Hollywood Hair przyspiesza i zaskakuje - firma otwiera dwa nowe salony
Hollywood Hair - marka będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, uruchamia równocześnie dwa nowe salony w Lublinie i w Łodzi, zwiększając tym samym skalę biznesu oraz przyspieszając swoją ekspansję na mapie Polski. Obecnie firma liczy 12 lokalizacji, w tym jedną w hiszpańskiej Marbelli. W planach Hollywood Hair jest otwieranie kolejnych salonów zarówno w kraju, jak i za granicą oraz wprowadzenie do swojej oferty e-commerce nowych produktów. Jeszcze w tym roku na rynku pojawi się nowa aplikacja dedykowana klientkom marki.
Tylko w 2022 r. włosowa marka Hollywood Hair otworzyła łącznie trzy nowe salony w Polsce. Po Szczecinie działalność rozpoczynają placówki w Lublinie i w Łodzi. Tak szybka ekspansja firmy wynika m.in. ze stale rosnącego popytu na oferowane przez nią usługi. Celem Hollywood Hair, w którym również ma pomóc szybka ekspansja, jest także to, aby marka stała się globalna i była niekwestionowanym liderem w branży przedłużania włosów.
- Otwarcie dwóch nowych salonów jednocześnie, to dla nas bardzo duże wydarzenie. Dzięki temu nie tylko konsekwentnie realizujemy nasze cele związane z intensywną ekspansją i rozwojem marki na polskim rynku, ale równocześnie zwiększamy też skalę naszego biznesu. Jestem przekonana, że klientek w nowych lokalizacjach na pewno nie zabraknie. Wiele lat pracowaliśmy na naszą obecną pozycję i niezmiernie się cieszę, że nasz rozwój postępuje tak prężnie. Wierzę, że jeszcze dużo przed nami - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Hollywood Hair to nie tylko sieć salonów, ale także jedyna marka przedłużania włosów z własnymi produktami i akcesoriami do nich oraz do skóry głowy. W jej portfolio znajduje się łącznie około stu produktów. To właśnie holistyczne podejście do włosów jest jednym z największych wyróżników marki na rynku. Firma istnieje od 2016 r. i zatrudnia ponad stu specjalistów. Obecnie liczy 12 lokalizacji, w tym jedną w Hiszpanii. Marka prowadzi również działalność w branży e-commerce, posiada sklep on-line angielsko i hiszpańsko języczny oraz prowadzi sprzedaż w całej Europie za pośrednictwem platformy Amazon. Wśród jej klientek znajdują się znane aktorki, influencerki i osoby związane ze światem tzw. show-biznesu.
Jeszcze w tym roku Hollywood Hair zamierza otworzyć kolejne salony w Polsce.
- Po Lublinie i Łodzi od razu przystępujemy do prac nad otwarciem nowych placówek w kraju. Lokalizacje, choć już wybrane, zostaną ogłoszone niebawem. Planowo zaprosimy do nich klientki jeszcze w tym roku! Naszym celem jest to, aby marka Hollywood Hair była obecna nie tylko w całej Polsce, ale również stała się globalna i rozpoznawalna na świecie, do czego intensywnie się przygotowujemy. Przyszły rok zapowiada się bardzo produktywnie pod względem powiększania naszej sieci - zapowiada Klaudia Duszyńska.
Jeszcze w tym roku Hollywood Hair udostępni swoim klientkom specjalną aplikację, która powstaje przy zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości z uwzględnieniem najnowszych trendów na rynku. Firma w bieżącym roku wprowadzi również nowe produkty do swojej oferty e-commerce.
Z danych Fortune Business Insights wynika, że wartość światowego rynku przedłużania włosów w 2022 r. została wyceniona na 4,06 mld USD i będzie stale wzrastać. Szacunki wskazują, że do 2030 r. branża osiągnie wartość 7,9 mld USD, co na przestrzeni lat 2023-2030 daje CAGR na poziomie 8,58%.
![KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1530315595,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!
![Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?](/files/_uploaded/glownekonf_463281159,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
![Co warto wiedzieć o bakuchiolu?](/files/_uploaded/glownekonf_709841252,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.