Dni LifeStyle w Super-Pharm
Nie trzeba czekać na Black Friday czy przedświąteczne wyprzedaże, by znaleźć atrakcyjne promocje! Od dzisiaj, z okazji trwających do końca października Dni Lifestyle, klienci Super-Pharm mogą liczyć na wyjątkowe rabaty obejmujące ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, dermokosmetyki, perfumy oraz wiele innych.
By móc skorzystać z rabatów, trzeba należeć do Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji.
Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują. Wielbicieli dermokosmetyków z pewnością ucieszy fakt, że wybrane marki dostępne są z 40% rabatem – SVR, A-Derma, Ducray czy Klorane. Promocja dotyczy także ukochanych przez Klientki bestsellerów – w dniach 25-27.10, 40-procentowym rabatem objęta będzie cała marka La Roche-Posay, a w dniach 28-30.10 – Vichy i Avène.
W kategoriach eko, natural oraz vegan również czekają wyjątkowe rabaty. W dniach 25-27.10 kosmetyki do pielęgnacji i oczyszczania ciała marek takich jak Yumi, Biomed, Splat, Innova czy Only Bio dostępne będą o 50% taniej. W kolejnych dniach (28-30.10) za połowę ceny będzie można kupić wybrane produkty BeBio, Yumi, Derma, Yope, a także 4Organic. To jednak nie wszystko! W trakcie Dni Lifestyle dodatkowe rabaty obejmują także marki takie jak Miya, Uzdrovisco, a także Dermica.
Warto spojrzeć również na wyjątkowe promocje makijażowe. Wszystkie kobiety z pewnością ucieszy 50-procentowy rabat na produkty marek takich jak Bourjois, Max Factor, Pupa Milano, Maybelinne czy L’Oréal.
Dla miłośników subtelnych i unikatowych zapachów sieć Super-Pharm przygotowała specjalną ofertę – z kartą LifeStyle wszystkie perfumy dostępne są aż o 60% taniej! Wśród nich m.in. Davidoff, Calvin Klein, Hugo Boss, Giorgio Armani oraz Versace.
Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategrii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.