Hollywood Hair przyspiesza i zaskakuje - firma otwiera dwa nowe salony
Hollywood Hair - marka będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, uruchamia równocześnie dwa nowe salony w Lublinie i w Łodzi, zwiększając tym samym skalę biznesu oraz przyspieszając swoją ekspansję na mapie Polski. Obecnie firma liczy 12 lokalizacji, w tym jedną w hiszpańskiej Marbelli. W planach Hollywood Hair jest otwieranie kolejnych salonów zarówno w kraju, jak i za granicą oraz wprowadzenie do swojej oferty e-commerce nowych produktów. Jeszcze w tym roku na rynku pojawi się nowa aplikacja dedykowana klientkom marki.
Tylko w 2022 r. włosowa marka Hollywood Hair otworzyła łącznie trzy nowe salony w Polsce. Po Szczecinie działalność rozpoczynają placówki w Lublinie i w Łodzi. Tak szybka ekspansja firmy wynika m.in. ze stale rosnącego popytu na oferowane przez nią usługi. Celem Hollywood Hair, w którym również ma pomóc szybka ekspansja, jest także to, aby marka stała się globalna i była niekwestionowanym liderem w branży przedłużania włosów.
- Otwarcie dwóch nowych salonów jednocześnie, to dla nas bardzo duże wydarzenie. Dzięki temu nie tylko konsekwentnie realizujemy nasze cele związane z intensywną ekspansją i rozwojem marki na polskim rynku, ale równocześnie zwiększamy też skalę naszego biznesu. Jestem przekonana, że klientek w nowych lokalizacjach na pewno nie zabraknie. Wiele lat pracowaliśmy na naszą obecną pozycję i niezmiernie się cieszę, że nasz rozwój postępuje tak prężnie. Wierzę, że jeszcze dużo przed nami - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Hollywood Hair to nie tylko sieć salonów, ale także jedyna marka przedłużania włosów z własnymi produktami i akcesoriami do nich oraz do skóry głowy. W jej portfolio znajduje się łącznie około stu produktów. To właśnie holistyczne podejście do włosów jest jednym z największych wyróżników marki na rynku. Firma istnieje od 2016 r. i zatrudnia ponad stu specjalistów. Obecnie liczy 12 lokalizacji, w tym jedną w Hiszpanii. Marka prowadzi również działalność w branży e-commerce, posiada sklep on-line angielsko i hiszpańsko języczny oraz prowadzi sprzedaż w całej Europie za pośrednictwem platformy Amazon. Wśród jej klientek znajdują się znane aktorki, influencerki i osoby związane ze światem tzw. show-biznesu.
Jeszcze w tym roku Hollywood Hair zamierza otworzyć kolejne salony w Polsce.
- Po Lublinie i Łodzi od razu przystępujemy do prac nad otwarciem nowych placówek w kraju. Lokalizacje, choć już wybrane, zostaną ogłoszone niebawem. Planowo zaprosimy do nich klientki jeszcze w tym roku! Naszym celem jest to, aby marka Hollywood Hair była obecna nie tylko w całej Polsce, ale również stała się globalna i rozpoznawalna na świecie, do czego intensywnie się przygotowujemy. Przyszły rok zapowiada się bardzo produktywnie pod względem powiększania naszej sieci - zapowiada Klaudia Duszyńska.
Jeszcze w tym roku Hollywood Hair udostępni swoim klientkom specjalną aplikację, która powstaje przy zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości z uwzględnieniem najnowszych trendów na rynku. Firma w bieżącym roku wprowadzi również nowe produkty do swojej oferty e-commerce.
Z danych Fortune Business Insights wynika, że wartość światowego rynku przedłużania włosów w 2022 r. została wyceniona na 4,06 mld USD i będzie stale wzrastać. Szacunki wskazują, że do 2030 r. branża osiągnie wartość 7,9 mld USD, co na przestrzeni lat 2023-2030 daje CAGR na poziomie 8,58%.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.