Druga edycja targów Ekocuda online – kosmetyczne szaleństwo na Instagramie
Tym razem targi zgromadziły ponad 70 tysięcy fanów naturalnej pielęgnacji! W ramach wydarzenia na Instagramie odbył się również tydzień ekspercki, podczas którego uczestnicy mogli uzyskać wiedzę od ekspertów na temat pielęgnacji i kosmetyków. Jak podkreślają organizatorzy, efekty wydarzenia przerosły ich najśmielsze oczekiwania.
Pomysł na zorganizowanie targów w wersji online narodził się, gdy wydarzenia stacjonarne musiały zostać odwołane z powodu koronawirusa. Organizatorzy zdając sobie sprawę z tego, że wierni fani od dawna wyczekiwali wiosennych Ekocudów, wiedzieli, że nie mogą ich zawieść!
- Szukając rozwiązania w tej trudnej dla wszystkich sytuacji, wpadliśmy na pomysł zorganizowania targów online. Każda odsłona wydarzenia w wersji stacjonarnej przyciągała tłumy miłośników naturalnych kosmetyków, czuliśmy, że nie możemy po prostu odwołać wydarzenia! Tak więc pierwsza internetowa edycja, choć zorganizowana dość spontanicznie, to okazała się prawdziwym hitem! Zachęceni sukcesem pierwszej edycji zdecydowaliśmy, że warto kontynuować pomysł targów online. Druga odsłona wydarzenia odbyła się z jeszcze większym rozmachem! - mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki i organizatorka Ekocudów.
Podczas czerwcowych targów swoją ofertę przedstawiło aż 113 marek kosmetycznych, a ich przekaz wyświetlono ponad 1,7 mln razy! Każda z firm przygotowała na tę okazję specjalne oferty i promocje. Organizatorzy podkreślają również, że istotnym celem Ekocudów online było wsparcie przedsiębiorców, dla których czas epidemii okazał się wyjątkowo trudny. To doskonały przykład na to, że również w biznesie można i warto wzajemnie się wspierać. Dzięki temu wystawcy dostali platformę do zaprezentowania swojej oferty, a uczestnicy zyskali szeroki wybór najlepszych naturalnych produktów.
Wokół Ekocudów powstała cała społeczność osób, które poszukują nowych kosmetyków, lubią dzielić się swoją wiedzą i wymieniać doświadczeniami z innymi. Fani Ekocudów podczas każdej edycji podkreślali, jak ważna jest dla nich możliwość spotkania się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach, a także z producentami kosmetyków, od których mogli czerpać wiedzę. Z myślą o tej społeczności powstał tydzień ekspercki, w ramach którego odbyło się 10 live’ów z ekspertami.
- Podczas live’ów z ekspertami zaobserwowaliśmy bardzo duże zaangażowanie naszej ekocudownej społeczności. Uczestnicy zadawali pytania, dzielili się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami, a eksperci zapewnili dużą dawkę merytorycznej wiedzy. Wiedzieliśmy, jak ważna dla fanów Ekocudów jest możliwość kontaktu z wystawcami i innymi miłośnikami naturalnej pielęgnacji, dlatego tak zależało nam na znalezieniu formy, która będzie to umożliwiać. Instagram okazał się do tego idealnym miejscem. - podkreśla Zuzanna Mierzejewska.
Dla tych, którzy przegapili live’y – nic straconego – wciąż można obejrzeć je na Instagramie Ekocudów i skorzystać z wiedzy ekspertów.
Sukces internetowych edycji Ekocudów pokazuje, że zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia jest ogromne. Pomimo trudności warto więc pójść za przykładem organizatorów tych targów i zamiast poddawać się – szukać nowych rozwiązań.
PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, Gazeta Wyborcza Poznań, Kobieta.pl, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, Element Żeński, joga-joga.pl, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne Kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, magazyn Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Codzienny Poznań, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl, Wielki kufer, Miasto Dzieci, My3Miasto.pl, Mamy Mamom, Magazyn Kobiet, Pakamera beauty, Example, Ecoportal.com.pl, Tygrysy Biznesu, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl, magazyn Holistic Health.
Więcej informacji:
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
www.linkedin.com/company/ekocuda.com
![KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1530315595,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!
![Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?](/files/_uploaded/glownekonf_463281159,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
![Co warto wiedzieć o bakuchiolu?](/files/_uploaded/glownekonf_709841252,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.