Komunikaty PR

Do piękna…przez empatię

2024-09-12  |  01:00
Biuro prasowe

Kasia Jop to dyplomowany kosmetolog medyczny, certyfikowany beauty expert, business woman; właścicielka Comfort Zone Zurich by Jop. Kiedy otwierała salon piękności, myślała o miejscu, w którym kobiety będą mogły poczuć się swobodnie, zrelaksować, otworzyć. Chciała zaoferować im bezpieczną przystań, w której poczują się naprawdę pięknie, bo będą mogły być sobą. Przez ostatnią dekadę pomogła tysiącom kobiet uwierzyć w siebie i zrozumieć, że jeśli właściwej terapii dermatologicznej towarzyszyć będzie holistyczne podejście do zdrowia i urody, nasza skóra nam za to podziękuje. Potrafi uważnie słuchać. Poznaje sekrety i problemy swoich pacjentek, z wytrwałością i empatią doradza kobietom, które zostały nieuczciwie potraktowane przez innych lekarzy. Skrupulatnie dopasowuje do indywidualnych potrzeb terapie i zabiegi pielęgnacyjne.

Jak mówi w jednym z wywiadów:

„Sekret mojego sukcesu nie kryje się w innowacyjnym sprzęcie czy szerokiej

gamie usług. Od początku chodzi o empatyczne podejście do klienta, oparte

na szczerości, zrozumieniu i trosce. Droga do odkrywania własnego piękna to w

dużej mierze samoocena i osobista pielęgnacja. Dobrze dobrane kosmetyki i

profesjonalnie wykonane zabiegi to zaledwie połowa sukcesu. Moją misją jest

pomóc kobietom poczuć się komfortowo w ich własnej skórze”.

Empatia w medycynie estetycznej polega nie tylko na umiejętności słuchania i zrozumienia potrzeb oraz oczekiwań pacjenta, ale także na uczciwej, szczerej komunikacji oraz edukacji.

Po pierwsze: zrozumienie pacjenta

Każda osoba ma swoje unikalne powody, dla których decyduje się na zabieg estetyczny – mogą to być kompleksy, chęć poprawy samooceny czy pragnienie dostosowania się do zmieniających się standardów piękna. Lekarz lub kosmetolog, którzy potrafią wczuć się w sytuację pacjentki, są w stanie lepiej doradzić i zaproponować rozwiązania, które będą zgodne z jej oczekiwaniami.

Po drugie: budowanie zaufania

Empatyczne podejście sprzyja budowaniu zaufania między pacjentem a specjalistą. Kiedy pacjent czuje, że jego obawy są traktowane poważnie, jest bardziej skłonny do otwarcia się i dzielenia swoimi wątpliwościami. Taka relacjapozwala na dokładniejsze zrozumienie motywacji pacjenta oraz na dostosowanie planu leczenia do jego indywidualnych potrzeb.

Po trzecie: edukacja i informacja

Dla wielu kobiet, zachowanie młodzieńczego wyglądu może być źródłem radości i pozytywnego nastawienia do życia, jednak nadmierne dążenie do idealnego wyglądu może prowadzić do problemów psychicznych, takich jak dysmorfofobia (zaburzenie, w którym osoba obsesyjnie martwi się o swoje wady wyglądu) czy uzależnienie od zabiegów estetycznych. W takich przypadkach, to właśnie medycyna estetyczna może stać się źródłem stresu i niepokoju.

Empatyczne podejście musi więc obejmować także edukację pacjentów i to nie tylko na temat dostępnych zabiegów, ale też ich potencjalnych efektów, skutków ubocznych oraz związanego z nimi ryzyka. Informowanie pacjentów o tym, czego mogą się spodziewać, pozwala na podejmowanie świadomych decyzji i minimalizuje lęk związany z daną terapią.

“Wspieranie pacjentów w ich drodze do akceptacji siebie i poprawy jakości życia jest równie ważne jak osiągnięcie pożądanych efektów estetycznych”.

Zdaniem Kasi Jop, empatyczne podejście w medycynie estetycznej to klucz do sukcesu, który przynosi korzyści zarówno pacjentom, jak i specjalistom.

“Zrozumienie potrzeb pacjenta, budowanie zaufania oraz holistyczne podejście do zdrowia przyczyniają się do lepszych wyników i satysfakcji z przeprowadzonych zabiegów”.

www.comfortzonezurich.ch

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Problemy społeczne

Dramatyczna sytuacja w opiece długoterminowej. Kolejki oczekujących są coraz dłuższe [DEPESZA]

Ponad 20 tys. pacjentów czeka w kolejce do zakładów opiekuńczo-leczniczych, pielęgnacyjno-opiekuńczych i pielęgniarskiej opieki domowej. Wraz ze zmianami wprowadzonymi dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością inni oczekujący pacjenci są przesuwani do tyłu w kolejce, nawet jeżeli są w stanie cięższym. Mimo apeli kierowanych od kilku lat do rządzących sytuacja sektora opieki długoterminowej zamiast się poprawiać, wciąż się pogarsza.

Gwiazdy

Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki

Gospodarz programu „Dzień Dobry TVN” lubi celebrować Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie. Z ekscytacją czeka więc na te świąteczne dni i zapowiada, że w tym czasie nie stroni również od obowiązków w kuchni. Co prawda szefują w niej panie, ale on dwoi się i troi, by pomóc jak najwięcej. Krzysztof Skórzyński zapewnia, że w menu oczywiście nie zabraknie „królowej” świątecznego stołu – tradycyjnej sałatki jarzynowej, a on będzie miał duży udział w jej przygotowaniu.