Komunikaty PR

Francuska marka Alix Avien debiutuje w Polsce

2022-04-29  |  16:00
Biuro prasowe

Francuska marka Alix Avien wzbogaca portfolio Super-Pharm i jest gotowa wprowadzić zamieszanie na polskim rynku kosmetycznym. Posiadający szeroki asortyment artykułów do makijażu paryski brand debiutuje właśnie w Polsce, jednak natomiast na światowym rynku dostępny jest już od 25 lat. W bogatej ofercie Alix Avien nie brakuje prawdziwych makijażowych perełek, a kosmetyków w charakterystycznych szarych opakowaniach nie sposób będzie przeoczyć.

 

W Alix Avien Paris nie ma miejsca na przypadek, tutaj każdy element został dokładnie przemyślany. Charakterystyczny dla marki kolor szary kolor to oznaka równowagi. Dzięki zachowaniu balansu pomiędzy intensywną czernią i delikatną bielą powstał wyciszający odcień, który stanowi idealne tło dla naturalnego piękna. Taka jest bowiem idea marki – tworzyć produkty, które podkreślają urodę i dopasowują się do swojej właścicielki. Minimalistki, wielbicielki francuskiego szyku, eksecentryczki kochające eksperymenty z kolorem – w ofercie każdy znajdzie coś dla siebie. W makijażu nie ma bowiem miejsca na ograniczenia i sztywne standardy. Kosmetyki Alix Avien powstały po to, by pomóc wyrażać siebie. Wszystkie produkty zostały opracowane przez naukowców w profesjonalnych laboratoriach, a do ich produkcji wykorzystywane są wyłącznie najwyższej jakości składniki, co daje gwarancję bezpieczeństwa i skuteczności.

 

W portfolio marki znajdują się wszystkie kosmetyki niezbędne do wykonania makijażu oraz jego wykończenia. Szeroki asortyment obejmuje primery i bazy pod makijaż, podkłady i kremy BB, korektory, pudry i spraye utrwalające. Tak szeroka gama produktów pozwala na wykonanie profesjonalego makijażu we własnym zakresie. Na kosmetyki do oczu i ust składają się cienie, tusze, eyelinery i kredki, a także szminki i pomadki. Alix Avien to jednak nie tylko kosmetyki do twarzy – marka oferuje też akcesoria i kosmetyki do ciała, a niedługo także lakiery do paznokci. Wysoka jakość kosmetyków i francuski sznyt przyciągnęły do marki rzesze konsumentek na całym świecie, a teraz o ich zaletach będą mogły przekonać się klientki Super-Pharm – wszystkie produkty Alix Avien dostępne są na wyłączność w sklepach stacjonarnych oraz online, na www.superpharm.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.