Komunikaty PR

Debiutanckie perfumy Billie Eilish są teraz dostępne w perfumeriach DOUGLAS

2022-06-02  |  11:00
Biuro prasowe

·           Od 1 czerwca 2022 roku perfumy Billie Eilish są dostępne w sklepach internetowych DOUGLAS, w wielu europejskich perfumeriach DOUGLAS oraz we wszystkich perfumeriach na terenie Niemiec.

·           Jest to jedna z kluczowych premier w DOUGLAS w 2022 roku, która mocno ukierunkuje wiodącą, europejską markę kosmetyczną na młodych, zdigitalizowanych.

Billie przez całe życie miała obsesję na punkcie zapachów – od fascynacji butelkami perfum w dzieciństwie po kolekcjonowanie setek zapachów podczas podróży po świecie w trakcie tras koncertowych. Tworząc pierwszy, charakterystyczny zapach, brała udział w całym procesie jego powstawania – od kreatywnej wizji po projekt butelki, opakowania, kampanii reklamowej i, oczywiście, samego zapachu.

Chciałam, żeby dawał poczucie ciepłego otulenia. Tak jak to jest, gdy czuje się, jak krew przepływa przez nasze ciało. To zapach, który próbuję znaleźć od wielu lat. To mój ulubiony aromat” – podkreśla Billie Eilish.

EILISH to urzekający, bursztynowy gourmand, który przyciąga ciepłym, przytulnym zapachem, sprawiając, że czujesz się jak w domu bez względu na to, gdzie jesteś. Perfumy otwierają nuty płatków cukrowych, podkreślone soczystą mandarynką i czerwonymi jagodami. Ich sercem są delikatne przyprawy, bogate kakao i kremowa wanilia. Zapach jest zakotwiczony w bazowych nutach ciepłego piżma, fasoli tonka oraz eleganckiego drewna. Kształt butelki został zainspirowany ulubionymi częściami ciała Billie: klatką piersiową, szyją i obojczykiem oraz pozłacana pięknym, bursztynowym brązem.

Billie Eilish ma wyjątkowy talent, to głos młodego pokolenia. We wszystkim, co robi, ma wizję, która jest wyjątkowa, destrukcyjna i autentycznie jej bliska. Współpraca z nią była dla Parlux naturalna, ponieważ potrafimy urzeczywistniać pomysły jak nikt inny. Byliśmy podekscytowani, że możemy wspólnie realizować ten projekt” – mówi Lori Singer, prezes Parlux Ltd., międzynarodowego producenta i dystrybutora prestiżowych, designerskich, lifestylowych i celebryckich zapachów, który – jako wyłączny dystrybutor w Europie – współpracuje z Give Back Beauty.

EILISH to perfumy wegańskie, nietestowane na zwierzętach i wykonane z czystych składników, spełniające standardy DOUGLAS Clean Beauty Standards.

Do tej pory perfumy EILISH były dostępne wyłącznie w USA za pośrednictwem sklepu internetowego billieeilishfragrances.com. Teraz DOUGLAS stał się jedynym, autoryzowanym sprzedawcą Give Back Beauty i w związku z tym wprowadza EILISH do sklepów internetowych DOUGLAS oraz do wielu perfumerii w Europie.

Billie Eilish, mając zaledwie 20 lat, już może pochwalić się niezrównanymi osiągnięciami kształtującymi współczesną popkulturę. Jesteśmy zachwyceni, że możemy promować tę markę w Europie, udostępniając pierwszy zapach tej wyjątkowo utalentowanej piosenkarki fanom w tym właśnie rejonie świata. EILISH to jedna z naszych najważniejszych premier w 2022 roku, skierowana do młodej i zdigitalizowanej publiczności. Zgodnie z naszym programem strategicznym #FORWARDBEAUTY.Digital.First. dystrybuujemy perfumy w naszych sklepach internetowych DOUGLAS oraz w lokalnych perfumeriach w wielu krajach w Europie. W Niemczech perfumy EILISH będą dostępne w każdej perfumerii” – mówi Tina Müller, prezes Grupy DOUGLAS.

Nowy zapach Billie Eilish jest dostępny od 1 czerwca 2022 roku we wszystkich perfumeriach DOUGLAS na terenie Niemiec oraz na douglas.de. W innych krajach w Europie EILISH będzie można kupić od czerwca zarówno stacjonarnie, jak i online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.