Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie
Hollywood Hair - marka będąca liderem na krajowym rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji kosmetyki i akcesoria do nich, już we wrześniu br. otworzy nowy salon w Rzeszowie. Będzie to trzynasty punkt firmy w Polsce, a w sumie piętnasty działający pod jej szyldem (licząc z salonem w Londynie, który zostanie otwarty w lipcu br.). Chcąc stale poszerzać zakres usług i rozwijać portfolio - włosowa marka wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już korzystają osobistości znane z mediów i serwisów plotkarskich.
Dzięki korzystaniu z nowoczesnych technik oraz wysokiej jakości włosów naturalnych, Hollywood Hair zdobyło uznanie wśród kobiet w całej Polsce. W maju br. marka uruchomiła swój dwunasty salon w kraju - w Bydgoszczy. W następstwie jego sukcesu i w ślad za rosnącym zapotrzebowaniem na usługi z zakresu profesjonalnego przedłużania włosów firma podjęła decyzję o otwarciu swojego kolejnego salonu na terenie Polski.
- Uruchomienie salonu w Rzeszowie będzie następnym krokiem w ekspansji naszej firmy na rodzimym rynku. To będzie nasz trzynasty polski salon, ale na pewno nie ostatni. Mogę zdradzić, że już rozglądamy się za kolejnymi potencjalnymi lokalizacjami, w których moglibyśmy rozpocząć działalność. Moda na przedłużanie włosów rozwija się od kilku lat i naszym zdaniem z takiej usługi będzie chciało korzystać coraz więcej kobiet, a my chcemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Rzeszowski salon Hollywood Hair planowo zostanie otwarty we wrześniu br. Obecnie włosowa marka posiada swoje punkty w Warszawie, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Bydgoszczy i hiszpańskiej Marbelii. Poza profesjonalnym przedłużaniem włosów - Hollywood Hair oferuje klientkom konsultacje trychologiczne oraz własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do włosów i ich stylizacji. Stale pracując nad poszerzaniem portfolio produktów i usług - firma wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już skorzystały m.in. Lil Masti czy Małgorzata Rozenek-Majdan.
- 8 lat temu, kiedy powstało Hollywood Hair, jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy tworzenie indywidualnego odcienia włosów przedłużanych bez użycia farb i rozjaśniaczy. Mogliśmy w ten sposób uzyskać najlepszy efekt kolorystyczny, wtapiający się we włosy naturalne klientki. Po latach doświadczeń i prób opracowaliśmy własną metodę „Blend 1:1”, która pozwala na uzyskanie trójwymiarowości koloru, optycznej objętości i niepowtarzalnego odcienia włosów - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair. - Cieszę się niezmiernie, że nasze starania i nową metodę doceniają nasze klientki, w tym panie, które znamy ze świata show-biznesu - dodaje Klaudia Duszyńska.
Metoda „Blend 1:1” polega na dokładnym i ręcznym mieszaniu od czterech do sześciu odcieni włosów w jednym pasemku. Dodatkowo sama aplikacja pasemek dopasowana jest kolorystycznie przy użyciu różnego rodzaju natężeń kolorystycznych i świetlnych pasem. Ta autorska metoda stosowana jest tylko w salonach Hollywood Hair.
Firma równolegle przygotowuje się do otwarcia swojego londyńskiego salonu, co nastąpi już w lipcu br. Marka będzie pierwszą polską specjalizującą się w przedłużaniu włosów i obecną w Wielkiej Brytanii.
Dane Future Market Insights pokazują, że rynek przedłużania włosów wyceniano na 2 721,8 mln USD w 2023 r. W 2022 r. wycena wyniosła 2 573,9 mln USD. Przewiduje się, że do 2033 r. rynek będzie rósł w tempie CAGR wynoszącym 6,3%, a jego wartość sięgnie 5 000,2 mln USD.
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.