Komunikaty PR

DELIKATNY ŻEL DO MYCIA CIAŁA I HIGIENY INTYMNEJ MOMME

2022-02-27  |  15:00
Biuro prasowe

Podczas ciąży bardzo ważna jest odpowiednia higiena okolic intymnych. Wybierając żele myjące warto sięgnąć po te delikatne, które pomogą w utrzymaniu naturalnego pH okolic intymnych. Stosowanie kosmetyków, które zawierają sztuczne substancje zapachowe mogą podrażniać skórę, a także prowadzić do pozbawienia naturalnej tarczy ochronnej. Marka MomMe oferuje DELIKATNY ŻEL DO MYCIA CIAŁA I HIGIENY INTYMNEJ, który idealnie odpowiada na potrzeby kobiet w ciąży.

 

DELIKATNY ŻEL DO MYCIA CIAŁA
I HIGIENY INTYMNEJ jest bardzo delikatny i co najważniejsze zachowuje naturalne pH okolic intymnych. Żel charakteryzuje się delikatną kompozycją, która nie zaburzy naturalnej flory bakteryjnej. Zawarty w żelu składnik pozyskiwany z chińskiej piwonii posiada właściwości kojące oraz łagodzące. Gliceryna organiczna odżywi przesuszoną skórę, a betaina z buraka silnie nawilża
i chroni przed drażniącymi skórę czynnikami zewnętrznymi. Za zachowanie naturalnej flory bakteryjnej, a także rozwój dobrych dla skóry bakterii odpowiada prebiotyk  z cykorii. Żel od marki MomMe zawiera roślinnie substancje myjące, jak na przykład pochodne kokosa, które są bardzo łagodne i przyjazne dla skóry każdej kobiety.

Przebadany dermatologicznie i alergicznie, stworzony pry współpracy ze specjalistami z zakresu ginekologii i położnictwa. Idealny dla każdej kobiety!

 


DELIKATNY ŻEL DO MYCIA CIAŁA I HIGIENY INTYMNEJ w delikatny sposób pielęgnuje skórę, a specjalna kompozycja naturalnych olejków z róży i lawendy wprawia umysł w stan relaksu i wyciszenia. Należy pamiętać, iż odpowiednia higiena miejsc intymnych w czasie ciąży jest bardzo ważna, a stosowanie odpowiednich kosmetyków zmniejszy ryzyko infekcji. 

KOSMETYKI MomMe dostępne są
w sklepie internetowym:  mommecosmetics.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.