Komunikaty PR

Ekocuda w wydaniu online – 2. odsłona wirtualnych targów kosmetyków naturalnych

2020-06-10  |  16:25
Biuro prasowe

Z powodu pandemii koronawirusa, organizacja targów stanęła pod znakiem zapytania. Organizatorzy nie poddali się jednak i zorganizowali targi online, które okazały się prawdziwym sukcesem. Teraz zapraszają na drugą już odsłonę wydarzenia w wersji online, która odbędzie się 13 i 14 czerwca! To jednak nie koniec atrakcji, ponieważ tuż po targach, 15 czerwca na Instagramie rozpocznie się tydzień spotkań z ekspertami.

Dotychczas Ekocuda odbywały się w największych polskich miastach, gdzie przyciągały dziesiątki tysięcy miłośników naturalnej pielęgnacji. Z uwagi na pandemię targi nie mogły jednak odbyć się w formie stacjonarnej, więc organizatorzy postawili na innowacyjne rozwiązanie – targi online. W pierwszej internetowej edycji targów, które odbyły się 18 – 19 kwietnia, wzięły udział tysiące uczestników oraz 94 marki. Jaki był wynik tego spotkania? Sprzedawcy zanotowali wzrost obrotów o 30%, a ich oferty wyświetlone zostały 902 103 razy! Zachęceni sukcesem organizatorzy, postanowili zorganizować kolejną, czerwcową odsłonę wirtualnych targów.

Wiemy jak ważny dla wystawców jest kontakt z uczestnikami naszych targów, postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw obecnej sytuacji i zorganizować wydarzenie w wersji online. Pierwsza wirtualna edycja wzbudziła duże zainteresowanie, co tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że zapotrzebowanie na tego typu akcje jest ogromne! Podczas wydarzenia uczestnicy mogli korzystać ze specjalnych promocji, a na naszym Instagramie zorganizowaliśmy również „Wirtualny tydzień ekocudownego piękna”, podczas którego dzieliliśmy się wiedzą na temat pielęgnacji i kosmetyków. 

Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów Ekocuda.

Czerwcowa edycja również obfitować będzie w promocje, liczne atrakcje, porady i oczywiście najlepsze marki kosmetyków. Pojawią się zupełnie nowi producenci, a także stali bywalcy targów. Udział w targach 13 i 14 czerwca potwierdziło ponad 100 marek. Każda z nich zaplanowała z tej okazji coś specjalnego.

Bardzo ważne było dla nas, by pomimo nowej formy, zachować atmosferę targów, na których tworzy się prawdziwie zaangażowana społeczność. I to udało się doskonale! Wystawcy i uczestnicy mogli wymieniać się wiedzą i spostrzeżeniami, a Instastories z naszą niezastąpioną Kasią Konopą z PINK MINK Studio spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Doświadczenie z pierwszej edycji pomoże nam jeszcze lepiej zorganizować czerwcowe targi, jesteśmy więc przekonani, że fani Ekocudów nie będą zawiedzeni!

Zuzanna Mierzejewska.

Ekocuda to również duża dawka wiedzy, ponieważ misją targów od początku ich istnienia jest przede wszystkim promowanie świadomych, przyjaznych dla środowiska wyborów. W tym celu na Instagramie odbędzie się tydzień edukacyjny, który rozpocznie się tuż po targach, czyli 15 czerwca. Podczas tego tygodnia wystawcy będą dzielić się swoją profesjonalną wiedzą z zakresu pielęgnacji.

Jak wziąć udział w wirtualnych Ekocudach? Podobnie jak poprzednia edycja, wydarzenie odbędzie się na Instagramie, wystarczy więc śledzić profil Ekocudów. To doskonała okazja, by dołączyć do ekocudownej społeczności!

PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, Gazeta Wyborcza Poznań, Kobieta.pl, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, Element Żeński, joga-joga.pl, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne Kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, magazyn Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Codzienny Poznań, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl, Wielki kufer, Miasto Dzieci, My3Miasto.pl, Mamy Mamom, Magazyn Kobiet, Pakamera beauty, Example, Ecoportal.com.pl, Tygrysy Biznesu, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl, magazyn Holistic Health.

www.ekocuda.com 
www.facebook.com/ekocudacom 
www.instagram.com/ekocuda  
www.linkedin.com/company/ekocuda.com  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.