Hydrożele Biały Jeleń – intensywne nawilżenie w okresie letnim
Lato dobiega końca, ale nadal chętnie korzystamy z silnie działającego słońca. Warto jednak pamiętać, że cera po miesiącach ekspozycji na działanie promieniowania słonecznego wymaga szczególnej troski. Marka Biały Jeleń przedstawia wyjątkową linię pielęgnującą innowacyjnych hydrożeli do twarzy, które zadbają o naszą skórę po gorącym lecie.
Każda z nas marzy o idealnej, gładkiej, promiennej cerze bez podrażnień i oznak zmęczenia. Po gorących miesiącach skóra twarzy jest często przesuszona, zmęczona intensywnym opalaniem i wymaga naturalnego nawilżenia. W tym właśnie celu powstała seria ultralekkich hydrożeli Biały Jeleń, których innowacyjna receptura, oparta na naturalnych wyciągach roślinnych, skutecznie likwiduje oznaki zmęczenia, wydobywając naturalny blask naszej cery.
W linii znajdziemy kompletny zestaw hydrożeli o różnym przeznaczeniu, których cechą wspólną jest intensywne działanie nawadniające oraz poprawiające wygląd i kondycję cery. Wszystkie hydrożele Biały Jeleń idealnie się wchłaniają, nie pozostawiając na skórze tłustej warstwy. Hydrożel do twarzy NAWILŻAJĄCY wygładza, uelastycznia i nawadnia skórę. Hydrożel NORMALIZUJĄCY zmniejsza szorstkość naskórka, wygładza cerę, a dzięki multifunkcyjnej formule działa rozświetlająco. Hydrożel WYGŁADZAJĄCY dzięki kompleksowi sensorycznemu zwiększa napięcie i jędrność skóry, nadając jej promienny wygląd. Serię dopełnia hydrożel do twarzy KOJĄCY, który redukuje powstawanie obrzęków, a zawarta w nim formuła kojąco-sensoryczna daje efekt odczuwania napiętej skóry, zwiększa jej sprężystość i likwiduje oznaki zmęczenia.
Szeroka gama hydrożeli o szerokim działaniu gwarantuje, że każda z nas znajdzie produkt stworzony specjalnie na potrzeby jej typu cery, a dzięki systematycznemu stosowaniu zyskamy promienny i wypoczęty wygląd skóry twarzy.
Biały Jeleń hydrożel do twarzy NORMALIZUJĄCY 50 ml
Kompozycja normalizująca zmniejsza szorstkość naskórka, poprawia nawilżenie skóry oraz wygładza cerę.
Przybliżona cena produktu: ok. 15,40 zł
Biały Jeleń hydrożel do twarzy NAWILŻAJĄCY 50 ml
Formuła nawilżająca pozostawia na skórze odpowiedni film ochronny, zapobiegający podrażnieniom.
Przybliżona cena produktu: ok. 15,40 zł
Biały Jeleń hydrożel do twarzy WYGŁADZAJĄCY 50 ml
Kompleks sensoryczny daje efekt liftingujący oraz uczucie napiętej skóry, a także zwiększa jej sprężystość.
Przybliżona cena produktu: ok. 15,40 zł
Biały Jeleń hydrożel do twarzy KOJĄCY 50 ml
Formuła kojąco-sensoryczna daje efekt uczucia napiętej skóry oraz zwiększa jej sprężystość, a także likwiduje oznaki zmęczenia.
Przybliżona cena produktu: ok. 15,40 zł

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.