Hollywood Hair otwiera dziesiąty jubileuszowy salon w Szczecinie
Firma Hollywood Hair będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, poszerza swoją ekspansję i otwiera dziesiąty salon - tym razem w Szczecinie. Marka obecna także w hiszpańskiej Marbelli równolegle startuje z festiwalem „Hairchella”, w ramach którego oferuje kobietom m.in. możliwość skorzystania z darmowych konsultacji i porad dotyczących pielęgnacji włosów.
W ciągu 7 lat od momentu powstania Hollywood Hair stało się liderem na polskim rynku przedłużania włosów. Specjaliści firmy do tej pory obsłużyli około 80 tys. klientek i doczepili im łącznie około 80 tys.km. włosów (dla porównania: obwód Ziemi wynosi 40 075 km.). Marka obecna w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Sopocie, Katowicach, Poznaniu i hiszpańskiej Marbelii uruchamia swój kolejny salon w Polsce, co wiąże się z rosnącym popytem na oferowane przez nią usługi.
- Bardzo się cieszę, że od dziś klientki mogą korzystać z naszych usług również w Szczecinie. Wiem, że długo czekały na to, aż rozpoczniemy działalność w tej lokalizacji. Otwarcie jubileuszowego dziesiątego salonu to kolejny ważny krok w rozwoju naszego biznesu, dzięki któremu wzmacniamy ekspansję marki. Kiedy zaczynaliśmy, to w Polsce rynek przedłużania włosów praktycznie nie istniał. To właśnie my jesteśmy jego prekursorami i jestem dumna z tego, że rośniemy w siłę - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Wśród klientek Hollywood Hair znajdują się nazwiska, które znamy z pierwszych stron gazet i portali internetowych. Z usług marki korzystają m.in. Kasia Nosowska, Olga Frycz, Sonia Bohosiewicz, Anna Maria Sieklucka, Maffashion, Wersow, Nicole Sochacki (Mama Ginekolog), Maja Bohosiewicz, Karolina Gilon czy Patricia Kazadi. Tym, co wyróżnia firmę, jest holistyczne podejście do włosów. Oferuje ona nie tylko usługę ich przedłużania, ale też własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria do pielęgnacji, które dystrybuowane są za pośrednictwem kanału e-commerce. W jej portfolio znajduje się łącznie około stu produktów. Klientki Hollywood Hair w salonach sieci mogą także korzystać z porad trychologicznych.
Otwarciu dziesiątego salonu działającego pod szyldem marki towarzyszy rozpoczęcie włosowego festiwalu „Hairchella”. W jego ramach klientki firmy oraz zainteresowane mieszkanki miast, w których zlokalizowane są salony Hollywood Hair, będą mogły skorzystać z darmowych konsultacji oraz porad dotyczących pielęgnacji włosów, wykonać modne stylizacje przy pomocy specjalistek oraz wzbogacić fryzurę o kolorowe warkoczyki. Dodatkowo czekają na nie atrakcyjne rabaty na autorskie produkty i suplementy Hollywood Hair.
- Każda kobieta pragnie mieć piękne i zdrowe włosy, ale żeby było to możliwe, należy odpowiednio dbać o ich kondycję. Dzięki organizowanemu przez nas festiwalowi „Hairchella” wychodzimy kobietom naprzeciw i przypominamy, że u podstaw dobrze wyglądających włosów zawsze jest ich zdrowie. Nie możemy też zapominać o właściwej suplementacji oraz preparatach pielęgnacyjnych - komentuje Klaudia Duszyńska. - „Harichella” to nie tylko porady i konsultacje, ale też możliwość wykonania stylowych fryzur, jak fale czy loki. Na wszystkie kobiety, które w trakcie trwania wydarzenia odwiedzą nasze salony, będą czekać ekspertki Hollywood Hair, które doskonale wiedzą, jak zajmować się włosami - dodaje Klaudia Duszyńska.
W planach Hollywood Hair jest otwieranie kolejnych salonów zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku. Marka zamierza także pozyskiwać nowe rynki e-commerce, które przyczynią się do zwiększania sprzedaży jej produktów i akcesoriów. Aktualnie sieć posiada własny sklep on-line angielsko i hiszpańsko języczny oraz prowadzi sprzedaż w całej Europie za pośrednictwem platformy Amazon. Firma chce wykorzystać potencjał rozwijającego się rynku beauty i stać się europejskim liderem w branży doczepiania włosów.
Z danych stowarzyszenia Cosmetics Europe wynika, że Europa stanowi obecnie największy na świecie rynek produktów z kategorii higieny osobistej oraz dbałości o urodę określanych jako Beauty& Personal Care. Jego wartość wynosi już ponad 76 miliardów euro.
Harmonogram festiwalu „Hairchella”:
8-14.05 Szczecin; ul. Bolesława Krzywoustego 80
15-21.05 Poznań; ul. Plac Wolności 7
22-28.05 Katowice; Altus, ul. Uniwersytecka 13
29.05-04.06 Wrocław; ul. Plac Kościuszki 5
5-11.06 Sopot; ul. Aleja Niepodległości 727
12-18.06 Kraków; ul. Zwierzyniecka 30
19-25.06 Warszawa; ul. Belwederska 44, ul. Wilcza 2/4 lok 1 oraz ul. Sobieskiego 102A
*W każdym z miast festiwal trwa od poniedziałku do piątku (bez weekendu).
***
O firmie:
Hollywood Hair to marka założona przez Klaudię Duszyńską - businesswoman z 10-letnim doświadczeniem w biznesie. Przed rozpoczęciem działalności w branży przedłużania włosów, Klaudia Duszyńska prowadziła firmę modową Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. Firma holistycznie podchodzi do włosów, oferując nie tylko usługę ich przedłużania, ale również własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria. Sieć salonów Hollywood Hair liczy 9 lokalizacji w największych polskich miastach oraz jeden salon w hiszpańskiej Marbelli. W planach marki jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i europejska.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Żywienie
Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.