Komunikaty PR

Ekocuda po raz kolejny wirtualnie – już 7 i 8 listopada!

2020-11-02  |  11:25
Biuro prasowe

Podobnie jak w przypadku poprzednich wirtualnych edycji, tak i tym razem organizatorzy zapraszają na Instagram, gdzie dostępne będą wyjątkowe oferty i promocje przygotowane przez wystawców. To jednak nie koniec atrakcji – wcześniej odbędzie się edukacyjny tydzień, podczas którego eksperci z zakresu pielęgnacji będą dzielić się swoją wiedzą.

Pielęgnacja sposobem na dobre samopoczucie

Jesienna edycja Ekocudów to okazja, by uzupełnić zapasy kosmetyków, które pomogą w zadbaniu o zdrowe i piękne ciało. Duży wybór produktów sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Udział w targach weźmie ponad 100 marek, a wśród nich pojawią się także debiutanci.

Targi online cieszą się dużym zainteresowaniem, zarówno ze strony marek, jak i kupujących. Wiele firm jest z nami od początku działania targów, wciąż też przybywa nam nowych marek, które chcą zaprezentować swoje produkty. Na tę specjalną okazję, jak zawsze wystawcy przygotowali wyjątkowe promocje. – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów Ekocuda. Dodaje: Jesienią warto zadbać o swoją psychikę, która jest tak ważna także dla naszej odporności i zapewnić sobie naturalny relaks. W ofercie wystawców znajdują się produkty idealne do urządzenia domowego spa, co szczerze polecam!

Ekocuda wspierają przedsiębiorców

Wirtualne targi to również duże wsparcie dla przedsiębiorców, którzy z powodu pandemii zmuszeni byli zamknąć sklepy stacjonarne i zrezygnować z udziału w wydarzeniach. Ekocuda pomagają im w promocji i pozyskiwaniu nowych klientów. Formuła targów online okazała się prawdziwym sukcesem – podczas poprzednich edycji wystawcy zanotowali znaczny wzrost sprzedaży.

Wszystko to jest możliwe także dzięki społeczności, jaka powstała wokół wydarzenia. Od początku, czyli od 2016 roku, targi skupiają grono prawdziwych miłośników naturalnej pielęgnacji. Społeczność ta, zawsze obecna na wydarzeniach stacjonarnych, teraz gromadzi się na Facebooku i Instagramie marki.

Edukacja na Instagramie

Tradycją jest już również tydzień edukacyjny. To wydarzenie, które odbywa się na Instagramie Ekocudów – tam w formie live’ów wypowiadają się eksperci, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniami. – Nie zapominamy o edukacyjnym charakterze Ekocudów – tydzień poprzedzający targi to czas, kiedy nasz Instagram pełen jest live’ów z ekspertami. Profesjonaliści doradzą m.in. jak wybierać kosmetyki, a także jak wykonać makijaż z użyciem naturalnych produktów. – zapewnia Zuzanna Mierzejewska.

Warto więc zadbać o siebie z Ekocudami i wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu. By być na bieżąco, wystarczy śledzić profile Ekocudów na Instagramie i Facebooku!

 

Więcej informacji:

https://www.facebook.com/ekocudacom
https://www.instagram.com/ekocuda
https://www.linkedin.com/company/ekocuda.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KOSMETYKI DO WŁOSÓW, KTÓRE SPRAWDZĄ SIĘ NA WAKACJACH Biuro prasowe
2024-05-22 | 15:00

KOSMETYKI DO WŁOSÓW, KTÓRE SPRAWDZĄ SIĘ NA WAKACJACH

Wystarczy tylko kilka kosmetyków, które możesz stosować multifuncyjnie, aby oszczędzić miejsce w bagażu i mieć pod ręką to, czego na wakacjach Twoje włosy potrzebować
Uroda ABC foto protekcji wiosną i latem
2024-05-21 | 11:00

ABC foto protekcji wiosną i latem

Foto protekcja w słoneczne dni to absolutny must-have pielęgnacji skóry. To jeden z faktów, na których zdecydowanie opiera się świat beauty. Eksperci podkreślają,
Uroda Jak stworzyć idealne SPA dla włosów?
2024-05-21 | 08:00

Jak stworzyć idealne SPA dla włosów?

Mocne, zdrowe i sprężyste włosy wyglądają pięknie w każdej stylizacji. To właśnie dlatego ich perfekcyjna pielęgnacja jest celem większości z nas. Perfekcyjna, czyli jaka?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.