Komunikaty PR

Holistyczne podejście do dbania o skórę - esencje Herbapol Polana

2022-03-10  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania IP Polana ( 0.3 MB )

Skutecznych, a jednocześnie bezpiecznych sposobów na dbanie o cerę warto szukać w naturze. To źródło wartościowych składników i niewyczerpana wręcz skarbnica inspiracji. Warto przy tym pamiętać, że najbardziej efektywna jest pielęgnacja kompleksowa, czyli taka, która od zewnątrz dba o skórę za sprawą kosmetyków, a od wewnątrz z pomocą suplementów diety. Marka Herbapol Polana stawia właśnie na takie – holistyczne – podejście do dbania o siebie, a jej starannie opracowane programy pielęgnacyjne – Nawilżanie, Odmładzanie i Rewitalizacja – obejmują także roślinne esencje do picia.

Zarówno kosmetyki, jak i esencje Herbapol Polana, odpowiadają na potrzeby różnych rodzajów skóry. Ich formuły oparto na unikalnym połączeniu czerwonej koniczyny z mnóstwem roślinnych ekstraktów w zależności od potrzeb i rodzaju skóry, do której są przeznaczone. Każda linia – Nawilżanie, Odmładzanie i Rewitalizacja – została uzupełniona esencją stworzoną na bazie naturalnych wyciągów z ziół i z dodatkiem takich składników, jak cynk, biotyna, kwas hialuronowy, koenzym Q10 czy witamina C. Wszystkie trzy esencje można obecnie kupić w atrakcyjnej promocji na www.e-polana.com.

Esencje Herbapol Polana wzmacniają, nawilżają i rewitalizują skórę, działając na jej głębokie warstwy od wewnątrz. Dzięki temu są najlepiej przyswajalną formą codziennej dawki kolagenu, kwasu hialuronowego czy witaminy C. Istotnym składnikiem wszystkich produktów jest czerwona koniczyna, która działa nawilżająco, wygładzająco oraz oczyszczająco. Zawiera m.in. przeciwutleniacze i wspiera gospodarkę hormonalną, a także działa antyoksydacyjnie i przeciwzapalnie – dzięki dużej zawartości flawonoidów i antocyjanów, co niweluje zmiany skórne wywołane zaburzeniami pracy hormonów. Likwiduje przebarwienia oraz zaczerwieniania. Tak szybkiego wchłaniania substancji odżywczych, a co za tym idzie działania od wewnątrz, nie zapewni nawet najlepszy kosmetyk.

Esencje Herbapol Polana są dostępne w trzech wariantach funkcjonalnych i smakowych – malinowym, gruszkowym lub czarnej porzeczki. Są gotowe do spożycia po rozcieńczeniu z wodą.

 

Esencja z koenzymem Q10 Herbapol Polana Suplement Diety – 36,99 zł/25 saszetek

Naturalny suplement diety stymulujący procesy oczyszczania. Zawiera m.in. wyciąg z czerwonej koniczyny, koenzym Q10 redukujący negatywny wpływ wolnych rodników, cynk wzmacniający skórę, włosy i paznokcie, niacynę potrzebną do utrzymania prawidłowego stanu błon śluzowych i wyciąg z liści pokrzywy mający działanie detoksykujące. 25 saszetek rozpuszczalnych w wodzie o smaku soczystej czarnej porzeczki, to doskonałe uzupełnienie codziennej diety.

Esencja z kwasem hialuronowym Herbapol Polana Suplement Diety – 32,99 zł/25 saszetek

Naturalny suplement diety doskonały do pielęgnacji skóry odwodnionej. Zawiera m.in. wyciąg z czerwonej koniczyny, kwas hialuronowy wspomagający sprężystość i gładkość skóry, a także cynk i biotynę – naturalnie dbające o zdrową skórę, włosy i paznokcie. 25 saszetek rozpuszczalnych w wodzie o przyjemnym, malinowym smaku, rewelacyjnie wpisuje się w codzienną zdrową dietę.

Esencja z kolagenem i witaminą C Herbapol Polana Suplement Diety – 39,99 zł/25 saszetek

Naturalny suplement diety idealny do pielęgnacji skóry potrzebującej odmłodzenia. Zawiera naturalny ekstrakt z czerwonej koniczyny, kolagen zwany białkiem młodości, który zapewnia skórze gładkość i młodzieńczy wygląd, witaminę C wspomagającą prawidłową produkcję kolagenu oraz cynk, który dobroczynnie wpływa na kondycję skóry, włosów i paznokci. 25 saszetek o apetycznym, gruszkowym smaku świetnie sprawdzi się w codziennym menu.

Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na: www.e-polana.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.