Głęboka restrukturyzacja - Naprawcza maska restrukturyzująca do włosów EQUILIBRA

Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Naprawcza maska restrukturyzująca do włosów Equilibra TRICOLOGICA polecana jest do głębokiej pielęgnacji włosów osłabionych, matowych, łamliwych lub zniszczonych, wymagających skutecznej kuracji odbudowującej i wzmacniającej. Maska łączy w sobie bogactwo naturalnych składników aktywnych, które dzięki synergicznemu działaniu wzajemnie się uzupełniają, wzmacniając swoje właściwości. Maska zawiera naturalny kompleks PHYTOSINERGIA o działaniu silnie regenerującym, a także białka roślinne, które pokrywając włosy zapewniają im głębokie nawilżenie i sprężystość. Maska zapewnia miękkość i ułatwia rozczesywanie delikatnych, łamliwych i matowych włosów. Przywraca prawidłową strukturę zniszczonym włosom. Odżywia, nawilża, daje przyjemne uczucie komfortu, pozostawiając włosy miękkie, wzmocnione, lśniące i zdrowe. Produkt jest bliski naturze, zawiera aż 98% składników pochodzenia naturalnego, jego skuteczność potwierdzają badania kliniczne.
Moc głównych składników:
- Naturalny kompleks PHYTOSINERGIA - kompleks roślinny stworzony z nawilżającego aloesu, zmiękczającego i nadającego połysk oleju arganowego oraz wzmacniającej keratyny roślinnej, ekstrahowanej z konopi i ryżu.
- Naturalne nawilżacze - ułatwiają rozczesywanie włosów pokrywając ich powierzchnię.
- Olej kokosowy – bogaty w nasycone kwasy tłuszczowe, a zwłaszcza w kwas laurynowy, który działa odżywczo, zmiękczająco i naprawczo na włókno włosa.
- Białka pszenne – nadają włosom objętości.
Naprawcza maska restrukturyzująca do włosów Equilibra TRICOLOGICA to kosmetyk wydajny, wolny od parabenów, SLS, alergenów, delikatnie perfumowany. Stanowi idealny zestaw z naprawczym szamponem i odżywką restrukturyzującą Equilibra TRICOLOGICA.
www.equilibra.pl , www.equilibrasklep.pl
Producent: EQUILIBRA, Linia produktowa: TRICOLOGICA
Opakowanie: 250 ml
Cena: ok. 36,39 zł
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Equilibra to marka z ponad 30-letnim doświadczeniem, będąca liderem w sprzedaży suplementów diety i kosmetyków naturalnych we Włoszech, wśród których kosmetyki Aloe Vera odnoszą największy sukces. W swojej ofercie oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych posiada również suplementy diety. Equilibra stawia na naturalne trendy i skuteczną pielęgnację w zgodzie z naturą. W dążeniu do naturalności i jej szczególnego pokreślenia, asortyment marki sukcesywnie wzbogacany jest o nowe lepsze składy i moc ekstraktów roślinnych, a produkty marki stopniowo przechodzą rebranding opakowań w kierunku bardziej ekologicznych rozwiązań. Equilibra używa surowców najlepszej jakości. Aloes, który jest głównym składnikiem produktów Equilibra, uzyskiwany jest w ręcznym procesie ekstraktowania liścia na zimno, kolejno następuje mechaniczne upłynnienie i stabilizacja wewnętrznej tkanki liści, dzięki czemu w pełni zachowuje swoje dobroczynne właściwości, stanowiąc 100% czysty nienaruszony surowiec. Co bardzo ważne, produkty Equilibra zawierają wysokie stężenie czystego, niepasteryzowanego Aloe Vera, od 20 aż do 98%!

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.