Good Fortune
MARKA
Viktor&Rolf to awangardowy i luksusowy dom mody założony w 1993 roku przez holenderskich artystów mody Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena, rozpoznawanych i szanowanych za prowokacyjne podejście do Haute Couture i konceptualny styl glamour.
Jako artyści mody, Viktor & Rolf wierzą w moc transformacji. Nieustannie ewoluują i poszerzają granice swojej twórczości. Haute Couture to dla nich laboratorium ekspresji. Ich sezonowe pokazy prezentują eksplorację artystycznych umiejętności, a każda kolekcja opiera się na ich 25-letniej wiedzy i doświadczeniu sztuki celebracyjnej, ale nadającej się do noszenia.
Viktor & Rolf podchodzą do rozwoju zapachów w taki sam sposób, jak do mody: z drobiazgowym, wręcz technicznym wyrafinowaniem, nieustannie rozwijając swoje perfumy i wynosząc je na nowe, niezrównane wyżyny, czyniąc niemożliwe możliwym.
Po głośnej, globalnej premierze perfum Flowerbomb w 2005 roku, które szybko stały się jednym z najbardziej kultowych i najlepiej sprzedających się zapachów dla kobiet, Viktor&Rolf wychodzi z zupełnie nowym projektem przedstawiając GOOD FORTUNE, promowane przez wizjonerską artystkę wizualną, piosenkarkę i tancerkę FKA twigs. Uznana piosenkarka i autorka tekstów FKA twigs jest laureatką nagrody Grammy. Jej muzyka nagina gatunki, czerpiąc z takich źródeł jak elektronika, trip hop, R&B i awangarda. Po raz kolejny przeciwstawiając się kodom mody i perfum, Viktor&Rolf przedstawia duchowy hymn do nowej ery dostatniej kobiecości.
NOWA GENERACJA PERFUM
DLA NOWEJ GENERACJI WSPÓŁCZESNYCH MISTYKÓW
GOOD FORTUNE od Viktor&Rolf to zapach, który wyraża nowoczesną duchowość. Został stworzony, aby rezonować z tymi, którzy są na wewnętrznej ścieżce, aby odkryć istotę istnienia. Viktor&Rolf są gawędziarzami, a opowieść o GOOD FORTUNE jest pełna żartobliwie tajemniczych odniesień do „duchowości”, takich jak biała magia i alchemia; joga i kosmos; lecznicza moc kryształów i kwiatów oraz archetypowy wizerunek wróżki z kryształową kulą. Zapach jest zaproszeniem dla tych, którzy chcą odkryć swojego wewnętrznego, nowoczesnego mistyka, podążać własną ścieżką i zaufać własnej wrodzonej mocy. Dla tych, którzy są świadomi swojej aktywnej roli w tworzeniu własnego szczęścia.
„Zawsze chcemy nieść pozytywne przesłanie” – mówią projektanci Viktor Horsting i Rolf Snoeren. „Od dłuższego czasu naszym pragnieniem było stworzenie zapachu wokół koncepcji nowoczesnej duchowości: osobistego rozwoju i poszukiwania głębszego sensu, zarówno wewnętrznego, jak i poza zwykle obserwowalnym światem. Przez lata sami otworzyliśmy się na bardziej uduchowione podejście do życia i intuicyjnie czujemy, że to właściwy moment na takie przesłanie. Jak zawsze nasza opowieść jest przesiąknięta poczuciem luksusu i przepychu. Ponadto jesteśmy dumni, że GOOD FORTUNE nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Chcemy przyczynić się do tworzenia lepszego świata, a jest to mały krok w tym kierunku”.
GOOD FORTUNE to nowoczesny eliksir, który jest innowacyjny na wielu poziomach. Posiada ekskluzywny, nigdy wcześniej nieużywany destylat z kwiatu kopru włoskiego i goryczki. Niczym magiczna mikstura, ta niespotykana dotąd nuta jest unikalną alchemią pomiędzy wyekstrahowanymi razem dwoma składnikami. GOOD FORTUNE nie zawiera również składników pochodzenia zwierzęcego, co wciąż jest rzadkością we współczesnej perfumerii.
