Ekocuda online już po raz 7! Wiosenny powiew kosmetycznych nowości
Z uwagi na trwającą pandemię, targi odbędą się w przestrzeni online. Organizatorzy jak zawsze zadbali o to, by uczestnicy otrzymali nie tylko najświeższe nowości rynkowe i najlepsze produkty, ale również dużą dawkę wiedzy od ekspertów. Podczas weekendowego wydarzenia (24-25 kwietnia) swoje produkty przedstawi ponad 100 marek, nie zabraknie również specjalnych promocji oraz edukacji!
Wiosna to wyjątkowy czas, kiedy natura budzi się do życia. Żegnamy zimę, a witamy nową energię! To także doskonały moment, by zadbać o swoje ciało i przygotować się na nadchodzące ciepłe dni. Kosmetyki naturalne, których szeroką paletę zaprezentują wystawcy podczas 7. już odsłony targów Ekocuda online, będą w tej odnowie bardzo pomocne.
– Od początku istnienia targów Ekocuda, czyli już od ponad 4 lat, wiosenna edycja jest zawsze wyjątkowa. Zarówno producenci, dystrybutorzy, jak i miłośnicy kosmetyków z niecierpliwością czekają na ten ekocudny weekend. Formuła online sprawia, że każdy, bez względu na miejsce zamieszkania, może uczestniczyć w naszym wydarzeniu. – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów i właścicielka marki Ekocuda. Dodaje: Niezmiennie ważny jest dla nas aspekt edukacyjny, dlatego również targi online wzbogacone są o wykłady specjalistów z branży. Podczas najbliższej edycji, tradycyjnie już odbędzie się Tydzień ekspercki, w ramach którego uczestnicy będą mogli wziąć udział w live’ach na Instagramie oraz zdobyć wiedzę o ekokosmetykach od ekspertów. Liczba uczestników, którzy biorą udział w tych wydarzeniach potwierdza nam, że członkowie społeczności chcą poszerzać swoją wiedzę z zakresu świadomej pielęgnacji i potrzebują profesjonalnego doradztwa.
Siłą Ekocudów są przede wszystkim naturalne i wysokiej jakości produkty. Oprócz marek, które regularnie obecne są na targach (niektóre od 1. edycji z 2016 roku), pojawią się również nowości, czyli marki debiutujące ze swoją ofertą. Nie zabraknie także kosmetycznych premier i promocyjnych cen! Obok naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych, dostępne będą też najlepsze produkty do makijażu oraz ekologiczne i naturalne akcesoria.
Pełna lista wystawców, a także harmonogram spotkań live z ekspertami pojawią się na stronie www.ekocuda.com/targi-online/ na tydzień przed targami. W kalendarzu warto więc zapisać nie tylko 24 i 25 kwietnia, ale także zarezerwować kilka dni na edukacyjny Tydzień ekspercki!
Więcej informacji:
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
www.linkedin.com/company/ekocuda.comekoci

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.