Komunikaty PR

Hollywood Hair przyspiesza i zaskakuje - firma otwiera dwa nowe salony

2023-09-11  |  12:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - marka będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, uruchamia równocześnie dwa nowe salony w Lublinie i w Łodzi, zwiększając tym samym skalę biznesu oraz przyspieszając swoją ekspansję na mapie Polski. Obecnie firma liczy 12 lokalizacji, w tym jedną w hiszpańskiej Marbelli. W planach Hollywood Hair jest otwieranie kolejnych salonów zarówno w kraju, jak i za granicą oraz wprowadzenie do swojej oferty e-commerce nowych produktów. Jeszcze w tym roku na rynku pojawi się nowa aplikacja dedykowana klientkom marki.

Tylko w 2022 r. włosowa marka Hollywood Hair otworzyła łącznie trzy nowe salony w Polsce. Po Szczecinie działalność rozpoczynają placówki w Lublinie i w Łodzi. Tak szybka ekspansja firmy wynika m.in. ze stale rosnącego popytu na oferowane przez nią usługi. Celem Hollywood Hair, w którym również ma pomóc szybka ekspansja, jest także to, aby marka stała się globalna i była niekwestionowanym liderem w branży przedłużania włosów.

- Otwarcie dwóch nowych salonów jednocześnie, to dla nas bardzo duże wydarzenie. Dzięki temu nie tylko konsekwentnie realizujemy nasze cele związane z intensywną ekspansją i rozwojem marki na polskim rynku, ale równocześnie zwiększamy też skalę naszego biznesu. Jestem przekonana, że klientek w nowych lokalizacjach na pewno nie zabraknie. Wiele lat pracowaliśmy na naszą obecną pozycję i niezmiernie się cieszę, że nasz rozwój postępuje tak prężnie. Wierzę, że jeszcze dużo przed nami - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Hollywood Hair to nie tylko sieć salonów, ale także jedyna marka przedłużania włosów z własnymi produktami i akcesoriami do nich oraz do skóry głowy. W jej portfolio znajduje się łącznie około stu produktów.  To właśnie holistyczne podejście do włosów jest jednym z największych wyróżników marki na rynku. Firma istnieje od 2016 r. i zatrudnia ponad  stu specjalistów. Obecnie liczy 12 lokalizacji, w tym jedną w Hiszpanii. Marka prowadzi również działalność w branży e-commerce, posiada sklep on-line angielsko i hiszpańsko języczny oraz prowadzi sprzedaż w całej Europie za pośrednictwem platformy Amazon. Wśród jej klientek znajdują się znane aktorki, influencerki i osoby związane ze światem tzw. show-biznesu.

Jeszcze w tym roku Hollywood Hair zamierza otworzyć kolejne salony w Polsce.

- Po Lublinie i Łodzi od razu przystępujemy do prac nad otwarciem nowych placówek w kraju. Lokalizacje, choć już wybrane, zostaną ogłoszone niebawem. Planowo zaprosimy do nich klientki jeszcze w tym roku! Naszym celem jest to, aby marka Hollywood Hair była obecna nie tylko w całej Polsce, ale również stała się globalna i rozpoznawalna na świecie, do czego intensywnie się przygotowujemy. Przyszły rok zapowiada się bardzo produktywnie pod względem powiększania naszej sieci - zapowiada Klaudia Duszyńska.

Jeszcze w tym roku Hollywood Hair udostępni swoim klientkom specjalną aplikację, która powstaje przy zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości z uwzględnieniem najnowszych trendów na rynku. Firma w bieżącym roku wprowadzi również nowe produkty do swojej oferty e-commerce.

Z danych Fortune Business Insights wynika, że wartość światowego rynku przedłużania włosów w 2022 r. została wyceniona na 4,06 mld USD i będzie stale wzrastać. Szacunki wskazują, że do 2030 r. branża osiągnie wartość 7,9 mld USD, co na przestrzeni lat 2023-2030 daje CAGR na poziomie 8,58%.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.