Komunikaty PR

Hollywood Hair otworzy dwa nowe salony w Lublinie i w Łodzi

2023-06-28  |  09:00
Biuro prasowe

Firma Hollywood Hair - lider na krajowym rynku przedłużania włosów, już we wrześniu br. otworzy dwa nowe salony w Lublinie i w Łodzi. Będą to kolejno jedenasty i dwunasty salon działający pod szyldem marki. Hollywood Hair po raz pierwszy w swojej historii zamierza uruchomić nowe lokalizacje równocześnie, tym samym przyspieszając swoją ekspansję na polskim rynku. W planach firmy jest otwieranie kolejnych salonów w Polsce i za granicą.

W maju br. Hollywood Hair wystartowało ze swoim dziesiątym, jubileuszowym salonem w Szczecinie. Firma chce wykorzystać fakt, że popyt na oferowane przez nią usługi stale rośnie, stąd już we wrześniu zaprosi ona klientki do swoich dwóch nowych salonów.

- Po raz pierwszy w naszej historii zamierzamy otworzyć dwa salony równocześnie. Tym razem padło na Lublin i Łódź, ponieważ mieliśmy bardzo duży odzew od kobiet, które w tych lokalizacjach chciałyby skorzystać z naszych usług. Zawsze staramy się wychodzić klientkom naprzeciw, stąd podjęliśmy decyzję o dalszej ekspansji naszej marki w Polsce i uruchomieniu kolejnych salonów. Z pewnością wzmocni to pozycję Hollywood Hair na rodzimym rynku - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Włosowa marka funkcjonuje obecnie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Sopocie, Katowicach, Poznaniu i hiszpańskiej Marbelii. Aktualnie jej sieć liczy dziesięć salonów. Z usług firmy korzystają kobiety związane z tzw. show-biznesem. Są to m.in. wokalistka Kasia Nosowska, aktorki Olga Frycz, Sonia Bohosiewicz i Maja Bohosiewicz czy prezenterka Karolina Gilon. Poza przedłużaniem włosów - Hollywood Hair jako jedyna firma oferuje swoim klientkom własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do włosów, takie jak lokówki, suszarki i prostownice. Portfolio firmy liczy około stu produktów. To właśnie holistyczne podejście do włosów jest jednym z największych wyróżników marki.

W maju br. w odpowiedzi na prośby potencjalnych klientek Hollywood Hair dało im nową możliwość w postaci płatności ratalnej za zrealizowane usługi we wszystkich swoich salonach firmowych.

- Każdą sugestię od naszych obecnych czy potencjalnych klientek traktujemy poważnie, skrupulatnie analizujemy i wdrażamy, jeśli tylko jesteśmy w stanie to zrobić. Otwieramy kolejne lokalizacje, aby dać możliwość korzystania z naszych usług na jak największym obszarze w Polsce, co jest odpowiedzią na prośby wielu kobiet, podobnie jak oferowana przez nas możliwość płatności ratalnej za usługi. Potrzeby naszych klientek oraz jakość świadczonych usług są dla nas najważniejsze - wyjaśnia Klaudia Duszyńska.

W ubiegłym tygodniu zakończył się również zorganizowany przez Hollywood Hair w największych polskich miastach festiwal „Hairchella”. W jego ramach firma m.in. zachęcała klientki do skorzystania z darmowych konsultacji i porad dotyczących pielęgnacji włosów oraz zaoferowała im atrakcyjne rabaty na autorskie produkty. Łącznie w festiwalu wzięło udział prawie tysiąc kobiet.

Hollywood Hair ma ambicje, aby zdobyć pozycję europejskiego lidera w branży przedłużania włosów. W planach marki jest otwieranie kolejnych salonów. Firma już analizuje rynki pod kątem wyboru nowych lokalizacji zarówno w Polsce, jak i za granicą. Hollywood Hair pracuje równolegle nad poszerzeniem swojej oferty e-commerce i wprowadzeniem nowych produktów dla klientek.

Dane Fortune Business Insights pokazują, że rynek przedłużania włosów w 2022 r. został wyceniony na 4,06 mld USD, a jego wartość ma stale wzrastać. Do 2030 r. przewiduje się, że branża osiągnie wartość 7,9 mld USD, co na przestrzeni lat 2023-2030 daje CAGR na poziomie 8,58%. W Polsce rynek ciągle się rozwija, a Hollywood Hair jest największą siecią oferującą usługę przedłużania włosów.

***

O firmie:

Hollywood Hair to marka założona przez Klaudię Duszyńską - businesswoman z 10-letnim doświadczeniem w biznesie. Przed rozpoczęciem działalności w branży przedłużania włosów, Klaudia Duszyńska prowadziła firmę modową Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. Firma holistycznie podchodzi do włosów, oferując nie tylko usługę ich przedłużania, ale również  własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria. Sieć salonów Hollywood Hair liczy 9 lokalizacji w największych polskich miastach oraz jeden salon w hiszpańskiej Marbelli. W planach marki jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i europejska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.