Twarzą zapachu jest wizjonerska artystka, piosenkarka i tancerka: FKA twigs. „GOOD FORTUNE odblokowuje moją wyobraźnię i pobudza zmysły, jest jednocześnie tajemniczy, mistyczny i ekscytujący.” – mówi gwiazda. „To daje mi siłę do spełnienia mojego proroctwa i dzięki introspekcji jestem w stanie istnieć w mojej wyjątkowej i prawdziwej mocy. Podobnie jak ja, GOOD FORTUNE jest delikatny, ale odważny, to jedyny w swoim rodzaju zapach, który celebruje siłę kobiecości”.
Po raz kolejny przeciwstawiając się zasadom mody i perfum, Viktor&Rolf przedstawia duchowy hymn do nowej ery dostatniej kobiecości. Dzięki GOOD FORTUNE Viktor&Rolf przewidują świetlaną przyszłość, kierując się jednym mottem: „Przeznaczenie nie jest kwestią przypadku, ale kwestią wyboru”.
PERFUMY
NOWA OLFAKTORYCZNA ALCHEMIA
Perfumiarzom Anne Flipo i Nicolas Beaulieu zajęło dziesięć lat – i ponad 3500 prób – aby wymyślić GOOD FORTUNE. Rezultat: unikalna i nigdy wcześniej niewidziana sygnatura, ekskluzywny kodestylat Viktor&Rolf z kopru włoskiego i kwiatu goryczki — tworzący główną nutę zapachu — oraz wegańska formuła bez składników pochodzenia zwierzęcego (jako pierwszy w historii zapach L'Oréal Luxe).
Flipo i Beaulieu dodali superinfuzję aksamitnego indyjskiego jaśminu Grandiflorum, który został stworzony wyłącznie dla GOOD FORTUNE do nuty serca, a także etycznie pozyskiwaną, kremową wanilię z Madagaskaru do nuty bazy. Dwa naturalne super składniki, które tworzą naprawdę wyjątkową sygnaturę.
Perfumiarze wyjaśniają: „Sporządziliśmy GOOD FORTUNE jak magiczną miksturę o wyjątkowych właściwościach. Potężna alchemia aksamitnego jaśminu w kremowej kąpieli waniliowej, zwieńczona kodestylatem kopru włoskiego – rośliny często kojarzonej z białą magią – i kwiatu goryczki. Formuła, która na nowo interpretuje sztukę magii, wykorzystując urzekające składniki, które zwielokrotniają aurę perfum.”
FLAKON
ZAMANIFESTUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ
GOOD FORTUNE jest zamknięty w mistycznej szklanej butelce w kształcie kryształowej kuli – takiej, jaka jest używana przez wróżki. Na jej szczycie znajduje się fasetowana ametystowa zakrętka – symbol mocy i pozytywnej energii.
„Po FLOWERBOMB i szczęściu, które nam przyniósł”, wyjaśniają Horsting i Snoeren, „poszukiwaliśmy czegoś duchowego, z butelką, która wygląda jak kryształowa kula”.
Wykonana w 15 % ze szkła pochodzącego z recyklingu i w 100 % nadająca się do recyklingu, butelka zachwyca purpurowym kolorem; unosi się i swoiście lewituje nad cennym złotym piedestałem.
A ponieważ flakon jest zbyt cenny, by go marnować, butelkę można ponownie napełnić i wielokrotnie używać. Flakon umieszczono w fioletowym pudełku bez plastiku, ostemplowanym kultową pieczęcią Viktor&Rolf.
GOOD FORTUNE będzie dostępny w formatach 10ml, 30ml, 50ml i 90ml z butelką uzupełniającą 100ml wyłącznie w perfumeriach Notino i na stronie Notino.pl.
