możemy wprowadzić do naszego życia spokój, harmonię i w pełni cieszyć się z wiosennych dni!
SPRAWDŹ: OLEJKI CBD PREMIUM KANASTE CENA: OD 175 ZŁ DO 495 ZŁ/30ML.
Słodka chwila
NUXE Huile Prodigieuse to wegański produkt pielęgnacyjny, który zapewnia błogą przyjemność każdego dnia, wywołując wyjątkowe emocje poprzez pielęgnację ciała i zmysłów. Suchy olejek od Nuxe odżywia, rozświetla i upiększa skórę, dodatkowo skutecznie wpływa na redukcję widocznych rozstępów oraz działa antyoksydacyjne. Wielofunkcyjny olejek można także stosować na włosy, które stają się bardziej błyszczące. Świeży i kojący zapach łączący nuty Néroli, bergamotki i lawendy. Z tym olejkiem zdecydowanie poczujesz wiosenne odprężenie i ukojenie.
SPRAWDŹ: NUXE HUILE PRODIGIEUSE NEROLI CENA: 145ZL/100ML.
Bez śladu
Wiosna bywa przewrotna – jednego dnia potrafi być zarazem zimna i gorąca. Do różnic temperatur dołóż wpływ hormonów, które szaleją o tej porze roku bardziej niż zazwyczaj (przyspiesza metabolizm a melatonina i serotonina buzują) i już wiadomo, że trzeba wyjątkowo zadbać o świeżość. Dezodorant w sprayu Sanex 0% Invisible zawiera starannie dobrane składniki, 0% soli aluminium i 0% alkoholu etylowego, a formuła potrójnego działania powstrzymuje i minimalizuje tworzenie się nieprzyjemnych zapachów, zapewniając świeżość, suchość i brak plam przez całą dobę. Po prostu.
SPRAWDŹ: SANEX ZERO % DEZODORANT W SPRAYU INVESIBLE/200ML.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.