Hollywood Hair otwiera swój trzynasty salon w Polsce - tym razem w Rzeszowie
Hollywood Hair - jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek włosowych, będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji suplementy, kosmetyki i akcesoria do włosów, ich stylizacji i skóry głowy, otwiera swój piętnasty salon - tym razem w Rzeszowie. Jest to trzynasty salon działający pod szyldem firmy w kraju. Na tym nie koniec. Planowo jeszcze w tym roku marka uruchomi kolejny salon w Polsce oraz wzmocni swoją obecność w Wielkiej Brytanii i otworzy drugi salon w Londynie. W planach Hollywood Hair jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i światowa.
W ciągu przeszło 8 lat Hollywood Hair zdobyło pozycję lidera na rodzimym rynku przedłużania włosów. Tylko w tym roku firma uruchomiła salon w Bydgoszczy, a następnie rozszerzyła swoją ekspansję poza Polską, rozpoczynając działalność w Wielkiej Brytanii. To drugi po Hiszpanii zagraniczny rynek, gdzie obecna jest włosowa marka. Rzeszowski salon jest w sumie piętnastym działającym pod jej szyldem.
- Otwarcie rzeszowskiego salonu to z jednej strony kolejny krok na drodze do zapewnienia klientkom w całym kraju możliwości skorzystania z usług na najwyższym poziomie, a z drugiej - odpowiedź na rosnący popyt w zakresie przedłużania włosów. Podobnie jak w naszych pozostałych punktach - również w Rzeszowie panie będą miały dostęp do pełnej gamy usług, w tym konsultacji trychologicznych czy konsultacji z doświadczonymi stylistkami, które pomogą im dobrać odpowiednie rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
To jednak nie koniec ambitnych planów ekspansji firmy. Jeszcze w tym roku Hollywood Hair planuje otworzyć czternasty salon w Polsce (jego lokalizacja zostanie ujawniona wkrótce) oraz drugi w Wielkiej Brytanii, umacniając tym samym swoją pozycję na tamtejszym rynku. Po udanym debiucie w Anglii (pierwszy salon Hollywood Hair uruchomiono w Londynie w lipcu br.), marka z niecierpliwością oczekuje na dalszy rozwój na Wyspach Brytyjskich.
- Moim marzeniem jest to, aby Hollywood Hair stało się marką globalną i niekwestionowanym liderem na światowym rynku przedłużania włosów, do czego staram się dążyć krok po kroku. Wielka Brytania po Hiszpanii to drugi zagraniczny rynek, na którym jesteśmy obecni, ale na pewno nie ostatni. Już rozglądamy się za kolejnymi. Na ten moment skupiamy się jednak na naszym rozwoju w Anglii, gdzie otwarcie pierwszego salonu spotkało się z ogromnym entuzjazmem i zainteresowaniem. W ślad za tym i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - jeszcze w tym roku uruchomimy naszą kolejną lokalizację w Londynie - zapowiada Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Hollywood Hair oferuje nie tylko profesjonalne przedłużanie i zagęszczanie włosów, ale też szeroki asortyment produktów i akcesoriów do nich i ich stylizacji. Portfolio produktowe marki liczy już przeszło 100 pozycji. Firma nieustannie pracuje nad rozwijaniem swojej oferty i wprowadzaniem do niej nowych suplementów i kosmetyków. W ostatnim czasie do oferty marki trafiły produkty oparte na oleju arganowym, takie jak szampon, maska, odżywka oraz specjalnie skompletowane zestawy arganowe, które kompleksowo pomogą zadbać o nawilżenie, wygląd, miękkość i odżywienie włosów. Firma zaoferowała także klientkom produkt termoochronny „230°C Thermo Protection” chroniący włosy przed uszkodzeniami wywołanymi ciepłym i gorącym powietrzem aż do 230°C oraz „Smooth Spray”, czyli odżywkę w sprayu bez spłukiwania ułatwiającą rozczesywanie kosmków.
Z danych Market Research Future wynika, że globalny rynek przedłużania włosów osiągnie wartość 10,98 mld USD do 2032 roku. Branża ta prężnie się rozwija, ponieważ coraz więcej osób poszukuje wszechstronnych opcji ulepszania swoich fryzur.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.