FKA TWIGS TWARZĄ PERFUM
FKA twigs to wielokrotnie nagradzana i nominowana artystka, której innowacyjność w muzyce, sztukach wizualnych i tańcu reprezentuje nie tylko przyszłe czasy, ale i czerpie z przeszłych. Mocno osadzona w teraźniejszości jako wizjonerska performerka i artystka o ujmującej obecności społecznej — FKA twigs jest twarzą GOOD FORTUNE.
„Zawsze kochałam perfumy” – mówi FKA twigs, która niedawno wydała mixtape CAPRISONGS, swoje pierwsze wydawnictwo od czasu MAGDALENE w 2019 roku. „Zanim moja kariera nabrała rozpędu, pracowałam jako doradczyni ds. urody w domu towarowym w Londynie. Tam poznałam Viktor&Rolf, ponieważ byłam sprzedawcą marki. Stanie się częścią ich wszechświata jest jak magia, spełnienie marzeń. Czuję, że istnieje więź, która nas łączy”.
„Od lat jesteśmy fanami FKA twigs” – mówią projektanci Viktor Horsting i Rolf Snoeren. „Oboje zgodziliśmy się, że będzie idealną twarzą dla GOOD FORTUNE. Jest nie tylko jedną z największych dzisiejszych gwiazd popu, ale także niezwykle kreatywną, prawdziwą artystką. Wizjonerką i symbolem różnorodności. Jest niesamowitą ikoną Viktor&Rolf i absolutnie odpowiednią osobowością dla naszych nowych perfum. Dla nas ucieleśnia ideę „nowoczesnego mistyka”, jak nikt inny”.
KAMPANIA
PRAWDZWIE NIEZIEMSKA
Viktor&Rolf prezentuje GOOD FORTUNE, hipnotyzujący film Andrew Thomasa Huanga z udziałem FKA twigs. Kreatywne video przedstawia piosenkarkę podróżującą po uniwersum GOOD FORTUNE za pomocą niekończącego się „zoomu”.
W pierwszej scenie widzowie spotykają FKA twigs jako tajemniczą wróżkę, która dowodzi kryształową kulą, symbolem nierozpoznawalnej przyszłości. Zostają następni wciągnięci w kulę i w halucynacyjną sekwencję scen, w których twiga wchodzi w interakcję z kryształową kulą w zmieniającym się otoczeniu: FKA twigs unosi się w poetyckiej stylizacji kosmosu, głaszcze kryształową kulę; pojawia się w tunelu pięknie kwitnącego jaśminu; tańczy na eterycznej nocnej łące i zrywa kryształowy księżyc z nieba; pojawia się także w świecie luksusowo purpurowych ametystów; medytuje ku oświeceniu i zmierza ku manifestacji kryształowej kuli. Publiczność kończy wizualną przygodę tam, gdzie się zaczęła, z wróżką. Kryształowa kula nie ma dla niej żadnych niespodzianek. FKA twigs tworzy własne przeznaczenie. „Na potrzeby kampanii wyobrażaliśmy sobie twigs jako nowoczesną wróżkę”, mówią projektanci, „używając swojej kryształowej kuli, kształtuje własne przeznaczenie”.
Reżyser filmowy Andrew Thomas Huang jest znany w branży ze swoich kreatywnych teledysków, w tym Cellophane dla FKA twigs i The Gate dla Björk.
Legendarni fotografowie mody, Inez i Vinoodh, stworzyli oszałamiające fotografie w ramach kampanii.
Ścieżka dźwiękowa kampanii „Killer” została stworzona na potrzeby kampanii przez FKA twigs i napisana wspólnie z trzema innymi twórcami: Amanda Ghost, Jimmy Napes i Jonny Coffer, pokazując jej kreatywne zaangażowanie w projekt. Ten ekskluzywny utwór zostanie oficjalnie zaprezentowany w połączeniu z kampanią GOOD FORTUNE.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.