Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie
Hollywood Hair - marka będąca liderem na krajowym rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji kosmetyki i akcesoria do nich, już we wrześniu br. otworzy nowy salon w Rzeszowie. Będzie to trzynasty punkt firmy w Polsce, a w sumie piętnasty działający pod jej szyldem (licząc z salonem w Londynie, który zostanie otwarty w lipcu br.). Chcąc stale poszerzać zakres usług i rozwijać portfolio - włosowa marka wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już korzystają osobistości znane z mediów i serwisów plotkarskich.
Dzięki korzystaniu z nowoczesnych technik oraz wysokiej jakości włosów naturalnych, Hollywood Hair zdobyło uznanie wśród kobiet w całej Polsce. W maju br. marka uruchomiła swój dwunasty salon w kraju - w Bydgoszczy. W następstwie jego sukcesu i w ślad za rosnącym zapotrzebowaniem na usługi z zakresu profesjonalnego przedłużania włosów firma podjęła decyzję o otwarciu swojego kolejnego salonu na terenie Polski.
- Uruchomienie salonu w Rzeszowie będzie następnym krokiem w ekspansji naszej firmy na rodzimym rynku. To będzie nasz trzynasty polski salon, ale na pewno nie ostatni. Mogę zdradzić, że już rozglądamy się za kolejnymi potencjalnymi lokalizacjami, w których moglibyśmy rozpocząć działalność. Moda na przedłużanie włosów rozwija się od kilku lat i naszym zdaniem z takiej usługi będzie chciało korzystać coraz więcej kobiet, a my chcemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Rzeszowski salon Hollywood Hair planowo zostanie otwarty we wrześniu br. Obecnie włosowa marka posiada swoje punkty w Warszawie, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Bydgoszczy i hiszpańskiej Marbelii. Poza profesjonalnym przedłużaniem włosów - Hollywood Hair oferuje klientkom konsultacje trychologiczne oraz własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do włosów i ich stylizacji. Stale pracując nad poszerzaniem portfolio produktów i usług - firma wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już skorzystały m.in. Lil Masti czy Małgorzata Rozenek-Majdan.
- 8 lat temu, kiedy powstało Hollywood Hair, jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy tworzenie indywidualnego odcienia włosów przedłużanych bez użycia farb i rozjaśniaczy. Mogliśmy w ten sposób uzyskać najlepszy efekt kolorystyczny, wtapiający się we włosy naturalne klientki. Po latach doświadczeń i prób opracowaliśmy własną metodę „Blend 1:1”, która pozwala na uzyskanie trójwymiarowości koloru, optycznej objętości i niepowtarzalnego odcienia włosów - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair. - Cieszę się niezmiernie, że nasze starania i nową metodę doceniają nasze klientki, w tym panie, które znamy ze świata show-biznesu - dodaje Klaudia Duszyńska.
Metoda „Blend 1:1” polega na dokładnym i ręcznym mieszaniu od czterech do sześciu odcieni włosów w jednym pasemku. Dodatkowo sama aplikacja pasemek dopasowana jest kolorystycznie przy użyciu różnego rodzaju natężeń kolorystycznych i świetlnych pasem. Ta autorska metoda stosowana jest tylko w salonach Hollywood Hair.
Firma równolegle przygotowuje się do otwarcia swojego londyńskiego salonu, co nastąpi już w lipcu br. Marka będzie pierwszą polską specjalizującą się w przedłużaniu włosów i obecną w Wielkiej Brytanii.
Dane Future Market Insights pokazują, że rynek przedłużania włosów wyceniano na 2 721,8 mln USD w 2023 r. W 2022 r. wycena wyniosła 2 573,9 mln USD. Przewiduje się, że do 2033 r. rynek będzie rósł w tempie CAGR wynoszącym 6,3%, a jego wartość sięgnie 5 000,2 mln USD.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.