Francuska marka Alix Avien debiutuje w Polsce
Francuska marka Alix Avien wzbogaca portfolio Super-Pharm i jest gotowa wprowadzić zamieszanie na polskim rynku kosmetycznym. Posiadający szeroki asortyment artykułów do makijażu paryski brand debiutuje właśnie w Polsce, jednak natomiast na światowym rynku dostępny jest już od 25 lat. W bogatej ofercie Alix Avien nie brakuje prawdziwych makijażowych perełek, a kosmetyków w charakterystycznych szarych opakowaniach nie sposób będzie przeoczyć.
W Alix Avien Paris nie ma miejsca na przypadek, tutaj każdy element został dokładnie przemyślany. Charakterystyczny dla marki kolor szary kolor to oznaka równowagi. Dzięki zachowaniu balansu pomiędzy intensywną czernią i delikatną bielą powstał wyciszający odcień, który stanowi idealne tło dla naturalnego piękna. Taka jest bowiem idea marki – tworzyć produkty, które podkreślają urodę i dopasowują się do swojej właścicielki. Minimalistki, wielbicielki francuskiego szyku, eksecentryczki kochające eksperymenty z kolorem – w ofercie każdy znajdzie coś dla siebie. W makijażu nie ma bowiem miejsca na ograniczenia i sztywne standardy. Kosmetyki Alix Avien powstały po to, by pomóc wyrażać siebie. Wszystkie produkty zostały opracowane przez naukowców w profesjonalnych laboratoriach, a do ich produkcji wykorzystywane są wyłącznie najwyższej jakości składniki, co daje gwarancję bezpieczeństwa i skuteczności.
W portfolio marki znajdują się wszystkie kosmetyki niezbędne do wykonania makijażu oraz jego wykończenia. Szeroki asortyment obejmuje primery i bazy pod makijaż, podkłady i kremy BB, korektory, pudry i spraye utrwalające. Tak szeroka gama produktów pozwala na wykonanie profesjonalego makijażu we własnym zakresie. Na kosmetyki do oczu i ust składają się cienie, tusze, eyelinery i kredki, a także szminki i pomadki. Alix Avien to jednak nie tylko kosmetyki do twarzy – marka oferuje też akcesoria i kosmetyki do ciała, a niedługo także lakiery do paznokci. Wysoka jakość kosmetyków i francuski sznyt przyciągnęły do marki rzesze konsumentek na całym świecie, a teraz o ich zaletach będą mogły przekonać się klientki Super-Pharm – wszystkie produkty Alix Avien dostępne są na wyłączność w sklepach stacjonarnych oraz online, na www.superpharm.pl.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.