Komunikaty PR

Hollywood Hair otwiera swój trzynasty salon w Polsce - tym razem w Rzeszowie

2024-09-03  |  09:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek włosowych, będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji suplementy, kosmetyki i akcesoria do włosów, ich stylizacji i skóry głowy, otwiera swój piętnasty salon - tym razem w Rzeszowie. Jest to trzynasty salon działający pod szyldem firmy w kraju. Na tym nie koniec. Planowo jeszcze w tym roku marka uruchomi kolejny salon w Polsce oraz wzmocni swoją obecność w Wielkiej Brytanii i otworzy drugi salon w Londynie. W planach Hollywood Hair jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i światowa.

W ciągu przeszło 8 lat Hollywood Hair zdobyło pozycję lidera na rodzimym rynku przedłużania włosów. Tylko w tym roku firma uruchomiła salon w Bydgoszczy, a następnie rozszerzyła swoją ekspansję poza Polską, rozpoczynając działalność w Wielkiej Brytanii. To drugi po Hiszpanii zagraniczny rynek, gdzie obecna jest włosowa marka. Rzeszowski salon jest w sumie piętnastym działającym pod jej szyldem.

- Otwarcie rzeszowskiego salonu to z jednej strony kolejny krok na drodze do zapewnienia klientkom w całym kraju możliwości skorzystania z usług na najwyższym poziomie, a z drugiej - odpowiedź na rosnący popyt w zakresie przedłużania włosów. Podobnie jak w naszych pozostałych punktach - również w Rzeszowie panie będą miały dostęp do pełnej gamy usług, w tym konsultacji trychologicznych czy konsultacji z doświadczonymi stylistkami, które pomogą im dobrać odpowiednie rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

To jednak nie koniec ambitnych planów ekspansji firmy. Jeszcze w tym roku Hollywood Hair planuje otworzyć czternasty salon w Polsce (jego lokalizacja zostanie ujawniona wkrótce) oraz drugi w Wielkiej Brytanii, umacniając tym samym swoją pozycję na tamtejszym rynku. Po udanym debiucie w Anglii (pierwszy salon Hollywood Hair uruchomiono w Londynie w lipcu br.), marka z niecierpliwością oczekuje na dalszy rozwój na Wyspach Brytyjskich.

- Moim marzeniem jest to, aby Hollywood Hair stało się marką globalną i niekwestionowanym liderem na światowym rynku przedłużania włosów, do czego staram się dążyć krok po kroku. Wielka Brytania po Hiszpanii to drugi zagraniczny rynek, na którym jesteśmy obecni, ale na pewno nie ostatni. Już rozglądamy się za kolejnymi. Na ten moment skupiamy się jednak na naszym rozwoju w Anglii, gdzie otwarcie pierwszego salonu spotkało się z ogromnym entuzjazmem i zainteresowaniem. W ślad za tym i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - jeszcze w tym roku uruchomimy naszą kolejną lokalizację w Londynie - zapowiada Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Hollywood Hair oferuje nie tylko profesjonalne przedłużanie i zagęszczanie włosów, ale też szeroki asortyment produktów i akcesoriów do nich i ich stylizacji. Portfolio produktowe marki liczy już przeszło 100 pozycji. Firma nieustannie pracuje nad rozwijaniem swojej oferty i wprowadzaniem do niej nowych suplementów i kosmetyków. W ostatnim czasie do oferty marki trafiły produkty oparte na oleju arganowym, takie jak szampon, maska, odżywka oraz specjalnie skompletowane zestawy arganowe, które kompleksowo pomogą zadbać o nawilżenie, wygląd, miękkość i odżywienie włosów. Firma zaoferowała także klientkom produkt termoochronny „230°C Thermo Protection” chroniący włosy przed uszkodzeniami wywołanymi ciepłym i gorącym powietrzem aż do 230°C oraz „Smooth Spray”, czyli odżywkę w sprayu bez spłukiwania ułatwiającą rozczesywanie kosmków.

Z danych Market Research Future wynika, że globalny rynek przedłużania włosów osiągnie wartość 10,98 mld USD do 2032 roku. Branża ta prężnie się rozwija, ponieważ coraz więcej osób poszukuje wszechstronnych opcji ulepszania swoich fryzur. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Problemy społeczne

Dramatyczna sytuacja w opiece długoterminowej. Kolejki oczekujących są coraz dłuższe [DEPESZA]

Ponad 20 tys. pacjentów czeka w kolejce do zakładów opiekuńczo-leczniczych, pielęgnacyjno-opiekuńczych i pielęgniarskiej opieki domowej. Wraz ze zmianami wprowadzonymi dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością inni oczekujący pacjenci są przesuwani do tyłu w kolejce, nawet jeżeli są w stanie cięższym. Mimo apeli kierowanych od kilku lat do rządzących sytuacja sektora opieki długoterminowej zamiast się poprawiać, wciąż się pogarsza.

Gwiazdy

Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki

Gospodarz programu „Dzień Dobry TVN” lubi celebrować Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie. Z ekscytacją czeka więc na te świąteczne dni i zapowiada, że w tym czasie nie stroni również od obowiązków w kuchni. Co prawda szefują w niej panie, ale on dwoi się i troi, by pomóc jak najwięcej. Krzysztof Skórzyński zapewnia, że w menu oczywiście nie zabraknie „królowej” świątecznego stołu – tradycyjnej sałatki jarzynowej, a on będzie miał duży udział w jej przygotowaniu.