Hollywood Hair z nową linią produktową My Hair Spa.
Hollywood Hair - marka będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, rozszerzyła swoją ofertę i ruszyła ze sprzedażą nowej linii produktowej My Hair Spa. W jej ramach oferuje szampony i odżywki, pomagające zadbać m.in. o pielęgnację oraz zdrowy wygląd włosów. Firma zapowiada także plany otwarcia swojego drugiego zagranicznego salonu - tym razem w Londynie, co będzie początkiem budowy sieci salonów Hollywood Hair w Wielkiej Brytanii.
Hollywood Hair to nie tylko usługa przedłużania włosów, ale także własne suplementy, kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji. W portfolio firmy znajduje się obecnie około stu produktów. Marka z myślą o klientkach, poszerzyła swoją ofertę o nową linię My Hair Spa.
- Z radością informujemy, że prace nad naszą nową linią kosmetyków do włosów My Hair Spa zakończyły się sukcesem i kobiety już mogą z nich korzystać. Na tym nie koniec. Ciągle pracujemy nad rozwojem naszego portfolio produktów, aby sprostać stale rosnącym oczekiwaniom pań. W końcu każda z nich pragnie mieć piękne i zdrowe włosy, a my chcemy im w tym pomóc. Sądząc po licznych zapytaniach, wierzymy, że nasza nowa linia spotka się z pozytywnym odbiorem na rynku - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
W ramach nowej linii produktowej Hollywood Hair oferuje szampony i odżywki nawilżające, przeciw wypadaniu włosów czy dedykowane konkretnym kolorom włosów. Pomogą one zadbać nie tylko o ich wygląd, ale również kondycję. Marka do swojej oferty wprowadziła też profesjonalną suszarko-lokówkę służącą do modelowania włosów. Posiada ona regulowaną temperaturę pracy oraz funkcje zimnego nawiewu. Produkty od Hollywood Hair można nabyć w firmowym sklep on-line marki. Sieć prowadzi także sprzedaż w całej Europie za pośrednictwem platformy Amazon.
W planach Hollywood Hair jest rozwój sieci salonów i otwieranie kolejnych punktów na mapie Polski i poza jej granicami. Ambicją firmy jest to, aby stała się ona brandem rozpoznawalnym na całym świecie. Już w przyszłym roku marka rozpocznie ekspansję na rynku w Wielkiej Brytanii, a pierwszy salon działający pod jej szyldem, pojawi się w Londynie, co pozwoli na jeszcze większe skalowanie biznesu i wzrost liczby klientek.
- To już oficjalna informacja - w 2024 r. przyspieszamy naszą ekspansję zagraniczną. Po Hiszpanii przyszedł czas na Wielką Brytanię. Nasz brand Hollywood Hair, mający ambicję, aby stać się marką globalną, wejdzie na rynek brytyjski. Mogę zdradzić, że w planach jest stworzenie tam sieci salonów podobnej do tej funkcjonującej w Polsce. Przyznaję, że wybór Wielkiej Brytanii i Londynu na naszą pierwszą tamtejszą lokalizację nie był przypadkowy. Mamy wiele klientek z Wielkiej Brytanii, teraz nie będą musiały latać do Polski - podkreśla Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Wkrótce na rynku pojawi się również aplikacja stworzona przez Hollywood Hair. Będzie to pierwsza tego typu aplikacja, jeśli chodzi o salony beauty i przedłużania włosów. Powstaje ona przy zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości.
Przewiduje się, że tzw. rynek Hair Care na całym świecie wygeneruje przychód w wysokości 91,23 mld USD w 2023 roku. Branża ta będzie odnotowywać roczną stopę wzrostu na poziomie 2,79% (CAGR 2023-2028).

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.