Komunikaty PR

Domowe rytuały dla skóry wrażliwej z NutraEffects od Avon

2020-05-14  |  13:25
Biuro prasowe

W Avon wierzymy, że każda z nas może cieszyć się zdrową skórą dzięki odpowiednio dobranej pielęgnacji. Z myślą o osobach podatnych na podrażnienia i zaczerwienienia, wprowadzamy nową linię dla cery wrażliwej – aby dbanie o nią stało się jeszcze łatwiejsze. Nawilżająca witamina E, szafran indyjski o właściwościach przeciwzapalnych oraz antyoksydanty zawarte w maśle shea, składają się na unikalny kompleks łagodzący, który pomaga zmniejszyć reaktywności skóry (czyli jej nadmierne reagowanie na czynniki zewnętrzne). Właściwa pielęgnacja twarzy powinna obejmować minimum trzy kroki: oczyszczenie, nawilżenie oraz odpowiadanie na indywidualne potrzeby cery. Każdy z nich zapewni NutraEffects, czyli pięć naturalnych kosmetyków stanowiących kompletny rytuał pielęgnacyjny:

  • Avon NutraEffects żel micelarny do oczyszczania twarzy – usunie makijaż i dostarczy skórze zastrzyk energii;
  • Avon NutraEffects peeling micelarny do twarzy – delikatnie oczyści naszą cerę jednocześnie zapewniając jej ochronę przed podrażnieniem;
  • Avon NutraEffects płyn micelarny – poradzi sobie 
    z zabrudzeniami i makijażem jednocześnie zapewniając doskonałe nawilżenie;
  • Avon NutraEffects krem nawilżający na dzień – zapewni komfort nawet najbardziej wrażliwej skórze;
  • Avon NutraEffects chusteczki micelarne – łączy wszystkie zalety naszego płynu micelarnego w poręcznych chusteczkach.

Formuła kosmetyków do cery wrażliwej, oparta na ekstrakcie z liści Cica, witaminie E oraz szafranie indyjskim stymuluje regenerację skóry i łagodzi podrażnienia. Ma też właściwości antyoksydacyjne 
i nawilżające co sprawia, że jest idealna nawet dla cery nadwrażliwej i reaktywnej. Dzięki #ZamawiajzDomu wszystkie kosmetyki Avon możesz zamówić z bezpieczną, bezdotykową dostawą prosto pod drzwi.

Produkty z linii NutraEffect można zamówić online u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl w cenie od 13,99 zł. Kupując produkty Avon wspierasz biznes naszych Konsultantek #AvonRazem #ZamawiajZDomu. 

 

Avon NutraEffects Żel micelarny do oczyszczania twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł

Avon NutraEffects Peeling micelarny do twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł

Avon NutraEffects Płyn micelarny będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 13,99 zł

Avon NutraEffects Krem nawilżający na dzień będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 14,99 zł

Avon NutraEffects Chusteczki micelarne będą dostępne w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł

 

 

Kontakt:

Avon Cosmetics Polska

Aleksandra Samociuk

Senior PR Lead

Phone: +48 798 215 215

e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com

Garden of Words

Urszula Żukowska

Junior Account Manager

Phone: +48 780 049 939

e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl

 

 

Informacje o Avon Products Inc.

Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz 
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.