Komunikaty PR

Do piękna…przez empatię

2024-09-12  |  01:00
Biuro prasowe

Kasia Jop to dyplomowany kosmetolog medyczny, certyfikowany beauty expert, business woman; właścicielka Comfort Zone Zurich by Jop. Kiedy otwierała salon piękności, myślała o miejscu, w którym kobiety będą mogły poczuć się swobodnie, zrelaksować, otworzyć. Chciała zaoferować im bezpieczną przystań, w której poczują się naprawdę pięknie, bo będą mogły być sobą. Przez ostatnią dekadę pomogła tysiącom kobiet uwierzyć w siebie i zrozumieć, że jeśli właściwej terapii dermatologicznej towarzyszyć będzie holistyczne podejście do zdrowia i urody, nasza skóra nam za to podziękuje. Potrafi uważnie słuchać. Poznaje sekrety i problemy swoich pacjentek, z wytrwałością i empatią doradza kobietom, które zostały nieuczciwie potraktowane przez innych lekarzy. Skrupulatnie dopasowuje do indywidualnych potrzeb terapie i zabiegi pielęgnacyjne.

Jak mówi w jednym z wywiadów:

„Sekret mojego sukcesu nie kryje się w innowacyjnym sprzęcie czy szerokiej

gamie usług. Od początku chodzi o empatyczne podejście do klienta, oparte

na szczerości, zrozumieniu i trosce. Droga do odkrywania własnego piękna to w

dużej mierze samoocena i osobista pielęgnacja. Dobrze dobrane kosmetyki i

profesjonalnie wykonane zabiegi to zaledwie połowa sukcesu. Moją misją jest

pomóc kobietom poczuć się komfortowo w ich własnej skórze”.

Empatia w medycynie estetycznej polega nie tylko na umiejętności słuchania i zrozumienia potrzeb oraz oczekiwań pacjenta, ale także na uczciwej, szczerej komunikacji oraz edukacji.

Po pierwsze: zrozumienie pacjenta

Każda osoba ma swoje unikalne powody, dla których decyduje się na zabieg estetyczny – mogą to być kompleksy, chęć poprawy samooceny czy pragnienie dostosowania się do zmieniających się standardów piękna. Lekarz lub kosmetolog, którzy potrafią wczuć się w sytuację pacjentki, są w stanie lepiej doradzić i zaproponować rozwiązania, które będą zgodne z jej oczekiwaniami.

Po drugie: budowanie zaufania

Empatyczne podejście sprzyja budowaniu zaufania między pacjentem a specjalistą. Kiedy pacjent czuje, że jego obawy są traktowane poważnie, jest bardziej skłonny do otwarcia się i dzielenia swoimi wątpliwościami. Taka relacjapozwala na dokładniejsze zrozumienie motywacji pacjenta oraz na dostosowanie planu leczenia do jego indywidualnych potrzeb.

Po trzecie: edukacja i informacja

Dla wielu kobiet, zachowanie młodzieńczego wyglądu może być źródłem radości i pozytywnego nastawienia do życia, jednak nadmierne dążenie do idealnego wyglądu może prowadzić do problemów psychicznych, takich jak dysmorfofobia (zaburzenie, w którym osoba obsesyjnie martwi się o swoje wady wyglądu) czy uzależnienie od zabiegów estetycznych. W takich przypadkach, to właśnie medycyna estetyczna może stać się źródłem stresu i niepokoju.

Empatyczne podejście musi więc obejmować także edukację pacjentów i to nie tylko na temat dostępnych zabiegów, ale też ich potencjalnych efektów, skutków ubocznych oraz związanego z nimi ryzyka. Informowanie pacjentów o tym, czego mogą się spodziewać, pozwala na podejmowanie świadomych decyzji i minimalizuje lęk związany z daną terapią.

“Wspieranie pacjentów w ich drodze do akceptacji siebie i poprawy jakości życia jest równie ważne jak osiągnięcie pożądanych efektów estetycznych”.

Zdaniem Kasi Jop, empatyczne podejście w medycynie estetycznej to klucz do sukcesu, który przynosi korzyści zarówno pacjentom, jak i specjalistom.

“Zrozumienie potrzeb pacjenta, budowanie zaufania oraz holistyczne podejście do zdrowia przyczyniają się do lepszych wyników i satysfakcji z przeprowadzonych zabiegów”.

www.comfortzonezurich.ch

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.