Komunikaty PR

Hollywood Hair nie zwalnia tempa. Firma otworzy salon w Bydgoszczy

2024-03-06  |  09:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - renomowana marka włosowa specjalizująca się w profesjonalnym przedłużaniu włosów oraz posiadająca własną markę kosmetyków do pielęgnacji włosów i suplementów, ogłasza plany otwarcia kolejnego salonu - tym razem w Bydgoszczy. Będzie to trzynasty punkt działający pod szyldem firmy. Placówka rozpocznie swoją działalność już w maju br. W zamiarach Hollywood Hair są: dalsze skalowanie biznesu zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz wprowadzenie na rynek innowacyjnej aplikacji, wykorzystującej sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości.

Tylko w 2023 r. Hollywood Hair otworzyło trzy nowe salony: w Szczecinie, Lublinie i Łodzi - tym samym przyspieszając swoją ekspansję na mapie Polski. Planowo już w maju br. firma uruchomi swój kolejny, dwunasty salon w kraju.

- Trend przedłużania włosów prężnie się rozwija i coraz więcej kobiety decyduje się na tego typu usługę. Jako liderzy w branży widzimy w tym duży potencjał, z którego chcemy skorzystać. Jednym z naszych celów jest to, aby Hollywood Hair było dostępne w największych polskich miastach. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na otwarcie salonu w Bydgoszczy. Dzięki temu nie tylko dotrzemy do kolejnej rzeszy kobiet, zainteresowanych naszymi usługami, ale też wzmocnimy swoją pozycję na rodzimym rynku - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Aktualnie pod szyldem Hollywood Hair funkcjonuje 12 salonów w tym jeden w hiszpańskiej Marbelli. Wśród klientek marki znajdują się aktorki, influencerki i osoby znane ze świata tzw. show-biznesu. Są to m.in. Karolina Gilon, Sonia Bohosiewicz i Mama Ginekolog. Firma oferuje nie tylko usługę przedłużania włosów, ale również konsultacje trychologiczne, własne suplementy diety oraz akcesoria i kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów. Obecnie portfolio firmy liczy ponad sto produktów i jest stale rozwijane. W grudniu 2023 r. na rynku zadebiutowała nowa linia produktowa marki „My Hair Spa”, a w ciągu minionych miesięcy e-commerce firmy wzrósł aż o 300%.

Ambicją Hollywood Hair jest to, aby marka stała się globalna. Jeszcze w tym roku firma otworzy swój pierwszy salon w Londynie.

- Zaczniemy od jednego punktu, lecz planujemy stworzyć i rozwinąć całą sieć salonów przedłużania włosów na rynku brytyjskim. Dzięki naszemu doświadczeniu z działalności w Polsce - wierzymy, że uda nam się to osiągnąć. Przedłużanie włosów w Wielkiej Brytanii jest bardzo popularne, ale tamtejsze techniki pod względem jakości i innowacji znacząco odbiegają od tych proponowanych przez nas. Moją misją jest zmiana tego i wprowadzenie tam zupełnie nowej jakości - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Równolegle włosowa marka pracuje nad nowoczesną i innowacyjną aplikacją, która powstaje we współpracy z firmą DesignoWeb. Będzie to pierwsza tego typu aplikacja wykorzystująca sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości, w której każda osoba będzie mogła dopasować do siebie włosy przedłużane przed ewentualnym zabiegiem w czasie rzeczywistym. Narzędzie powstaje przy uwzględnieniu najnowszych trendów technologicznych na rynku. Planowo aplikacja zadebiutuje już za kilka tygodni. Będzie ona darmowa.

Szacunki Fortune Business Insights wskazują, że do 2030 r. rynek przedłużania włosów osiągnie wartość 7,9 mld USD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.