Dni LifeStyle w Super-Pharm – dni pełne miłości
By skorzystać z promocji Dni Lifestyle, należy być członkiem Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji.
Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki
i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują.
Fanki naturalnych kosmetyków na pewno ucieszy wiadomość, że marki takie jak Tołpa, Yumi czy BeBio od czwartku do niedzieli (10-13.02) będą objęte 50% rabatem. Natomiast przez cały tydzień 40% rabat obejmie innych dermoekspertów – m.in. Lierac, Nuxe, Dermedic oraz Bioderma.
Na równie wysoką obniżkę mogą liczyć osoby preferujące pielęgnację dermokosmetykami. Przez 4 dni (czwartek-niedziela) marki z tej kategorii (np. SVR, Uriage, Iwostin) będzie można kupić za połowę ceny. A 40% obniżka na marki takie jak Miya, NaturalME, D’Alechémy, Uzdrovisco, czy dostępnej na wyłączność w Super-Pharm marki Apivita będzie trwać przez wszystkie 7 dni.
Na brak promocji nie mogą narzekać również kobiety, które poszukują idealnych kosmetyków na walentynkowy wieczór. Przez cały tydzień na właścicielki karty LifeStyle czeka 50% rabat na produkty do makijażu. Podkłady, maskary, pomadki, cienie do powiek, bronzery – to świetna okazja, by z dużą oszczędnością skompletować swoją kosmetyczkę. Wśród makeup-owych hitów znajdziemy marki takie jak Bourjois, Max Factor, Rimmel, Pupa czy L’Oréal.
Na co warto jeszcze zapolować podczas zbliżających się Dni Lifestyle? Na pewno nie można przegapić promocji przewidzianych na perfumy. Będą one sięgać nawet -60%! Wśród nich m.in. Calvin Klein, Hugo Boss, Versace i wiele innych.
Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategorii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.