Dni LifeStyle w Super-Pharm – dni pełne miłości
By skorzystać z promocji Dni Lifestyle, należy być członkiem Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji.
Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki
i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują.
Fanki naturalnych kosmetyków na pewno ucieszy wiadomość, że marki takie jak Tołpa, Yumi czy BeBio od czwartku do niedzieli (10-13.02) będą objęte 50% rabatem. Natomiast przez cały tydzień 40% rabat obejmie innych dermoekspertów – m.in. Lierac, Nuxe, Dermedic oraz Bioderma.
Na równie wysoką obniżkę mogą liczyć osoby preferujące pielęgnację dermokosmetykami. Przez 4 dni (czwartek-niedziela) marki z tej kategorii (np. SVR, Uriage, Iwostin) będzie można kupić za połowę ceny. A 40% obniżka na marki takie jak Miya, NaturalME, D’Alechémy, Uzdrovisco, czy dostępnej na wyłączność w Super-Pharm marki Apivita będzie trwać przez wszystkie 7 dni.
Na brak promocji nie mogą narzekać również kobiety, które poszukują idealnych kosmetyków na walentynkowy wieczór. Przez cały tydzień na właścicielki karty LifeStyle czeka 50% rabat na produkty do makijażu. Podkłady, maskary, pomadki, cienie do powiek, bronzery – to świetna okazja, by z dużą oszczędnością skompletować swoją kosmetyczkę. Wśród makeup-owych hitów znajdziemy marki takie jak Bourjois, Max Factor, Rimmel, Pupa czy L’Oréal.
Na co warto jeszcze zapolować podczas zbliżających się Dni Lifestyle? Na pewno nie można przegapić promocji przewidzianych na perfumy. Będą one sięgać nawet -60%! Wśród nich m.in. Calvin Klein, Hugo Boss, Versace i wiele innych.
Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategorii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.