Hollywood Hair otwiera swój trzynasty salon w Polsce - tym razem w Rzeszowie
Hollywood Hair - jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek włosowych, będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji suplementy, kosmetyki i akcesoria do włosów, ich stylizacji i skóry głowy, otwiera swój piętnasty salon - tym razem w Rzeszowie. Jest to trzynasty salon działający pod szyldem firmy w kraju. Na tym nie koniec. Planowo jeszcze w tym roku marka uruchomi kolejny salon w Polsce oraz wzmocni swoją obecność w Wielkiej Brytanii i otworzy drugi salon w Londynie. W planach Hollywood Hair jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i światowa.
W ciągu przeszło 8 lat Hollywood Hair zdobyło pozycję lidera na rodzimym rynku przedłużania włosów. Tylko w tym roku firma uruchomiła salon w Bydgoszczy, a następnie rozszerzyła swoją ekspansję poza Polską, rozpoczynając działalność w Wielkiej Brytanii. To drugi po Hiszpanii zagraniczny rynek, gdzie obecna jest włosowa marka. Rzeszowski salon jest w sumie piętnastym działającym pod jej szyldem.
- Otwarcie rzeszowskiego salonu to z jednej strony kolejny krok na drodze do zapewnienia klientkom w całym kraju możliwości skorzystania z usług na najwyższym poziomie, a z drugiej - odpowiedź na rosnący popyt w zakresie przedłużania włosów. Podobnie jak w naszych pozostałych punktach - również w Rzeszowie panie będą miały dostęp do pełnej gamy usług, w tym konsultacji trychologicznych czy konsultacji z doświadczonymi stylistkami, które pomogą im dobrać odpowiednie rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
To jednak nie koniec ambitnych planów ekspansji firmy. Jeszcze w tym roku Hollywood Hair planuje otworzyć czternasty salon w Polsce (jego lokalizacja zostanie ujawniona wkrótce) oraz drugi w Wielkiej Brytanii, umacniając tym samym swoją pozycję na tamtejszym rynku. Po udanym debiucie w Anglii (pierwszy salon Hollywood Hair uruchomiono w Londynie w lipcu br.), marka z niecierpliwością oczekuje na dalszy rozwój na Wyspach Brytyjskich.
- Moim marzeniem jest to, aby Hollywood Hair stało się marką globalną i niekwestionowanym liderem na światowym rynku przedłużania włosów, do czego staram się dążyć krok po kroku. Wielka Brytania po Hiszpanii to drugi zagraniczny rynek, na którym jesteśmy obecni, ale na pewno nie ostatni. Już rozglądamy się za kolejnymi. Na ten moment skupiamy się jednak na naszym rozwoju w Anglii, gdzie otwarcie pierwszego salonu spotkało się z ogromnym entuzjazmem i zainteresowaniem. W ślad za tym i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - jeszcze w tym roku uruchomimy naszą kolejną lokalizację w Londynie - zapowiada Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Hollywood Hair oferuje nie tylko profesjonalne przedłużanie i zagęszczanie włosów, ale też szeroki asortyment produktów i akcesoriów do nich i ich stylizacji. Portfolio produktowe marki liczy już przeszło 100 pozycji. Firma nieustannie pracuje nad rozwijaniem swojej oferty i wprowadzaniem do niej nowych suplementów i kosmetyków. W ostatnim czasie do oferty marki trafiły produkty oparte na oleju arganowym, takie jak szampon, maska, odżywka oraz specjalnie skompletowane zestawy arganowe, które kompleksowo pomogą zadbać o nawilżenie, wygląd, miękkość i odżywienie włosów. Firma zaoferowała także klientkom produkt termoochronny „230°C Thermo Protection” chroniący włosy przed uszkodzeniami wywołanymi ciepłym i gorącym powietrzem aż do 230°C oraz „Smooth Spray”, czyli odżywkę w sprayu bez spłukiwania ułatwiającą rozczesywanie kosmków.
Z danych Market Research Future wynika, że globalny rynek przedłużania włosów osiągnie wartość 10,98 mld USD do 2032 roku. Branża ta prężnie się rozwija, ponieważ coraz więcej osób poszukuje wszechstronnych opcji ulepszania swoich fryzur.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.