Domowe rytuały dla skóry wrażliwej z NutraEffects od Avon

W Avon wierzymy, że każda z nas może cieszyć się zdrową skórą dzięki odpowiednio dobranej pielęgnacji. Z myślą o osobach podatnych na podrażnienia i zaczerwienienia, wprowadzamy nową linię dla cery wrażliwej – aby dbanie o nią stało się jeszcze łatwiejsze. Nawilżająca witamina E, szafran indyjski o właściwościach przeciwzapalnych oraz antyoksydanty zawarte w maśle shea, składają się na unikalny kompleks łagodzący, który pomaga zmniejszyć reaktywności skóry (czyli jej nadmierne reagowanie na czynniki zewnętrzne). Właściwa pielęgnacja twarzy powinna obejmować minimum trzy kroki: oczyszczenie, nawilżenie oraz odpowiadanie na indywidualne potrzeby cery. Każdy z nich zapewni NutraEffects, czyli pięć naturalnych kosmetyków stanowiących kompletny rytuał pielęgnacyjny:
- Avon NutraEffects żel micelarny do oczyszczania twarzy – usunie makijaż i dostarczy skórze zastrzyk energii;
- Avon NutraEffects peeling micelarny do twarzy – delikatnie oczyści naszą cerę jednocześnie zapewniając jej ochronę przed podrażnieniem;
- Avon NutraEffects płyn micelarny – poradzi sobie
z zabrudzeniami i makijażem jednocześnie zapewniając doskonałe nawilżenie; - Avon NutraEffects krem nawilżający na dzień – zapewni komfort nawet najbardziej wrażliwej skórze;
- Avon NutraEffects chusteczki micelarne – łączy wszystkie zalety naszego płynu micelarnego w poręcznych chusteczkach.
Formuła kosmetyków do cery wrażliwej, oparta na ekstrakcie z liści Cica, witaminie E oraz szafranie indyjskim stymuluje regenerację skóry i łagodzi podrażnienia. Ma też właściwości antyoksydacyjne
i nawilżające co sprawia, że jest idealna nawet dla cery nadwrażliwej i reaktywnej. Dzięki #ZamawiajzDomu wszystkie kosmetyki Avon możesz zamówić z bezpieczną, bezdotykową dostawą prosto pod drzwi.
Produkty z linii NutraEffect można zamówić online u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl w cenie od 13,99 zł. Kupując produkty Avon wspierasz biznes naszych Konsultantek #AvonRazem #ZamawiajZDomu.
Avon NutraEffects Żel micelarny do oczyszczania twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł
Avon NutraEffects Peeling micelarny do twarzy będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł
Avon NutraEffects Płyn micelarny będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 13,99 zł
Avon NutraEffects Krem nawilżający na dzień będzie dostępny w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 14,99 zł
Avon NutraEffects Chusteczki micelarne będą dostępne w katalogu Avon 7/2020 w cenie od 15,99 zł
Kontakt:
Avon Cosmetics Polska Aleksandra Samociuk Senior PR Lead Phone: +48 798 215 215 e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com | Garden of Words Urszula Żukowska Junior Account Manager Phone: +48 780 049 939 e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl |
Informacje o Avon Products Inc.
Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.