Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie
Hollywood Hair - marka będąca liderem na krajowym rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji kosmetyki i akcesoria do nich, już we wrześniu br. otworzy nowy salon w Rzeszowie. Będzie to trzynasty punkt firmy w Polsce, a w sumie piętnasty działający pod jej szyldem (licząc z salonem w Londynie, który zostanie otwarty w lipcu br.). Chcąc stale poszerzać zakres usług i rozwijać portfolio - włosowa marka wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już korzystają osobistości znane z mediów i serwisów plotkarskich.
Dzięki korzystaniu z nowoczesnych technik oraz wysokiej jakości włosów naturalnych, Hollywood Hair zdobyło uznanie wśród kobiet w całej Polsce. W maju br. marka uruchomiła swój dwunasty salon w kraju - w Bydgoszczy. W następstwie jego sukcesu i w ślad za rosnącym zapotrzebowaniem na usługi z zakresu profesjonalnego przedłużania włosów firma podjęła decyzję o otwarciu swojego kolejnego salonu na terenie Polski.
- Uruchomienie salonu w Rzeszowie będzie następnym krokiem w ekspansji naszej firmy na rodzimym rynku. To będzie nasz trzynasty polski salon, ale na pewno nie ostatni. Mogę zdradzić, że już rozglądamy się za kolejnymi potencjalnymi lokalizacjami, w których moglibyśmy rozpocząć działalność. Moda na przedłużanie włosów rozwija się od kilku lat i naszym zdaniem z takiej usługi będzie chciało korzystać coraz więcej kobiet, a my chcemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Rzeszowski salon Hollywood Hair planowo zostanie otwarty we wrześniu br. Obecnie włosowa marka posiada swoje punkty w Warszawie, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Bydgoszczy i hiszpańskiej Marbelii. Poza profesjonalnym przedłużaniem włosów - Hollywood Hair oferuje klientkom konsultacje trychologiczne oraz własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do włosów i ich stylizacji. Stale pracując nad poszerzaniem portfolio produktów i usług - firma wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już skorzystały m.in. Lil Masti czy Małgorzata Rozenek-Majdan.
- 8 lat temu, kiedy powstało Hollywood Hair, jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy tworzenie indywidualnego odcienia włosów przedłużanych bez użycia farb i rozjaśniaczy. Mogliśmy w ten sposób uzyskać najlepszy efekt kolorystyczny, wtapiający się we włosy naturalne klientki. Po latach doświadczeń i prób opracowaliśmy własną metodę „Blend 1:1”, która pozwala na uzyskanie trójwymiarowości koloru, optycznej objętości i niepowtarzalnego odcienia włosów - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair. - Cieszę się niezmiernie, że nasze starania i nową metodę doceniają nasze klientki, w tym panie, które znamy ze świata show-biznesu - dodaje Klaudia Duszyńska.
Metoda „Blend 1:1” polega na dokładnym i ręcznym mieszaniu od czterech do sześciu odcieni włosów w jednym pasemku. Dodatkowo sama aplikacja pasemek dopasowana jest kolorystycznie przy użyciu różnego rodzaju natężeń kolorystycznych i świetlnych pasem. Ta autorska metoda stosowana jest tylko w salonach Hollywood Hair.
Firma równolegle przygotowuje się do otwarcia swojego londyńskiego salonu, co nastąpi już w lipcu br. Marka będzie pierwszą polską specjalizującą się w przedłużaniu włosów i obecną w Wielkiej Brytanii.
Dane Future Market Insights pokazują, że rynek przedłużania włosów wyceniano na 2 721,8 mln USD w 2023 r. W 2022 r. wycena wyniosła 2 573,9 mln USD. Przewiduje się, że do 2033 r. rynek będzie rósł w tempie CAGR wynoszącym 6,3%, a jego wartość sięgnie 5 000,2 mln USD.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.