Komunikaty PR

Hollywood Hair otwiera swój trzynasty salon w Polsce - tym razem w Rzeszowie

2024-09-03  |  09:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek włosowych, będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji suplementy, kosmetyki i akcesoria do włosów, ich stylizacji i skóry głowy, otwiera swój piętnasty salon - tym razem w Rzeszowie. Jest to trzynasty salon działający pod szyldem firmy w kraju. Na tym nie koniec. Planowo jeszcze w tym roku marka uruchomi kolejny salon w Polsce oraz wzmocni swoją obecność w Wielkiej Brytanii i otworzy drugi salon w Londynie. W planach Hollywood Hair jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i światowa.

W ciągu przeszło 8 lat Hollywood Hair zdobyło pozycję lidera na rodzimym rynku przedłużania włosów. Tylko w tym roku firma uruchomiła salon w Bydgoszczy, a następnie rozszerzyła swoją ekspansję poza Polską, rozpoczynając działalność w Wielkiej Brytanii. To drugi po Hiszpanii zagraniczny rynek, gdzie obecna jest włosowa marka. Rzeszowski salon jest w sumie piętnastym działającym pod jej szyldem.

- Otwarcie rzeszowskiego salonu to z jednej strony kolejny krok na drodze do zapewnienia klientkom w całym kraju możliwości skorzystania z usług na najwyższym poziomie, a z drugiej - odpowiedź na rosnący popyt w zakresie przedłużania włosów. Podobnie jak w naszych pozostałych punktach - również w Rzeszowie panie będą miały dostęp do pełnej gamy usług, w tym konsultacji trychologicznych czy konsultacji z doświadczonymi stylistkami, które pomogą im dobrać odpowiednie rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

To jednak nie koniec ambitnych planów ekspansji firmy. Jeszcze w tym roku Hollywood Hair planuje otworzyć czternasty salon w Polsce (jego lokalizacja zostanie ujawniona wkrótce) oraz drugi w Wielkiej Brytanii, umacniając tym samym swoją pozycję na tamtejszym rynku. Po udanym debiucie w Anglii (pierwszy salon Hollywood Hair uruchomiono w Londynie w lipcu br.), marka z niecierpliwością oczekuje na dalszy rozwój na Wyspach Brytyjskich.

- Moim marzeniem jest to, aby Hollywood Hair stało się marką globalną i niekwestionowanym liderem na światowym rynku przedłużania włosów, do czego staram się dążyć krok po kroku. Wielka Brytania po Hiszpanii to drugi zagraniczny rynek, na którym jesteśmy obecni, ale na pewno nie ostatni. Już rozglądamy się za kolejnymi. Na ten moment skupiamy się jednak na naszym rozwoju w Anglii, gdzie otwarcie pierwszego salonu spotkało się z ogromnym entuzjazmem i zainteresowaniem. W ślad za tym i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - jeszcze w tym roku uruchomimy naszą kolejną lokalizację w Londynie - zapowiada Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Hollywood Hair oferuje nie tylko profesjonalne przedłużanie i zagęszczanie włosów, ale też szeroki asortyment produktów i akcesoriów do nich i ich stylizacji. Portfolio produktowe marki liczy już przeszło 100 pozycji. Firma nieustannie pracuje nad rozwijaniem swojej oferty i wprowadzaniem do niej nowych suplementów i kosmetyków. W ostatnim czasie do oferty marki trafiły produkty oparte na oleju arganowym, takie jak szampon, maska, odżywka oraz specjalnie skompletowane zestawy arganowe, które kompleksowo pomogą zadbać o nawilżenie, wygląd, miękkość i odżywienie włosów. Firma zaoferowała także klientkom produkt termoochronny „230°C Thermo Protection” chroniący włosy przed uszkodzeniami wywołanymi ciepłym i gorącym powietrzem aż do 230°C oraz „Smooth Spray”, czyli odżywkę w sprayu bez spłukiwania ułatwiającą rozczesywanie kosmków.

Z danych Market Research Future wynika, że globalny rynek przedłużania włosów osiągnie wartość 10,98 mld USD do 2032 roku. Branża ta prężnie się rozwija, ponieważ coraz więcej osób poszukuje wszechstronnych opcji ulepszania swoich fryzur. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Maść Rokitnikowa Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:
Uroda Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
2024-12-30 | 10:10

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”

Grudzień i styczeń to czas, kiedy szczególnie zależy nam na tym, by błyszczeć. Święta, noc sylwestrowa i upragnione, karnawałowe szaleństwa, które czekają nas już za
Uroda Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
2024-12-30 | 08:00

Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą

Jednym z kluczowych zimowych problemów skóry jest utrata blasku, świeżości i witalności. To właśnie teraz najwyraźniej dostrzegamy zmęczenie i szarość cery. Kosmetolodzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.