Komunikaty PR

FIRMA EUROSCALEMED W ZUPEŁNIE NOWEJ ODSŁONIE!

2020-09-22  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Bonarek
Com&Media

Bagatela 11, lok. 18
00-585 Warszawa
paulina.bonarek|com-and-media.pl| |paulina.bonarek|com-and-media.pl
+48 539 622 032
www.com-and-media.pl
Do pobrania jpg ( 3.24 MB )

FIRMA EUROSCALEMED – POLSKI DYSTRYBUTOR ŚWIATOWYCH PRODUCENTÓW SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZUPEŁNIE NOWEJ ODSŁONIE!

7 września br. w siedzibie Euroscalemed w Łodzi pojawiło się mnóstwo gości, w tym przedstawiciele polskich klinik oraz reprezentanci mediów branżowych. Wszystko to za sprawą dnia otwartego, na którym zaprezentowane zostały nie tylko najnowsze rozwiązania w branży medycyny estetycznej i dermatologii, ale również nowa siedziba firmy. Co działo się na wydarzeniu?

 

Potencjał social mediów w branży medycyny estetycznej

Euroscalemed współpracującym z nim klinikom oferuje profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe. Dlatego dzień otwarty rozpoczęto od szkolenia z zakresu skutecznego wykorzystania potencjału mediów społecznościowych w celu dotarcia do pacjentów.  Wykład poprowadziła Dagmara Pakulska, trenerka w zakresie szeroko pojętego e-marketingu z ponad 10-letnim dorobkiem zawodowym w branży internetowej.

 

Wiedza w pigułce

Podczas kolejnej części spotkania wystąpił prezes firmy Euroscalemed, Michał Słowiński. To właśnie on opowiedział zgromadzonym gościom o historii firmy oraz o jej wartościach. – Na rynku medycznym funkcjonujemy od roku 2011. Sumienna praca i zdobywane przez lata doświadczenie pozwalają nam dzisiaj cieszyć się ugruntowaną opinią kompetentnego doradcy, przyjaciela i profesjonalnego dystrybutora światowych producentów urządzeń medycznych klasy premium – powiedział podczas krótkiego przemówienia. Euroscalemed jest autoryzowanym dystrybutorem światowych producentów sprzętu medycznego, a z ofertą urządzeń dla medycyny estetycznej i dermatologii zapoznał zgromadzonych gości dyrektor handlowy Marcin Słowiński.

 

Nie tylko teoria

W trakcie dnia otwartego nie mogło zabraknąć praktyki. Pokazowe zabiegi bestsellerowych urządzeń oraz szkolenie dla zgromadzonych lekarzy poprowadził sam dr Wojciech Drzazga z łódzkiej kliniki Pawlikowski, specjalista z wieloletnim doświadczeniem m.in. w laseroterapii. Zaproszeni goście mogli dokładnie zapoznać się z nowościami, które być może w niedługim czasie poszerzą ofertę ich gabinetów.

Wśród topowych urządzeń firmy cieszących się uznaniem lekarzy w Polsce i za granicą znajdują się między innymi:

  • Laser tulowy Lavieen
  • Laser pikosekundowy drugiej generacji - PicoLo
  • Secret RF 2.0 – radiofrekwencja mikroigłowa
  • Ultraskin II – HIFU nowej generacji
  • Stymulator mięśni EM SLIM
  • Kriolipoliza CoolShaping
  • Laser CO2 Fraxis
  • Laser CO2 Edge One
  • IPL Cellec V
  • Laser Sandro Dual
  • Platforma laserowa Element

 

O Euroscalemed

Euroscalemed jest autoryzowanym dystrybutorem światowych producentów sprzętu medycznego, reprezentujących najwyższą jakość i najnowocześniejsze technologie.

Firma od początku konsekwentnie realizuje własną politykę wartości. Największą z nich jest klient, bezpieczeństwo oraz nieustanny rozwój. Priorytetem jest kontakt z klientem, w celu budowania długotrwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu oraz doradztwo w zakresie doboru technologii i optymalizowania wydatków w oparciu o analizę trendów na rynku. Euroscalemed oferuje wyłącznie wyroby medyczne certyfikowane, aprobowane przez jednostki notyfikowane.

Szkolenia prowadzone są zarówno przez wykwalifikowany personel firmy, jak również przez lekarzy, specjalizujących się w wykonywaniu zabiegów daną technologią. Wartością jest dla firmy nieustanny rozwój poprzez samokształcenie oraz zdobywanie wiedzy podczas spotkań i rozmów ze specjalistami lekarzami i inżynierami. Również szkolenia w ośrodkach producenckich wzbogacają wiedzę zespołu i kształtują wizję nowych technologii.

Partnerami firmy są światowi leaderzy, producenci z bogatym doświadczeniem i wizją nowych rozwiązań technologicznych. Wśród nich WONTECH Co., Ltd., ILOODA Co., JEISYS Medical Inc., LASEROPTEK Co., Ltd., ELEMENIC Co., Ltd. Ofertę urządzeń uzupełniają najnowocześniejsze systemy do fototerapii oraz nowatorskie lampy zabiegowe. Producentami tych urządzeń są Waldmann GmbH, Schulze & Böhm GmbH oraz Derungs Licht AG.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Com&Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.