Hollywood Hair nie zwalnia tempa. Firma otworzy salon w Bydgoszczy
Hollywood Hair - renomowana marka włosowa specjalizująca się w profesjonalnym przedłużaniu włosów oraz posiadająca własną markę kosmetyków do pielęgnacji włosów i suplementów, ogłasza plany otwarcia kolejnego salonu - tym razem w Bydgoszczy. Będzie to trzynasty punkt działający pod szyldem firmy. Placówka rozpocznie swoją działalność już w maju br. W zamiarach Hollywood Hair są: dalsze skalowanie biznesu zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz wprowadzenie na rynek innowacyjnej aplikacji, wykorzystującej sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości.
Tylko w 2023 r. Hollywood Hair otworzyło trzy nowe salony: w Szczecinie, Lublinie i Łodzi - tym samym przyspieszając swoją ekspansję na mapie Polski. Planowo już w maju br. firma uruchomi swój kolejny, dwunasty salon w kraju.
- Trend przedłużania włosów prężnie się rozwija i coraz więcej kobiety decyduje się na tego typu usługę. Jako liderzy w branży widzimy w tym duży potencjał, z którego chcemy skorzystać. Jednym z naszych celów jest to, aby Hollywood Hair było dostępne w największych polskich miastach. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na otwarcie salonu w Bydgoszczy. Dzięki temu nie tylko dotrzemy do kolejnej rzeszy kobiet, zainteresowanych naszymi usługami, ale też wzmocnimy swoją pozycję na rodzimym rynku - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Aktualnie pod szyldem Hollywood Hair funkcjonuje 12 salonów w tym jeden w hiszpańskiej Marbelli. Wśród klientek marki znajdują się aktorki, influencerki i osoby znane ze świata tzw. show-biznesu. Są to m.in. Karolina Gilon, Sonia Bohosiewicz i Mama Ginekolog. Firma oferuje nie tylko usługę przedłużania włosów, ale również konsultacje trychologiczne, własne suplementy diety oraz akcesoria i kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów. Obecnie portfolio firmy liczy ponad sto produktów i jest stale rozwijane. W grudniu 2023 r. na rynku zadebiutowała nowa linia produktowa marki „My Hair Spa”, a w ciągu minionych miesięcy e-commerce firmy wzrósł aż o 300%.
Ambicją Hollywood Hair jest to, aby marka stała się globalna. Jeszcze w tym roku firma otworzy swój pierwszy salon w Londynie.
- Zaczniemy od jednego punktu, lecz planujemy stworzyć i rozwinąć całą sieć salonów przedłużania włosów na rynku brytyjskim. Dzięki naszemu doświadczeniu z działalności w Polsce - wierzymy, że uda nam się to osiągnąć. Przedłużanie włosów w Wielkiej Brytanii jest bardzo popularne, ale tamtejsze techniki pod względem jakości i innowacji znacząco odbiegają od tych proponowanych przez nas. Moją misją jest zmiana tego i wprowadzenie tam zupełnie nowej jakości - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Równolegle włosowa marka pracuje nad nowoczesną i innowacyjną aplikacją, która powstaje we współpracy z firmą DesignoWeb. Będzie to pierwsza tego typu aplikacja wykorzystująca sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości, w której każda osoba będzie mogła dopasować do siebie włosy przedłużane przed ewentualnym zabiegiem w czasie rzeczywistym. Narzędzie powstaje przy uwzględnieniu najnowszych trendów technologicznych na rynku. Planowo aplikacja zadebiutuje już za kilka tygodni. Będzie ona darmowa.
Szacunki Fortune Business Insights wskazują, że do 2030 r. rynek przedłużania włosów osiągnie wartość 7,9 mld USD.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.